Zobraziť recenzie

  • Predajca mi do telefónu uviedol, že bicykel príde poskladaný a riadne nastavený čo je aj v návode na jeho používanie uvedené s dodatkom, že je to povinnosť predajcu. To sa Bohužiaľ nestalo. Bicykel síce prišiel v poriadku ale v stave v akom ho zabalili vo výrobe a nenastavený. Dali tam iba pár pások Star-bike aby sa nepovedalo. Obchod neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Malo komunikacie zo zakaznikom,totalna ignoracia.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Široký výber, rýchlosť dodania, značky ktoré človek len inde ťažko zoženie

    e-shop by mal predavat bike s nadstavenymi prehadzovačkou, brzdami, vidlicou. Na mojom nič z toho nebolo a odpoveď znela, že mi to vysvetlia s radosťou do telefónu. (smiešne..ale aspoň snaha) takže ak kupujete cez net, počítajte ešte s nákladmi na servis a starosťami

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • napriek uhrade tovaru cez bankovy prevod pozadoval kurier platbu v hotovosti a tovar nedodal

    Reakcia obchodu STAR BIKE

    Dobrý deň p. Paál.
    V tomto prípade pochybila prepravná spoločnosť no do hodiny sme problém vyriešili a bicykel ste mali v ten istý deň doma. Prosím zvážte toto negatívne hodnotenie, keďže sa to týka chyby prepravnej spoločnosti a nie našej. :(

    • Obchod má zdanlivo širokú ponuku, čo je však hoax.
    • Raz mi neprijali objednávku, raz mi zrušili prijatú objednávku.
    • Zrušenie prijatej objednávky prišlo po odostaní prieskumu spokojnosti s realizovaným obchodom s otázkou, na akú výšku má byť bicykel určený.

    Na základe svojich skúseností si myslím, že v porovnaní s konkurenciou je široká ponuka na webovej stránke obchodu marketingový podvod. Aj keď sa polovica zákazníkov po zákonitom nedodaní tovaru naštve ako ja, stále im to stojí za nadviazanie kontaktu s ním. Potom ponúknu alternatívu, ktorú ponukajú aj ostatní, alebo čo ja viem, čo vlastne ponúknu.

    Osobne budem tento obchod ignorovať, pretože zavádza zákazníkov.

    Reakcia obchodu STAR BIKE

    p. Ervín Bárta,
    áno ponúkame širokú ponuku bicyklov a hlavne značky, ktoré nedostať v žiadnom inom Slovenskom obchode. Keďže ich objednávame z Nemecka, Holandska, Talianska od dodávateľov, ktorý neposkytujú žiaden skladový systém, na základe ktorého by sme Vám ihneď dokázali overiť dostupnosť všetko musíme robiť telefonicky. Bohužiaľ ste si v oboch prípadoch vybrali značky, pri ktorých sa dostupnosť musí overovať takto zložito - telefonicky cez niekoľko ľudí. Pri oboch objednávkach sme Vás informovali o dostupnosti hneď, ako to bolo možné a ponúkli Vám alternatívy. Nemyslím si, že i de o zavádzanie zákazníkov, nakoniec v obch. podmienkach máme uvedené: Dodanie tovaru je podmienené skladovými zásobami. Pri niektorých značkách nedisponujeme skladovým systémom a teda sa môže stať, že v čase objednania bude daný produkt už vypredaný, o čom bude zákazník čo najskôr informovaný mailom alebo telefonicky.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • mali zelany model bicykla

    Bicykel som objednala 8.8.2015(so) s tym, ze pri objednavke bolo uvedene "expresne dorucenie". Hned po online objednavke som dostala potvrdenie objednavky, avsak ocenila by som aj dalsie spravy o stave objednavky, co je v inych e-shopoch standard. O stave objednavky som sa musela informovat sama, avsak ocenujem aspon rychlu odpoved na moj dotaz. Vobec som vsak nebola spokojna s dlzkou dodacej doby (bicykel mi bol doruceny 18.8. (ut), pretoze si myslim, ze "expresne dorucenie" by malo byt rychlejsie. K baleniu bicykla nemam vyhrady, az na to, ze pokladnicny blok bol hodeny nezabaleny na dne krabice pod kolesom, vdaka comu aj nalezite vyzeral...
    Ked to zhrniem, mozno su odbornici na bicykle po technickej stranke (neviem posudit), ale ja osobne uz tento obchod nevyuzijem, pretoze preferujem vyssi standard online nakupovania.

    Reakcia obchodu STAR BIKE

    Dobrý deň p. Lenka Leštinská, ďakujeme za Vašu reakciu. Budeme sa snažiť všetky vaše podnety v blízkej dobe doriešiť. Čo sa týka dlhšej doby doručenia, bicykel ste objednali v sobotu 8.8.2015 a dodávateľ ho odosielal k nám až koncom ďalšieho pracovného týždňa v štvrtok 13.8.2015, teda k nám dorazil až v pondelok 17.8.2015 a ihneď sme ho expedovali k Vám aby ste ho už v utorok 18.8.2015 mali u seba. U nás bol necelé 2 hodiny. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • široká ponuka
    • Pri modeli na rok 2015 som sa opýtal, či je tovar vypredaný naveky. Nedostal som odpoveď. Pritom som mal záujem o luxusný model, pri ktorom predpokladám vyšší zisk obchodu.

    Je to obchod obchodov bez pridanej hodnoty.

    Reakcia obchodu STAR BIKE

    Dobrý deň, neodpovedali sme na otázku, pretože sme stále čakali na odpoveď od dodávateľa. :(

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • máte tam Cannondale.ov *** a reálne žiaden
    • máte tam Cannondale.ov *** a reálne žiaden

    máte tam Cannondale.ov *** a reálne žiaden--- ak budem s právnikom SOI sa spýtam , či to nie je zavádzanie spotrebiteľa ------------ ***

    Reakcia obchodu STAR BIKE

    Dobrý deň p. Gálik, bohužiaľ neevidujeme pod vašim menom žiadnu objednávku a ani žiadnu otázku ohľadom dostupnosti bicyklov. Dodávateľ značky, ktorú uvádzate, bohužiaľ nemá zautomatizovaný systém, ktorý by denne aktualizoval náš eshop, teda môže sa stať, že objednaný alebo dotazovaný tovar nemusí byť dostupný. V takomto prípade však pristupujeme ku každému zákazníkovi individuálne a vyberáme mu náhrady, pričom mu ponúkame rôzne zľavy. Prosíme teda, aby ste uviedli, pri akej príležitosti ste neboli spokojný, aby sme na vzniknutú situáciu mohli reagovať, pretože neevidujeme žiadnu otázku/objednávku pod vaším menom.