-
Komunikácia, dodacia doba, kvalita.. bola som úplne spokojná, mám z tejto stránky veľa vecí. Všetko teda super, až kým neprišlo na prvú a jedinú reklamáciu z mojej strany. Slúchadlá. Prestávajú hrať, sekajú, občas sa samé odpoja.. Slúchadlá nemali ani rok keď som tento problém začala riešiť, čiže stále v záruke. Slúchadlá mi po nejakej dobe vrátili späť s tým, že sa závada neprejavila aj keď slúchadlá stále robia to isté.. vyše mesiaca som sa snažila dovolať a zistiť že čo mám s nimi teda robiť, keďže mám doma v podstate nefunkčnú vec, keď som sa konečne dovolala (asi týždeň dozadu), povedali mi že ich mám poslať ešte raz. Ani ma tak neštve to že som minula 6€ za poštovné, ale to že mi prišiel mail, že sa závada znova neprejavila... Teraz čakám kým slúchadlá prídu zasa domov, a môžem ich rovno vyhodiť... Vraj to bude zariadením ku ktorému slúchadlá párujem.. Skúšali sme ich s viacerými mobilmi, počítačom a stále to isté, tak ako je možné že sa závada neprejavila?
-
Prosím vás, neviem prečo ale mám ich asi 2 týždne a je to divné lebo jedno slúchadlo konkrétne pravé, zo začiatku išlo dobre ale v posledných 3 dňoch mi najprv nejde vôbec potom zvuk ide iba trošičku, je to veľký rozdiel od ľavého a potom znovu prestane ísť zvuk. Tak neviem či som voľačo postláčal, lebo aj som to nabíjal tak či by ste mi vedeli poradiť. Ďakujem
-
Slúchadlá heylou GT1
-
-
Milan Tóth:
Dobry den,
k bodu 1)
Dakujeme za inspiraciu a podnet na zlepsenie.
Pokial ide o Vasu navstevu na predajni, mrzi nas, ze ste sa prehnali. V potvrdzujucej sprave k objednavke je vsak jasne uvedene, ze je potrebne pockat na sms s informaciou o pripravenej objednavke na osobny odber. Vam v case prvej navstevy ziadna este neprisla.
Pokial ide o nase recenzie, pocet ludi ktori odporucaju nakup v nasej spolocnosti osciluje od 90-98%. Dalsia vec je, ze ak je niekto nespokojny skoro vzdy recenziu napise ale mnozstvo ludi co je spokojnych recenziu nepise lebo skratka nemaju tu potrebu alebo nemaju cas alebo cokolvek ine. Samozrejme nas mrzi kazda jedna zla recenzia a snazime sa robit vsetko preto, aby sme uspokojili co najviac zakaznikov a splnili si vsetko co uvadzame. Nie vzdy sa to vsak da a nikdy sa neda vyhoviet vsetkym.
k bodu 2)
Ano, neposkriabatelne je len zafirove sklo, ktore sa pouziva napriklad na luxusnych hodinkach. Cena takehoto sklicka je x- nasobne vyssia ako cena sklicok na ochranu mobilu. Tieto sklicka od ktorehokolvek vyrobcu su tvrdene skla tkzv. temperovane, ktore maju ovela lepsiu odolnost ako folia a je pomerne obtiazne ich poskriabat.
Ak diamant ma na stupnici od 0-10 hodnotu 10 tak urcite sklicko na displej bude mat cislo 9 a bude stat cca 20EUR.
Vyrobca moze uvadzat cokolvek ale na zaklade logiky tu nieco nesedi.
Na stranke nechavame vsetky konstruktivne pripomienky ale ta Vasa taka nebola. Bol to Vas subjektivny nazor a ako som uz spomenul, danych ochrannych skiel predavame desiatky kusov mesacne a nepamatam si, ze by sa niekto stazoval alebo ich reklamoval. Ak by sa tak dialo vyradili by sme ich z ponuky.
k bodu 3)
V ponuke mame 5 vyrobcov sklicok na ochranu displeja.
c.1: http://www.sunnysoft.sk/zbozi/197PVM-043/tempered-glass-vx-9h-pro-iphone-5-5s-5c-ochranne-sklo-na-displej-cire.html
c. 2: http://www.sunnysoft.sk/zbozi/195PPZ-002/panzerglass-ochranne-sklo-pro-apple-iphone-5-5s-5c.html
c. 3: http://www.sunnysoft.sk/zbozi/112PSS-880/temperovane-sklo-screenshield-apple-iphone-5s.html
c. 4: http://www.sunnysoft.sk/zbozi/111PIS-302/invisibleshield-glass-apple-iphone-5-5s-5c.html
c. 5: http://www.sunnysoft.sk/zbozi/194PSG-001/spigen-glas-tr-premiove-ochranne-sklo-pro-iphone-5-5s-5c.html
Pravda je, ze vy ste si kupovali sklicko aj na displej a aj na zadnu stranu telefonu. Taketo nieco mal v portfoliu len vyrobca panzerglass.
k bodu 4)
Vobec nepreferujeme ziadne sklicka. Este raz prizvukujem sme predajca a nie vyrobca. Co sme uvadzali bolo, ze z skusenosti su ludia s danou znackou spokojni. Reklamacia by dopadla tak, ako by ju posudil vyrobca, kedze my nie sme opravneni to posudzovat.
Prajem Vam pekny a uspesny den.
S pozdravom,
Sunnysoft SK -
POZOR! Temperované sklá Panzer glass od nich nekupujte.
Popis vôbec nekorešponduje s realitou.
Mal som viac druhov skiel, od 12 do 25 euro a ani jedno sa ani po niekoľkých mesiacoch nepoškriabalo. Raz sa jedno rozbilo pri páde, čo je aj ich účelom, lebo displej mobilu prežil.
Túto značku som kúpil, lebo som potreboval aj ochranu zadnej strany mobilu Sony Z3, no už po dvoch dňoch plno malých škrabancov ako na obyčajnej najlacnejšej fólii.
Nie je ani na úrovni Gorilla glass 1.
V popise je síce odolnosť voči poškriabaniu, no hodnota tvrdosti nie je uvedená žiadna.
Asi vedia prečo. Iní výrobcovia majú tvrdosť 8 až 9.
To nehovorím o prístupe sunnysoftu - žiadne vrátenie peňazí, len reklamácia. A ešte zadrel jeden predajca, ževraj odolnosť voči poškriabaniu, čo propagujú iní výrobcovia, je vraj len marketingový ťah. Páni zo sunnysoftu sú evidentne znalci.
Zbytočne vyhodíte takmer 40 euro.
______________________________
Reakcia obchodu SUNNYSOFT.sk
SUNNYSOFT.sk
Vazeny zakaznik,
dakujeme za nakup a prejavenu doveru.
Dostupnost na nasej stranke sa aktualizuje raz za 15 minut podla aktualnych skladovych zasob. Viac ako 99% objednavok je vybavenych v sulade s dobou dodania ktora bola v case objednavky na stranke.
Su aj pripady kedy sa stane, ze dodania meska. Su situacie ktore nevieme ovplyvnit, napr. ak meska dopravca alebo ak dodavatel nedodrzi termin dodania atd. Samozrejme nas to vzdy mrzi a snazime sa robit maximum aby sme podobnym situaciam predchadzali.
Pokial ide o skla Panzer glass, jedna sa o kvalitne tvrdene sklicka. Neposkeriabatelne sklo je len zafirove sklo. Toto su tvrdene skla ktore sa samozrejme daju poskriabat ale len tazko. Danych sklicok predavame desiatky a reklamacii alebo staznosti je minimum, skoro ziadne. Ja sam aj aj kolegovia pouzivame dane sklicka a sme spokojni. Nikto z nas si nevsimol, ze by sa poskriabalo pri beznom pouzivani.
Na stranke uvadzame popis od vyrobcu. Mame v ponuke aj ine ochranne sklicka od inych vyrobcov a vzdy mame v popise specifikaciu ktoru uvadza vyrobca. Pozor, sme predajca nie vyrobca.
Pokial ste sklicko poskriabali, kolega Vam spravne ponukol moznost reklamacie aby vyrobca posudil, ci sa jedna o vyrobnu vadu alebo neodbornu a nesetrnu manipulaciu zo strany uzivatela. V pripade, ze sa pri reklamacnom konani kompetentnou instituciou preukaze, ze sa jedna o vyrobnu vadu, samozrejme Vam vymenime tovar pripadne inak zakonne vyriesime danu reklamaciu. Prajem pekny den.
S pozdravom,
Sunnysoft SK
___________________________
K prvému bodu:
nemusíte robiť maximum, stačí poslať SMS ako to robí Alza.sk.
"Z dôvodu komplikácii v doprave bude objednávka č. XXXXXX doručená s omeškaním. Počkajte na ďalšiu SMS. Za omeškanie sa ospravedlňujeme. Alza.sk"
A nie spôsobom, že keď prídem 1 deň po sľúbenom doručení na vašu predajňu, tak mi predajca povie, že on tam vidí iný dátum a ten je o ďalšie 2 pracovné dni. V mojom prípade to boli 4 dni kvôli víkendu. Nevadí, veď som sa prešiel. Benzín zlacnel, však?
A nemyslím si podľa recenzií, že v 99% prípadoch doručujete všetko včas.
K 2. bodu
Či je nepoškriabateľné len zafírové sklo, neviem. Viem len to, že iní výrobcovia uvádzajú tvrdosť 8 až 9 zo stupnice, kde diamant má číslo 10. Nemám tam ryhu po nešetrnom zaobchádzaní. Mám tam milión malých škrabancov, čo svedčí o tom, že to sklo NIE JE voči nim odolné. Opakujem, nie je to moje prvé sklo. A keď o tom informujem ostatných na vašej stránke, tak môj komentár vymažete. Nevadí, takýmto prístupom naštvete ďalších. Nech sa vám darí.
K 3. bodu:
Tieto sklá od iného výrobcu nemáte, ten predajca povedal, že sa nedajú ani objednať, lebo nie sú vo vašej ponuke. Tak sa prestaňte obhajovať.
K 4. bodu:
Viem si predstaviť ako by reklamácia dopadla, keď tie sklá obhajujete akoby boli z diamantu. -
Sonicka: Vazena p. Sonicka,
v prvom rade Vam dakujeme za objednavku a prejavenu doveru. Ak mame tovar skladom je pri objednavke uskutocnenej do 15:30 na dalsi pracovny den u zakaznika doma, pomocou kuriera. V pripade ak ho mame na centralnom sklade su to 2 pracovne dni.
Pri kazdom tovare co mame na nasich skladoch alebo ho ma aspon nas dodavatel je uvedena dostupnost a doba dodania na stranke. Ak je tovar "Na objednavku" tak ho nemame na sklade a nema ho ani nas dodavatel. Pri takomto tovare je uvedene, ze doba dodania je nam neznama.
Pokial vyrobca nevie potvrdit datum dodania tovaru dodavatelovi alebo priamo nam, nevieme termin upresnit ani pre zakaznika.
Dovolim si tvrdit, ze nase sluzby su nadstandartne a su na vysokej urovni. Vsetko co zakaznik hlada najde na nasej stranke, moze sa na nas pripadne obratit telefonicky od 9:00 do 18:00 alebo mailom, pripadne na nasej stranke mame live chat taktiez od 9:00 do 18:00 kazdy pracovny den kde je stale online operator pripraveny pomoct a poradit.
Pri kazdej objednavke informujeme zakaznika mailom, taktiez na nasej stranke si vie po prihlaseni skontrolovat stav objednavky. Vzdy sa snazime byt maximalne prozakaznicki a ustretovi.
V pripade ak by ste cokolvek potrebovali nevahajte sa na nas prosim obratit. Nenechali ste na Vas kontakt takze Vam nedokazeme pomoct.
Prajeme pekny den.
Sunnysoft SK -
Kebyze si skor precitam recenzie, tak si urcite kryt na mobil zo sunnysoftu neobjednam. Co su to za sluzby aby som im vypisovala maily o stave mojej objednavky a oni mi ledva odpisu. Objednavala som si kryt ktory bol SKLADOM a ked som im napisala ze co je s tym ved bol na sklade tento tovar, tak mi odpisali ze neni na sklade ale na objednavku :D tak kebyze je na objednavku asi pouzijem iny web obchod ktory to ma na sklade. Ale vtedy ked som si ho ja objednavala bol skladom. Na o kednavku cakamdac tyzdne tento tyzden to bude tri tyzdne. Na otazku kedy pride odpovedaju ze nevedia. Co je toto za jednanie? Aha ozaj, tu na Slovensku sluzby ludom 0 bodov.
-
david-skorpion: Vazeny zakaznik, mrzi nas, ze riesite svoj problem takto namiesto toho aby ste sa obratili na nas. Overoval som to co pisete s kolegom na reklamacnom oddeleni a nevedel mi povedat o co ide. Vzdy ak vraciame peniaze je to vzdy do 14 dni najneskor. Ak ste nam vratili tovar a neprisli Vam peniaze v tejto dobe prosim kontaktujte nas najlepsie telefonicky aby sme mohli celu zalezitost doriesit. Kontakt najdete na nasej stranke. Urcite ste o nic neprisli to vaz ubezpecujem. Svoje zavazky si vzdy plnime a vzdy sa snazime urobit maximum pre zakaznika aj nad ramec toho co nam urcuje zakon.
Pokial ide o nase recenzie sam vidite, ze sa snazime robit vzdy maximum a byt co najviac prozakaznicky. To sa potom odraza aj na nasich recenziach. Prajeme Vam pekny den. -
Tento obchod nikdy viac..Nechapem ako mozu mat take dobre recenzie..Objednal som si u nich kryt na mobil znacky samsung galaxy note..Poslali mi sice zasielku ale tovar bol poskodeny..Tovar som samozrejme reklamoval a splnil som vsetky ich reklamacne podmienky..A dodnes nemam ani tovar a ani peniaze..Prisiel som asi o 30 eur..Neni to velka suma ale ide o princip..Obchod neodporucam..
-
dnes mi dorazil tovar a som maximálne spokojná...priebežne som dostávala maily o stave mojej objednávky.
-
2.7. 2013 som si objednal tovar . Bateriu do PDA Asus.Tovar bol na objednávku. Dodacia doba 2-3 týždne. Po 23-dňoch tovar stále nemám doma. na email nereagujú hlavne že peniaze za tovar majú na učte. Tento obchod neodporúúúčam. Je to jedna veľká nespolahlivosť.
-
evula: Mrzi nas Vasa skusenost. V case ked ste tovar objednavali sme ho nemali na vlastnom sklade ale u dodavatela (dodanie do 3 dni). Zial dodavatel nam zasielal informaciu o skladovej dostupnosti nespravnu nakolko ho skladom nemal. Kedze sa jednalo o vypredajovu cenu tak cena na dalsi kus bola vyssia.
Momentalne sme nas system nastavili inak a takato situacia by sa uz nemala opakovat.
Skladom mame uvedene iba pri polozkach ktore mame na vlastnom centralnom sklade alebo na niektorej z nasich predajni na SK-CZ. -
VYNIKAJÚCI OBCHOD! Porovnateľný so zahraničnými e-shopmi. Dobré ceny, postačujúca komunikácia, vynikajúce sledovanie objednávky, kde už priamo na stránke informujú, kedy bude tovar dodaný (a ktorý aj dodržia!), prehľad o tom v akom štádiu je objednávka, kedy bola odovzdaná prepravcovi (u ktorého sa dá následne sledovať presný pohyb balíku), využívajú prepravnú spol. DPD, s ktoru mám len dobrú skúsenosť, navyše v e-shope na výber množstvo tovaru, napr. ja som objednával Apple iPod touch 5. generácia 32GB, ktorý v tom čase nebol dostupný na žiadnom inom e-shope v rozumnej dodacej dobe. Sunnysoft ho zabezpečil do 2 dní + s ďalších príslušenstvom ako fólia, puzdro, nabíjačka, konektor a pod. Bol to môj prvý nákup, ale rozhodne budem tento e-shop využívať aj naďalej. JEDNOTKA na SLOVENSKOM TRHU!
-
Mam taku istu skusenost ako bob
objednala som si telefon (dodanie do 3 dni), po tyzdni som tam volala!!! (nie oni mne) a bolo mi povedane, ze telefon nemaju skladom a zrazu bola cena vysia o 60€ -nech si ho strcia..........
NEODPORUCAM
Telefon som si objednala cez MP3.sk a mala som ho o 3 dni doma. -
Objednal som iphone 5... 32gb... Bol na sklade... Za cca 815eur... Na dalsi den mi odpisali ze telefon uz nie je skladom... Skontroloval som eshop a tam je teraz cena 950eur a maju ho skladom... Co je to za obchod? Ak je objednavka spravena za nejaku cenu tak by sa to malo dodrzat ci? Samozrejme obchod NEODPORUCAM!
-
ja by som chcela povedať, že obchod sunnysoft ma veľmi sklamal a už by som tam nikdy nechcela nakupovať a neodporúčam ho ani svojim známym,nakoľko som si objednala u nich vodotesné púzdro na mobil a dodanie tam je do 48 hodin a mne ho neboli schpny dodat ani do 5 dni.Tak som to musela nakoniec zrušit. Obchod neodporúčam, sú nespoľahlivý.
-
Lucia: Dobry den, priamo striebornu variantu telefonu nemame, najblizsie farebne prevedenie na nasej stranke je http://www.sunnysoft.sk/zbozi/064ZNO-279/nokia-c7-c7-00-frosty-metal.html . Zariadenie nepochadza z polska, vsetky potrebne informacie najdete v prilozenom odkaze.
-
Dobry den, chcem sa opytat ci mobil nokia c7 silver mate na sklade, kolko sa plati za dovoz(poprad), ci ma slov. jazyk a ci pochadza z polskeho trhu???
dakujem