Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle doručenie, výborne zabalené, max. spokojnosť
  • Odporúča obchod

    80 %

    • Tovar, ktory pri porovnatelnej kvalite so "znackovejsiou" konkurenciou ma lepsie ceny.
    • Neprisla mi ziadna notifikacia o zaplateni, vybavovani objednavky, len po dvoch dnoch mi vola kurier, ze ma pre mna tovar.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    uz druhy krat sa mi stalo, ze tovar "svietil" skladom na predajni a pritom ho nemali, trosku neprijemne ak nieco urgentne potrebujete a spoliehate sa na to... po tyzdni tovar stale nedodany, aj ked mi bolo prislubene ze "zajtra to pride" - takze tovar objednany v inom eshope, doobeda objednane na druhy den rano som to uz mal... takze asi tak

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nulová komunikácia

    24.12. som uskutočnil a zaplatil objednávku. 25.12. som si to rozmyslel a objednávku mailom zrušil, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí. dnes mi prišiel mail, že objednávka bola odoslaná! telefón nikto nedvíha, na maily nikto neodpisuje. chápem, že boli sviatky, ale dnes je 4. pracovný deň v novom roku a ak tam majú stále dovolenku, mal byť eshop počas nej zatvorený. takže idem čakať kým mi príde tovar, ktorý nechcem, a riešiť jeho vrátenie.
    môj prvý a zároveň posledný "nákup" v tomto "eshope."

    • Dodacibtermin
    • Velmi slaba komunikacia. Potvrdenie objednavky mi prislo do spamu, informacie o expedovani a doruceni objednavky absolutne ziadne
  • Odporúča obchod

    80 %

    Pro mě nejasné zadání odlišné dodací a fakturační adresy, jinak vše ok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doteraz som nedostal potvrdenie objednavky..treba riadne na e-shope ešte zapracovať.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dobrá cena
    • dobrá kvalita
    • tovar skladom

    Všetko prebehlo ako malo , všetko aj namontované a pekne pasuje.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychlost, pristup
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Uvádzajú že majú tovar na sklade , potom pošlú email že to nemajú a rušia vám objednávku.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť dodania
    • Personál
  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Promptná dodávka objednaného tovaru
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychlost kvalita a dobra spolupraca!!!
    • ...ziadna...
  • Odporúča obchod

    100 %

    • profesionálny prístup k zákazníkovi, vysvetlenie, rada, individuálny prístup k zákazníkovi
    • žiadne

    odporúčam na 100% tento obchod, aj profesionálom ako aj začínajúcim cyklistom.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Spokojná

  • Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Factory shop... majú to, čo Kellys ponúka
    • Úroveň služieb spojených s objednávkou... skrátka už sme zvyknutý na iný, oveľa detailnejší spôsob komunikácie! Objednal som 2x e-bike za "nemalé" peniaze. Peniaze som poslal prevodom a... tri dni ticho!!! To už mi nedalo a volal som, aby som sa dozvedel, že už mi to vezie kuriér... Ticho, ani riadok o tom, že platba prešla, že sa objednávka spracováva, že sa distribuovala pod číslom... to v iných e-shopoch máte tieto detaily samozrejmé aj pri nákupe za 5€, nie to za niekoľko tisíc...
    • Jeden z e-bicyklov (tracking) bol zabalený tak, že mal pokrivený predný blatník, skrátka iný kartón v ktorom bolo koleso sa dostal pod blatník... nie moc, zvládol som to vyrovnať, ale mal!
    • Na jednom z bicyklov chýbala skrutka v ráme na držiak fľaše. Nie že by som nemal na inú M4 skrutku, ale tá originál skrutka je špecifickej farby...
    • Byť menežérom výroby, utekám na montáž a zvýšim im krútiaci moment na uťahovačkách!!! Všetky skrutky (!!!) do poslednej sú zatiahnuté len zľahka, či skôr nezatiahnuté, len zaskrutkované na doraz. Čiže po vybalení je na bicykli asi hodinka uťahovania všetkých skrutiek vôkol bicykla s asi 9-8 kľúčami rôznych typov a veľkostí...
    • Apropó skrutky... Som z Martina, čo je kúsok od Žiliny a niet tu autorizovaného servisu pre Kellys, najbližšie mám v Nitre!!! Toto je čo za prúser? To ako môže výrobca dopustiť, že severnú časť Slovenska nemá vôbec, aleže vôbec pokrytú autorizovanými servismi? Ak je podmienkou záruky prehliadka v autoruizovanom servise, mám veľký problém podmienky záruky naplniť, ak nechcem cestovať cez pol Slovenska, pričom riskujem, že to nespravia v ten deň... to je neprijateľné!!!

    Skrátka dáte do e-shopu pár tisíc, trochu Vás ponaťahujú hrobovým tichom o tom, kde toľko tých Vašich peňazí je a či sa za ne vôbec niečo deje... Potom Vám z čistajasna, bez upozornenia prídu kuriérom obrovské 20kg+ krabice a ak nie ste doma, kuríera môže vyrútiť!!!
    Z krabice vysypete ledabolo zoskrutkovaný e-bike, trochu pokrivený a s chýbajúcou skrutkou a ak je niečo rozladené, zožente si kohosi, lebo v servisoch Vás pošľú kamsi, keďže ste to nekúpili u nich...

    Halóóó Kellys! Takto sa to nerobí, do psej matere!!!

  • Odporúča obchod

    100 %

    Vyzdvihnutie hneď po objednávke druhý deň, samozrejme že bol tovar skladom. Bicykle pripravený a nastavený rovno na jazdu, voči možnosti kuriérom v rozloženom save výhodná možnosť. Dokúpený stojan a dobré rady od personálu.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • možnosť aspoň v obmedzenom priestore vyskúšať bicykel na malom okruhu v obchode
    • chýba mi bikefitting a nastavenie pruženia pre konkrétneho zákazníka
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rychlost
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle doručenie
    • Dobrá komunikácia s obchodom
    • Kvalitné produkty
    • Pri mojom poslednom nákupe padla platobná brana