Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • upozornujem kupujúcich, že v tomto prípade ide pravdepodobne len o to aby tato spoločnost dostala od vas peniaze za predfaktúru a po mesiaci ic vam vratila... iný zmysel mi tento "internetový obchod" nedava...
    riskujete zbytočne že pridete o peniaze

  • Jedna z najhorších skúseností s nakupovaním cez internet.

  • 100% odporucanie, europske sluzby.
    Objednal som tovar (inak hned druhy najlacnejsi medzi obchodmi, aj to len o dva centy), v sobotu, cca o 17:00. Hned som dostal telefonat, ze potvrdzuju objednavku.
    Vo stvrtok opat volala pracovnicka, ze zajtra pride tovar. Kurier v piatok sice nedorazil (zapchy, sneh), ale dosiel hned druhy den v sobotu, pricom predtym v predstihu volal.
    Vsetko okej, ziadny cudzokrajny vodic z Hu ci PL, proste paradicka.
    Dodavka teda 5 pracovnych dni od odoslania penazi, 3 od dorucenia penazi.
    Ziadne cenove navysenie, ziadny priplatok za dodavku, za kuriera, proste suma zobrazena na heureke je aj finalna suma.

  • miko: Dobrý deň pán miko.
    Doprava a dobierka sú 2 rozdielne veci. Tak, ako ste aj sám napísali, tak dobierka je spôsob platby, kedy zákazník platí kuriérovi pri preberaní zásielky. Doprava je bezplatná.
    Ak si zákazník zvolí platbu bankovým prevodom, alebo tatrapay, tak nemá žiadne poplatky navyše, čiže opäť neplatí dopravu a tentokrát ani dobierku.
    Je na rozhodnutí zákazníka, či sa u nás rozhodne nakúpiť.
    Zákazníci, čo u nás uskutočnili reálny nákup obdržali od Heuréky dotazník, ktorý keď vyplnili, tak pri ich mene svieti: Overený zákazník.

  • Zdravim, tak tato spolocnost je neseriozna voci zakaznikovi a zbytocne zavadza zakaznika!!!
    Napr. konkretne pri tovare, ktory som chcel objednavat bola uvedena doprava zdarma. Pri vyplnani formulara sposob platby a dopravy: Vyberiete si doprava kurierom neplatite a nasledne vyberiete platbu a za dobierku si uctuju 5,- Euro.
    To znamena, ze logicky dobierka nestoji 5,- Euro, ale okolo 1,- Eura + doprava od 4,- Eura zalezi u akeho dopravcu.
    Jednoducho operatorka sa vyjadrila v obchodnych podmienkach to maju, tak nastavene, tak akurat proti zavadzaniu zakaznikov!!! No a dopravu im aj tak zaplatite len vas trochu pomylia s dobierkou za 5,- Euro. Ale blbec sa vzdy najde co naleti! :) NEDOPORUCUJEM!!!!!

  • Zuzana Bulikova: Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti pri realizovaní Vašej objednávky. V dobe keď ste si u nás objednali tovar sme nasadili nový systém na spracovávanie objednávok a dáta zo starým systémom sa ešte len synchronizovali a neboli úplne presné.
    Preklápanie na nový systém je už ukončené a objednávky už vybavujeme tak rýchlo, ako je to možné.

  • Ja tiez neodporucam nakup v tomto e-shope. Po objednavke ma kontaktovali po 5 pracovnych dnoch resp. 7 dnoch, ze nemaju dany produkt. Je tam dodacia doba do 7 dni...

  • sasqsk: Ja som tiež zaplatil a naťahujú ma za tovar. Podal som už podnet na štátnu obchodnú inšpekciu a zároveň som upozornil aj nášho právnika na prípadnú žalobu.Tak uvidím, čo sa dorieši. V každom prípade bol toto prvý a posledný nákup u tejto spoločnosti.
    Dušan

  • Dobrý deň. Chcem sa opýtať, prečo máte na stránke deklarovanú dostupnosť tovaru do 7 dní,keď zavádzate spotrebiteľa? Objednával som si cez Váš e-shop chladničku 19.8.2013 a platil som kartou on-line.Z účtu mi bola suma stiahnutá 21.8.2013 a bolo mi oznámené,že tovar dostanem až budúci týždeň (september),čo je viac ako 14 dní, že ho vôbec nemáte na sklade. Myslím si, že je to neseriózne jednanie a tvrdenie,že cez druhý platobný portál to trvá dlhšie je nezmysel.Vaša pracovníčka mi sľúbila potvrdenie platby a ani sa neozvala a ja som musel ešte utekať do banky a mailovať Vám potvrdenie o platbe a vyvolávať Vám.Myslíte si, že takýto prístup z Vašej strany je v poriadku??? Celé zariadenie domu som si objednal cez internet (Heureka-shoppie.sk) a všetko mi prišlo v poriadku najneskôr do 3 dní aj s doručením. Jedine u Vás mám tento problém. Ďakujem za vysvetlenie.

  • Alena: Dobrý deň, ďakujeme za upozornenie. Popis produktov berieme od výrobcov. Obdržali sme nesprávny popis tak, ako aj ostatní predajcovia. Ohľadom ďalšieho postupu Vás bude kontaktovať náš zákaznícky servis.

  • Dobry den, chceli by sme sa opytat na par drobnosti k chladnicke, ktoru sme si cez Vas objednali (22.7.2013), dorucena bola vcera t.j. 31.7.2013. Jedna sa o chladnicku Electrolux EN 13401 AW. Vo vasom popise pisete, ze chladnicka ma No frost, no vsak nikde sme sa nedocitali, ze to chadnicka skutocne ma. Nikde na nalepkach, uzivatelskej brozure nie je ziadna zmienka. Na inych chladnickach to je minimalne spomenute aspon na nalepke. Je to prada, alebo len chyba na stranke? Dalej sa na stranke pise, ze uvedena chladnicka ma elektronicky display a elektronicke ovladanie no vsak na chladnicke sa ziadny display nenachadza.Pise sa dalej este o automatickom odmrazovani mraznicky. V prirucke je vsak pisane o manualnom odmrazovani chladnicky aj mraznicky. Poprosila by som Vas o odpovede na vyssie uvedene otazky. Dakujem pekne. Ak pisete zavadzajuce informacie budeme si narokovat nahradu.

  • Pod menom SASQSK si napisali recenziu aj tu aj na NAJNAKUP a vypisuju si nadlej kladne hodnotenia.
    Caliumi.sk je to OCKOSICE, BESTCENA atd. staci trochu pogooglit
    Objednate, nalakaju Vas zaplatit dopredu a tovar nakoniec nepride a firma zmizne.
    Precitajte recenzie na spominane obchody!

  • OBJEDNAVAJTE A PLATTE DOPREDU.
    Je to BESTCENA.SK