-
Patrik Blazek: Dobrý deň. Bratislava je naše odberné miesto, ktoré nie je oprávnené preberať reklamácie. Vaša reklamácia bola posúdená nezávislým, štátom uznaným znalcom, ktorý má právomoc robiť posudky. V žiadnom prípade to nie je náš znalec. Posudok považujeme za právoplatný a fundovaný. Ak boli podľa neho vlákna preseknuté, zrejme nebol výrobok použitý správne, t.j. na bežné nosenie, keďže sa nejedná o pracovné rukavice. Samozrejme, ak máte akékoľvek pochybnosti, môžte si dať rukavice posúdiť Vami vybraným znalcom a my Vám uhradíme náklady s tým spojené. V prípade, že Váš posudok preukáže opak, prehodnotíme znalca, ktorý robil posudok. Vedzte, že v našom záujme je v prvom rade dostať hodnoverný posudok.
-
´Zakúpil som si u Vás lyžiarske rukavice Snowlife. Nasledujúci deň sa mi po 15minútach lopatovania snehu roztrhli. Myslem som si že nie je problém, firma s dobrým renomé nemá problém a vyreklamuje mi ich. Po úvodných vyhováraniach na Bratislavskej pobočke, že oni s tým nič nemajú, ich na veľa poslali k Vám do Popradu. Po uplynutí pár týždňov mi prišlo od "vášho" znalca vyrozumenie, že som zámerne odstránil etikety čím som vážne porušil textilografiu výrobku a že som predložil výrobok rozdielny oproti kúpenému a samozrejme univerzálny záver preseknuté lyžou. Pýtam sa? : Myslíte to vážne a je to štandartné riešenie a vzťah ku klientovi ??? Týmto by som chcel upozorniť klientov kupujte, neodstraňujte vysačky a nereklamujte, lebo súdny znalec sporturysy je veselá kopa.