Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Takže ,dnes je 22.11.2012 ,ja som si objednával 2 navijaky shimano medium baitrunner 2.10. 2012. 11.10.2012 mi prišli navijaky z ktorych bol jeden zlomený .Hned som volal na tel číslo uvedené na internetovej stránke kde mi majitel povedal,že zavolá do servisu kde o mojom zlomenom navijaku budú vedieť aj sa tak stalo ,poradil mi aby som navijak poslal rovno do servisu,že bynavijak nešiel k nemu ,aby sa dostal do servisu čo najskôr ,OK beriem a aj tak som učinil.Asi o 4 dni mi navijak z opravy prišiel ,ALE zlomená súčiastka nebola vymenená ,ale iba ZLEPENÁ sekundovým lepidlom.Zase som hned volal majitelovi E-shopu čo sa stalo a že som veľmi nespokojný .On mi na to povedal ,že túto vec potrbuje prejednať s nejakým ,,obchoďákom" čo sa týka reklamácie.Čakal som 4 dni ,zase som mu volal to bolo v piatok ,povedal mi ,že v pondelok mu zasielajú nový navijak z Prahy a ,že mi ho obratom pošle a aby som mu poslal zlomený navijak ,ja som mu ho poslal, čakal som no nič sa nedialo celý ďalší týždeň a odvtedy sa s ním nemôžem spojiť.Telefón mi odvtedy nedvíha aj keď som to skúšal veľakrát.Aj navijak ktory som mu poslal sa mi vratil nikto ho neprevzal na adrese ktorá je uvedená na internetovej stranke .Kontaktoval som ho cez e-mail , že to čo má znamenať na čo som dostal nasledujúce dve odpovede: >> Od: "[email protected]"
    >> Komu:
    >> Dátum: 13.11.2012 16:02
    >> Predmet: reklamácia Shimano baitrunner
    >>
    > Dobrý deň,
    > dnes mi odosielajú nový kus reklamovaného navijáku. Mal by som ho
    > dostať vo štvrtok a obratom vám ho pošlem. Môžem ho poslať
    > kuriérom alebo poštou?
    >
    > Prosím vás nastal problém z reklamovaným kusom nakoľko nie je na
    > pošte u nášho dodávateľa. Podal som reklamáciu dnes na pošte,
    > kde ma poprosili aby som zistil či sa náhodou nevrátil balík na
    > Vašu adresu (posielali sme originálne balenie ako ste ho poslali vy
    > s
    > prelepenými adresami - žiadosť nášho dodávateľa).
    >
    > Pekný deň praje Marek Szász - Silurus Komárno, s.r.o.
    Dobrý deň,
    môžeme vám poslať nový naviják pomocou kuriéra DPD? Táto
    spoločnosť má v ponuke výmenný balík a priamo kuriérovi by ste
    mohli odovzdať reklamovaný kus.
    Adresu máme uvedenú správne. Balík sme preposielali dodávateľovi
    v originálnom balení zabalený vo fólií o čom máme aj podací
    lístok. Je možné, že nalepené adresy odpadli a balík sa mohol
    vrátiť do Komárna a následne Vám späť nakoľko uplynula na
    pôvodnom obale doba uloženia. Za nepríjemnosti sa ospravedlňujem.
    Nový naviják nám dodávateľ dnes poslal.
    ďakujem za odpoveď.
    Marek Szász

    On Nov 14, 2012, a odvtedy sa s pánom Szászom neviem nijako spojiť ,neviem čo si o tom mám myslieť .Aj teraz keď píšem tieto riadky sa sním pokúšam spojiť telefonicky,telefon vyzváňa no nikto ho nedvíha.Ja si myslím ,že to nie je ten najkorektnejší prístup ku mne ako ku zákazníkovi -nech si o tom každý kto číta tieto riadky myslí svoje a aby nespravili tú istú chybu ako ja ,že som sa nechal nalákať na veľmi výhodnú cenu a ,že som o danom e-shope nezistil viac informácií.Aj toto je živým príkladom "PODNIKANIA PO SLOVENSKY " zhrabnúť prachy a tým busines končí!

  • Marek: na odbernom mieste pracuje osoba na ktorú bol tovar zasielaný, tak mi nebásnite o neprebratej zásielke priamo na diskuzii, skôr by som bol uvítal mail.

  • viktor: zásielku sme obdržali 13.8. ako zásielku neprebratú v odbernej dobe (18 dní). Po skúsenostiach s poštou odporúčame dopravu prostredníctvom kuriérskych služieb. Aby dme predchádzali takýmto nepríjemnostiam (často sa stáva, že pošta neoznámi uloženie zásielky) v zákazníckej sekcií si každý zákazník nájde od 1.9. mimo iného aj podacie číslo a dátum podania (elektronický podací hárok), aby mohol na pošte reklamovať nedodanie tovaru.

  • Objednávka bola prijatá 16.7., expedovaná podľa oznámenia 21.7., prejavený záujem 7.8.2012 s tým, že nedodanie tovaru spôsobila asi pošta, dnes je 20.8.2012 a ešte na dodacej pošte nebol dotaz či bola zasielka uložená na pošte (samozrejme nebola).
    Ako potom napísať, že prednosťou je dodacia lehota a komunikácia. Ak bol tovar vyexpedovaný, mňa ako zákazníka problémy pošty a obchodu vonkoncom nezaujímajú chcem tovar, buď bude dodaný alebo nie.