Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Práve prebiehajú Dni dopravy zdarma. Nakúpte za viac ako 15 € v e-shopoch označených ikonou a za dopravu neplatíte.

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • žiadne informácie o platbe ani o objednávke
    • nefunkčný mail na ich stránke
    • nulová komunikácia (nezdvíhali telefón a neodpovedali na smsky)
    • vyhováranie sa na druhých pracovníkov
    • najhorší obchod

    Dňa 18.augusta som si objednal telefón. 20.augusta som ho hneď zaplatil. Žiadne informácie o zaplatení ani o objednávke som nedostal , takže som nevedel či platba bola úspešná alebo nie. Ked som im asi tak za týžden volal , povedali mi že mi zavolajú . Zavolali (prvý aj posledný krat) s tým , že platba bola úspešna . Po 3 týždňoch som bol stále bez mobilu a bez akýchkolvek informácii. Volal som tam asi tak 100krát . Väčšinou nezdvíhali a ked aj zdvihol niekto tak mi povedali že zistia kde je problém a zavolaju mi o hodinu . Samozrejme nikto nevolal . Zistilo sa že mobil sa im niekde stratil (nevedeli kde je )
    Situácia sa nezmenila ani po 5 týždnoch . Stále to bolo o tom istom. Nevedel som sa dovolať a mobil som stále nemal. Po dvoch mesiacoch ked som sa dovolal som sa im povyhrážal súdom a obchodnou inšpekciou . Nakoniec mi vrátili peniaze po 2 mesiacoch a pár dňoch. Najhorší obchod a najhoršia komunikácia akú som kedy zažil. Nedoporučujem vôbec!!!

  • 10 %

    • Veľký pozor na tohto predajcu!!!Po zakúpení xiaomi redmi5plus a následnej 2 reklamácií mi mobil vôbec nevrátili a ignorujú moje e-mail a telefonáty!Ubehlo 40dni od 2.reklamácie a peniaze žiadne a mobil tiež nemám! Posledné riešenie je SOI Žilina kde mám poslať doklady o zakúpení a a iné informácie o zásielke...Tak ešte raz vôbec vám NEODPORÚČAM tento e-shop ak nechcete prísť o peniaze!!!!!
    • .
  • 100 %

    • Za tie roky co objednavam zatial najlepsi obchod.rychla reakcia na otazky.Vecer som objednala druhy den som tovar dostala.jednoznacne odporucam.
    • Komunikacia velmi dobra,ci email al.sms
  • 100 %

    • všetko bolo OK
    • prijateľná cena
    • Rychle dodanie, vyborna stranka mobilov
    • Tovar (mobil) mali skladom ako deklarovali
  • 90 %

    • tovar v top stave- zabaleny od vyrobcu
    • Nenašiela som mínusu
    • Podrobná komunikacia stavu objednavky
    • staré produkty
  • 100 %

    • serioznost
    • Dobra cena tovaru
    • korektné jednanie po telefóne
    • trochu dlhsia dodacia lehota oproti inym obchodom
  • 100 %

    • dobra cena
    • Nech sadari...
  • 80 %

    • objednavam tu pravidelne

    S nákupom a vybavením objednávky som bola spokojná.

  • 100 %

    • Dôverihodný obchof, maximálna spokojnosť
  • 100 %

    • Rychlost vybavenia objednavky
    • Ponuka
    • Vsetko prislo načas.spokojnosť

    Ako by napísali klasici: "ceny mierne, jednanie kulantné"

  • 90 %

    • dobrá komunikácia
    • rýchle dodanie
    • Výhodná kúpa - kvalita skvelo vyvážená s cenou

    jednoduchá a prehľadná stránka, expresné vybavenie objednávky, dobré sledovanie vybavenia objednávky.

  • 100 %

    • vyriešená reklamácie
    • rýchlosť

    Mal som kúpený telefón cez eshop, reklamácie probehla ryhle, výmena celého displeja i nové baterky. Ďakujem.

  • 90 %

    • Dobré ceny
    • prehladnost produktu
    • neskoré dodanie
  • 10 %

    • Nemajú poriadne vyznačenú adresu ani kontakty.

    Dodrý deň.Vôbec som neni spokojná z obchodom Smart Zero.Ešte v júli som objednala od ních tvrdené sklo na mobil.Objednávka došla s kuriérom 26.júla.Ako som ju otvorila zistila že sklo je nepouživatelný celý popraskaný.Hneď som volala kuriérovi ale on mi zahlásil že reklamáciu sama musím vybaviť.Tak na druhý deň zásielku som poslala späť aj som napísala správu že vraciam tovar na reklamáciu.E-mail čo tam mali vyznačemé nefunguje.Asi sedem krát som im napísala ale odpoveď došlo s tým že sa nepodarilo správu poslať nastala chiba.Nakoniec včera/20.08.18/sa mi vrátila zásielka že adresa nebola nájdená.Prešiel mesiac a ja stále nemám reklamáciu vybavenú.Neviem teraz čo mám urobiť,kam mám poslať poškodený tovar,kdo mi ho vymení???????

    Reakcia obchodu SmartZero.sk

    Dobrý den, váš email ani zásilku jsme nedostali zpět. Na webových stránkách můžete využít online chat nebo přímo kontakt na infolinko.

    Mrzí nás Vaše zkušenost, napište nám na email kontakt@smart-zero.sk a my Vám skla zašleme znovu. Nebo Vám vrátíme peníze.

    Děkuji.

  • 10 %

    • Nový majitel e-shopu z Čech
  • 20 %

    • dobrý výber produktov
    • fajn prehľadná stránka
    • dlhá dodacia doba
    • nedostatočná komunikácia so zákazníkom
    • žiadne upozornenia o stave objednávky, takže zákazník netuší či mu bol tovar vôbec odoslaný
    • podľa stránky mal byť tovar na sklade, ale po objednaní mi bolo oznámené, že tovar nemajú a musia ho najskôr objednať
    • píšu dodanie DHL kuriérom, pričom od objednávky ubehlo už 18 dní a tovar mi stále nebol doručený
  • nakúpil v obchode SmartZero.sk pred 4 mesiacmi

    Odporúča obchod

    80 %

    • rýchle dodanie tovaru
    • podstatne drahšie výrobky, ako v iných internetových obchodoch

    Reakcia obchodu SmartZero.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podmět. Snažíme se pravidelně aktualizovat ceny naších produktů a být co nejblíže ostatním prodejcům.

    Věřím, že příště budete s nákupem a s cenou produktů spojená.

    Děkuji.

  • nakúpil v obchode SmartZero.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia
    • 2 týždňové doručenie
    • Posielajú z česka (platba v Czk)
    • Zlé informácie na stránke
    • Platba 5€ za prekonvertovanie CZK do € na pošte
    • Dodanie Českou poštou, nie DHL ako píšu
    • 4€ za 2 týždňové dodanie poštou

    1. júla (nedeľa) som urobila na ich stránke objednávku. Tovar mali na sklade a mal byt doručený kuriérom DHL za 4€ za 2 dni.

    Po týždni keď stále nič neprišlo a ani nepísali, že tovar odoslali, som ich kontaktovala niekoľkokrát a pekne som sa porozprávala akurát tak sama so sebou. Komunikácia nula bodov. Po niekoľkých problémoch s objednávkou a keď stále nechodila ani po 10 dňoch, som ich OPAKOVANE neúspešne kontaktovala.

    Po 11 dnoch mi prišiel "žltý papierik" z pošty (!! NIE DHL KURIÉROM !!), kde bola suma aj so zarátanými spomínanými 4€ za kuriéra DHL a ako "bonus" to bolo v českých korunách (zo slovenskej stránky??), čiže by som platila ďalších 5€ za prevod czk do eur.

    Nereagovali ani na zlú recenziu, tak som im cez facebook znova napísala správu a odpísali, že maju po novom sídlo v Česku a posielajú Českou poštou. Ževraj to na stránke ešte nemajú napísané a mám kontaktovať nového majiteľa cez e-mail.

    Majiteľovi som poslala dlhý e-mail o problémoch s mojou zásielkou a ich bordeli vo vedení a na stránke. A tiež som ich informovala, že objednávku ruším a nevyzdvihnem si ju.

    Ani po vyše 2 týždňoch neodpísali...

    Pekne som naletela na podvodníkov, na šťastie som ale objednávku neplatila predom.

    Týmto UPOZORŇUJEM každého, aby z tejto stránky NEOBJEDNÁVALI!!!

    Reakcia obchodu SmartZero.sk

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás vaše zkušenost s našim e-shopem. Celkový situace vznikla tím, že jsem e-shop přeložili do České republiky, kde chystáme i české stránky. Bohužel převod nebyl zcela dobře naplánovaný a komunikace se bohužel v tomhle směru rozdvojila.

    Bohužel jsem neměli informaci o tom, že pošta požaduje 5 eur poplatek- určitě jsme neměli záměr se na vás obohatit o pět eur.

    Máte pravdu, že je to naše chyba- neznalost neomlouvá.

    Mrzí nás vaše zkušenost a doufám, že další bude jen pozitivní.

    Děkujeme za podmět.

  • nakúpil v obchode SmartZero.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednala som tzrdene sklo na mobilny telefon a cele to bolo popraskane ,nepouzivatelne.

    Reakcia obchodu SmartZero.sk

    Dobrý den, mrzí nás že Vám objednávka dorazila ve špatném stavu, prosím kontaktujte nás na emailu objednavky@smart-zero.sk a my Vám pošleme produkt znovu zdarma. Děkujeme.

  • nakúpil v obchode SmartZero.sk pred 4 mesiacmi

    Odporúča obchod

    80 %

    Objednavala som prvý krat ......