Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke predajcu je zavádzajúca info, ak nieje na sklade, predajca porieši do týždňa. Prišla odpoveď od predajcu, že zbiera hromadné objednávky a podľa objednávky môže garantovať cenu. Na cenu a vybavenie objednávky treba čakať min 4 tyzdne. Neviem, či je táto info pre niekoho dôležitá, pre mňa určite áno. Zrušil som objednávku a kúpil cez iný web dokonca o osem euro menej.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, objednali ste si u nás mobilný telefón, pri ktorom bolo uvedené, že NIE JE skladom. Ihneď po prijatí objednávky sme Vás kontaktovali a oznámili sme Vám dobu dodania. Informácie, ktorú tu udávate sú zavádzajúce a klamlivé, NIKDY sme vám nenapísali, že zbierame hromadné objednávky a podľa nich môžeme garantovať cenu, u nás platí vždy cena, ktorá je v objednávke. Ak nám dokážete, že sme Vám niečo také napísali, máte náš verejný prísľub, že Vám tento mobilný telefón dáme ZDARMA. V opačnom prípade považujeme túto recenziu za účelovú a vymyslenú.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    na nete mali uvedene dorucenie na druhy den, nebolo, lebo sa vraj pomylili, na treti den nebolo, lebo slovenska posta nevie povedat kedy doruci, neda sa ani dohodnut. V sms sprave je uvedene ze sa da oznamit len karantena ale urcite nie hodina. Tovar bol doruceny na siesty den.
    Dodavatel neponuka inu alternativu dodania, len slovenska posta, ziadna zasielkovna, ziaden alternativny dopravca

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Važený zákazník, mrzí nás, že ste nášmu obchodu dali negatívne hodnotenie, v skutočnosti ste mali zlú skúsenosť s prepravcom, nie s našim eshopom. Uvedená situácia nás samozrejme mrzí a telefonicky sme sa Vám ospravedlnili. Tovar ste si objednali cez sviatok 6.1., odoslali sme Vám ho na druhý deň 7.1. Veľmi Vás nahnevalo, že sme zásielku neodoslali už 6.1., bohužiaľ sa Vám nedalo vysvetliť, že bol sviatok a žiadna prepravná spoločnosť cez sviatok nepracuje. Tovar sme Vám odoslali službou Expres Kuriér dňa 7.1. (štvrtok), nasledujúci deň (piatok) Vám kuriér zásielku priviezol až domov, ale bohužiaľ Vy ste doma neboli, boli ste v lekárni. Kuriér nemal čas Vás čakať pred domov, pokiaľ sa vrátite z lekárne, čo Vás druhý krát nahnevalo. Zásielku Vám doručil až na ďalší pracovný deň (pondelok). Ospravedlňujeme sa Vám, že nevieme robiť zázraky, že neodošleme tovar cez sviatok a že Vám ho kuriér nevie doručiť práve v tej chvíli, keď Vy ste doma.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Sklo ako také je v poriadku, je číre, nespôsobuje nadmerné odrazy svetla,
    • Po krajoch n dolieha k displeju, idstavajuce kraje sú viditeľné, časom sa lámu, produkt neodporúčam.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlha čakacia doba.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Vážený zákazník, objednali ste si tovar, pri ktorom je uvedené, že nie je skladom a pri ktorom je uvedená dodacia doba 3 týždne. I napriek týmto informáciám, ktoré boli a sú jasne zverejnené pri uvedenom produkte, ste si tovar objednali. Je preto pre nás zarážajúce, že po 10tich dňoch od objednania nám dáte negatívnu odozvu. I napriek tomu urobíme maximum, aby sme vašu objednávku čo najskôr vybavili a odoslali na vašu adresu.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    Tovar mi zatiaľ nedošiel a už chcete hodnotenie.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu reakciu. Hodnotenie neposielame my, ale systém Heureka, ktorý ho generuje automaticky 10.deň od objednávky. Vy ste si v našom obchode vybrali tovar, ktorý nebol na sklade a ktorého dodacia doba je 2-3 týždne, táto informácia je zverejnená v popise produktu a následne sme Vás o tom informovali aj ďalším emailom. Vaše negatívne hodnotenie nás preto veľmi mrzí.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Na stranke je napisane,ze odpisu do 24 hodin najneskor.Ked som chcela cislo zasielky,tak mi odpisali hned.No ked uz som napisala,ze bateria ktoru som obdrzala mi po nabití nevydrží ani cely den,tak do dnesneho dna mi uz nikto neodpisal.Momentalne nabijam bateriu uz od vcera t.j.21 hodin a teraz mi ukazuje nabitie na 76%.Tie percenta kolišu,raz je 85,potom zasa 70.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, ďakujeme za Vášu recenziu, i keď nás mrzí, že je negatívna iba preto, že sme hneď neodpísali na Váš email. Ako ste si určite všimli, viac ako 10 dní bol na našej stránke oznam, že v dňoch 19.2.-23.2. nebudeme odosielať tovar ani odpovedať emaily, nakoľko sme sťahovali celú prevádzku firmy do nových priestorov. Na Váš email bude odpovedané v priebehu dnešného dňa. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Predrazene oproti inym, zahranicnym obchodom.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Vážený zákazník, ďakujeme za Vašu recenziu. Ak sa Vám produkt zdal predražený, nemuseli ste ho kupovať, tak ako píšete, mohli ste ho zakúpiť u zahraničného predajcu. Dovoľujeme si Vás však upozorniť, že nákupom u nás získate 2-ročnú záruku, produkt máte na druhý deň doma, dostanete plnohodnotný daňový doklad, v prípade problémov netreba produkt posielať na servis do zahraničia, atď. Každopádne ďakujeme za nákup a prajeme mnoho úspechov v novom roku 2018.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Majú dobré ceny
    • Vedia komunikovať len dovtedy, kým vám niečo nepredajú. Potom sa tvária, že vás nepoznajú a keď potrebujete pomôcť, alebo sa niečo opýtať, tak máte smolu

    Obchod je neprehľadný, chýbajú akékoľvek filtre, alebo aj logické usporiadanie kategórií. Keď prídem vyberať mobil, tak nevyberám podľa značky, ale podľa parametrov. A to je to, čo v tomto shope chýba. Ďalšia vec, keď som pred objednávkou tovaru četoval s obchodom, nebol žiaden problém. Dva dni po kúpe som však zistil problém s mobilom a už mi neodpísali...

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Vážený zákazník, je nám veľmi ľúto, že ste neboli s našim obchodom spokojný. Vaše hodnotenie sa však nezakladá na pravde, pretože zákazníkom odpovedáme na každý email do pár hodín, dokonca sa snažíme odpovedať aj cez víkend, rovnako ako aj teraz (nedeľa) do 2 hodín reagujeme na Vašu recenziu. V histórii nemáme od Vás žiaden email ani žiadnu inú komunikáciu. Ak máte s mobilom problém, stačí zavolať na naše telefónne číslo a radi Vám pomôžeme problém vyriešiť, telefóny zdvíhame 24 hodín denne a aj cez víkendy. Z uvedeného dôvodu preto považujeme Vaše hodnotenie za zavádzajúce a klamlivé.

  • Neodporúča obchod

    Už nebudem nakupovať. Aj keď som si online overoval či ponúkané príslušenstvo je kompatibilné s mojim zariadením tak nebolo. Aj kvalita spracovania obalu na telefón bola úbohá.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, je nám veľmi ľúto, že obal na mobilný telefón, ktorý ste u nás zakúpili, Vám nepasoval. Môžeme Vás ubezpečiť, že tento typ predávame v desiatkach kusov a zatiaľ každému zákazníkovi obal s telefónom pasoval. Veľká škoda, že ste sa nám neozvali a tento problém neriešili, radi by sme Vám obal vymenili za vyhovujúci.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • najnižšie ceny spomedzi e-shopov
    • slušná komunikácia (tel., e-mail)
    • pri komunikácii pôsobia vierohodne
    • Sú schopní poslať chybný tovar a potom namiesto toho aby Vám obratom zaslali peniaze späť, držia ich 14 dní do posledného dňa lehoty do 24:00 hod. Samozrejme, že Vám nevrátia Vaše prepravné náklady.Slušnosť sa zrazu stratila.

    Ak Vám ide o to aby ste si s niekym "pokecali", potom sa môžete obrátiť na tento obchod.
    Ak si chcete kúpiť nejaký tovar, radšej si priplaťte pár eur navyše a objednajte u overeného e-shopu.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Važený zákazník, ďakujeme za Vašu recenziu. Je nám veľmi ľúto, že neodporúčate náš obchod a môžeme Vás ubezpečiť, že by sme si nikdy nedovolili odoslať zákazníkovi vadný tovar. Mrzí nás, že diktafón v mobilnom telefóne nahrával hlas príliš potichu a samozrejme sme akceptovali Vaše právo na vrátenie tovaru. Peniaze boli odoslané na Váš bankový účet v zákonom stanovenej lehote.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Info o produkte

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu, ale radi by sme vedeli, v čom sme sklamali Vašu dôveru? Objednávku na ochranné púzdro na mobilný telefón sme prijali dňa 2.1.2017 o 19:20, na druhý deň bol tovar odolaný na Vašu adresu a do dnešného dňa sme nedostali od Vás žiadnu reakciu, že by ste boli s našimi službami alebo tovarom nespokojná. Na základe týchto skutočností sme mali za to, že je všetko v poriadku a preto nás táto negatívna recenzia veľmi prekvapila.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • asi neznají pojem-komunikace se zákazníkem

    objednáte,pak dlouho,dlouho nic a potom po několikáte urgenci-promiňte zato my nemůžem!
    děkuji-více už nechci

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, je nám veľmi ľúto, že nie ste spokojný s našou komunikáciou, bohužiaľ počas sviatkov sme čerpali dovolenky a preto bolo v tomto období na emaily odpovedané neskôr, než je zvykom. Objednali ste púzdro na mobil, ktoré sme nemali skladom a ktorého dodacia doba je 2 týždne, tieto informácie boli uvedené v čase objednávky v detaile produktu. Na základe Vašej žiadosti sme objednávku zrušili. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednal som si gumené púzdro a temperované sklo.
    Púzdro prišlo poškodené-roztiahnuté, mobil z neho vypadáva..jediný dôvod prečo som to nereklamoval bolo že ho potrebujem stále..a potreboval som ho čo najskôr čo bo aj dôvod objednania si z tohoto e-shopu inak by som to objednal z nemenovaných čínskych stránok kde tieto veci stoja 2€ aj s poštovným. Temperované sklo prišlo v poriadku.

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Zvláštne, že v 21.storočí ľudia radšej dajú negatívnu recenziu ako by zdvihli telefón a pokúsili sa problém vyriešiť. Veľká škoda, že sa o danom probléme musíme dozvedieť práve z negatívnej recenzie a nie skôr. Keby sa nám zákazník ozval, samozrejme by sme mu púzdro obratom vymenili. Zákazník mohol mať nové púzdro a my sme mohli mať ďalšiu pozitívnu recenziu od spokojného zákazníka. Pritom stačí tak málo :-(

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá dodacia lehota

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, objednali ste si mobilný telefón, pri ktorom bola uvedená dodacia doba 10-20 dní, emailom sme Vám oznámili predbežný termín dodania 5.1.2016. Bohužiaľ, zásielka s tovarom nám kvôli sviatkom do tohto dátumu nebola doručená. Je nám veľmi ľúto, že ste nám hneď na druhý deň dali negatívne hodnotenie kvôli dlhšej dodacej dobe i napriek tomu, že Vás neustále informujeme o stave Vašej objednávky. Za vzniknuté problémy sa Vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dobra cena
    • prisiel poskodeny kus (prasknuty)

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Zvláštne, že v 21.storočí ľudia radšej dajú negatívnu recenziu ako by zdvihli telefón a pokúsili sa problém vyriešiť. Veľká škoda, že sa o danom probléme musíme dozvedieť práve z negatívnej recenzie a nie skôr. Keby sa nám zákazník ozval, samozrejme by sme mu púzdro obratom vymenili. Zákazník mohol mať nové púzdro a my sme mohli mať ďalšiu pozitívnu recenziu od spokojného zákazníka. Pritom stačí tak málo :-(

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • neviem to posúdiť lebo tovar zatiaľ nemám
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Bohatý sortiment
    • Dlhé dodacia lehoty

    Reakcia obchodu SUPERMOBILY

    Dobrý deň, objednali ste si mobilný telefón, pri ktorom je uvedená dodacia doba do 20 dní. Taktiež ste od nás obdržali email s potvrdením termínu dodania, telefón bude dodaný do 17 dní, teda v rámci uvedenej doby. Je nám veľmi ľúto, že ste nám dali negatívne hodnotenie kvôli dlhšej dodacej dobe i napriek tomu, že ste ešte pred objednaním tovaru poznali dobu dodania a túto sme dodržali.