Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený ani dnes 24.3.2025

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dlhá dodacia lehota,takže tovar ešte neviem ohodnotiť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • 9.2 objednávka a 25.2 nič
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka mala byť doručená 23.12 prišiel email ze medzi 10:45 a 11:45 bude doručená.. Čakal som prišiel email ze sa nepodarilo balík doručiť pritom som bol doma a čakal.. Nevolal nikto. Na balík stále cakam

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Veľmi dlhá doba na dodanie, objednané 25.09.2024 a do 06.10.2024 určite nepríde. Uvidím kedy, ak vôbec príde....

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • V prípade odstúpenia od zmluvy drzo klamú, len aby ušetrili pár eur.

    Skopírujem sem štyri e-maily, ktoré objasňujú celý príbeh:

    ja <[email protected]> 10 Dec 2023, 12:08
    Dobrý deň!

    Vrátil som 21. novembra zásielku, ktorú ste podľa pošty dostali 24.11. (vyd screenshot)
    Chcel by som vedieť, kedy budú peniaze vrátené na môj bankový účet?
    Ďakujem za odpoveď.

    AB COM CZECH <[email protected]> 11 Dec 2023, 10:08
    Dobrý den,

    ve zvláštním emailu Vám byl odeslán dobropis na vrácené zboží. Vrácená částka byla ponížena z hygienických důvodů, bylo nutné vyměnit špunty a znovu zapečetit prodejní obal, který zároveň dorazil poškození. Platba by měla odejít co nejdříve.

    Děkuji.
    S pozdravem,
    Damian Jelínek
    [email protected]

    Ja <[email protected]> 13 Dec 2023, 15:17
    V prvom rade porušili ste aktuálne zákony slovenského (a českého) štátu tým, že ste mi nevrátili sumu nákupu a poštovného na môj bankový účet do 14 dní po tom, ze som vám vrátil predmetný tovar, a teraz mi poslite e-mail ze chcete poslať menej peňazí, než je splatné, a to zo zjavne vymysleného dôvodu, len aby ste mohli ušetrit približne 15 eur.
    Toto všetko je absolútne nehorázne.

    Štuple do uší, ktoré sú súčasťou balenia, som ani nevytiahol z krabice.
    Pri testovaní slúchadiel som použil svoje existujúce štuple do uší. (nekúpené u vás)
    A produkt som poslal späť v tej istej polstrovanej krabici, v akej som ho od vás dostal, takže ak sa počas poštovej cesty poškodil vnútorný obal produktu (čo považujem za takmer úplne nemožné), mohlo to byť len dôsledok nevhodnosti vonkajšieho obalu, ktorý ste vy použili v prvom rade.

    Predpokladám, že ako nevrátenie peňazí do reklamácie zákazníka, tak aj poukazovanie na hygienické dôvody a poškodený obal sú štandardnou nelegitímnou praxou/stratégiou znižovania nákladov Vašej spoločnosti, ked niekto u Vás odstupuje od kúpnej zmluvy.
    Som si vedomý, že táto situácia je pre vás stratou, ale znížiť túto stratu týmto spôsobom je nielen malicherné, ale aj nezákonné.

    Tiež považujem za pravdepodobné, že dôvodom, prečo si odpočítajú takú relatívne nízku sumu (ktorá by v skutočnosti nemohla pokryť nákup nových štupľov do uší a nový originálny obal), je to, že väčšina vašich zákazníkov, šetriac si vlastný čas a nervy, ticho znáša odpočet, s tým, že "nebudem sa s tým trápit, veď je to len 15 eur...".
    Ale ja to tak ľahko nenechám.
    Táto suma peňazí tiež neovplyvňuje chod môjho života... ale taká nehanebná lož, a myšlienkou, že to isté beztrestne robili a budú robiť aj všetkým ostatným svojim klientom, ma veľmi hnevá.

    Požadujem vrátenie celej kúpnej ceny produktu, a to čo najskôr.
    Navyše vám dôrazne odporúčam, aby ste s touto hanebnou praxou čo najskôr prestali.

    AB COM CZECH <[email protected]> 13 Dec 2023, 16:25
    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace. Ponížení kupní částky bylo vyčísleno na základě interních předpisů. Nicméně pro Vaši spokojenost v příloze naleznete dobropis na dodatečnou úhradu částky za vrácené zboží. Platbu odešleme co nejdříve.

    Děkuji.
    S pozdravem,
    Damian Jelínek
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte nedorazil
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Chýba priebežná komunikácia,reso.informácia o postupe vybavovania a nie ken,ze meska dodavka

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte nedorazil
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • AB-Com pise, ze tovar je skladom, ale po 13. dni ani srnka netusi kde ho tam maju
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Už 2 týždne zaplatené a tovar nikde.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod deklaruje stav skladom, ale ani po týždni mi nebol tovar doručený
    • Nedostupnost tovaru komunikuje obchod e-mailom, čím sa celý proces dodania tovaru predlžuje
    • Obchod láka na bezkonkurenčné ceny/zľavy u niektorých skladových tovarov, aby následne oznámil, že tovar je vypredaný a že ho pre vás nevedia objednať u dodávateľa (v e-shope je aj v tejto chvíli uvedených viac ako 20ks skladom u tovaru, ktorý mi obchod vyradil z objednávky)
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • výhodné ceny
    • po zrušení obj. zo strany obchodu, ponúkli zľavu na iný tovar
    • chýba popis tovaru
    • tovar má poľské menu
    • nesedí info o dostupnosti na webe
    • zak. linku nik neberie
    • chat offline, na správu nik neodpovedá
    • cena tovaru na webe sa každý deň zvyšovala o 1 - 2 Eura

    Tovar bol oveľa lacnejší ako inde, no chýbal k nemu popis. Zakaznicku linku nikto nedvíhal, na offline správu na chat-e nikto neodpovedal. Nakoľko išlo o posledný kus na sklade objednávku som zadala s poznámkou či je zariadenie v SK/CZ jazyku. Na druhý deň ma informovali mailom, že tovar žiaľ nemajú, na webe je chyba o dostupnosti. Ponúkli mi zľavu na iný tovar. Ten som si vybrala, no na moju otázku o jazyku menu odpovedali že zariadenie je v poľštine. Novú objednávku som už nezadala.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nezodpovednosť obchodnej organizácie ohľadom doručenia tovaru, nie je nikde možnosť zrušiť objednávku serióznu cestou zo strany zákazníka