Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • overený seriózny e-shop
    • prijateľné ceny, dobrý sortiment

    overený solídny seriózny e-shop, rýchla reakcia

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • sortiment
    • fajn ceny
    • rýchle dodanie
    • zákaznícky servis a komunikácia
  • Odporúča obchod

    100 %

    Všetko Ok

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Čistiaci prostriedok mi prišiel z časti vytečeý pre netesnosť uzaveru
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Tovar bol pripraveny,komunikacia,všetko prebehlo ako malo
  • Odporúča obchod

    100 %

    Ochotný personál, môžem len odporučiť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rychle dorucenie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Operatívnosť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Super
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Všetko ok
  • Odporúča obchod

    100 %

    Zatiaľ veľká spokojnosť prišlo to čo som chcel po čase uvidím kvalitu a idem objednať ďalšie veci

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rýchle doručenie
    • dobrá cena
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchla odpoveď a doručenie, možnosť telefonickej konzultácie.
  • Odporúča obchod

    90 %

    • Super pristup a ochotny personal.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dobrá komunikácia z obchodom,rýchle dodanie tovaru,majú dobré ceny.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Komunikácia
    • Neochota

    Za mňa bohužiaľ neodporúčam. Vybral som si bicykel na ktorí som nechal zálohu s tým, že sa na druhý deň vrátim preň. Bohužiaľ po ceste domov sa nám stala nešťastná situácia, ktorá zapríčinila, že kúpu bicykla som musel odložiť a investovať niekam inam. Hneď na druhý deň som to riešil, ale bohužiaľ p. majiteľ nebol k dispozícii. Napísal som teda mail s tým, že zavolám v pondelok a vysvetlím celú situáciu. V pondelok mi zavolal zamestnanec, že mi vrátia len 50% mojej zálohy. Prosil som ho, aby ma spojil s p. majiteľom, ale bez výsledku. Vraj ho tým poveril a určite sa nenechá presviedčať. Veľmi ma zamrzel tento prístup a dúfal, že by sme sa dohodli tak, že keď situácia dovolí kúpu nového bicykla, aby som túto zálohu mohol využiť potom. A keďže som nespôsobil žiadnu škodu a bicykel už nieje v ponuke, tak sa zrejme predal a p. majiteľ bezdôvodne obohatil. Chcem odkázať len toľko, že v živote nastanú rôzne nečakané situácie a bolo by ľudské, keby ste to sám ako majiteľ odkomunikoval a pochopil. Nech sa Vám darí.

    Reakcia obchodu Sadesport

    Dobrý deň pán Brezáni,

    rád by som sa s Vami ešte touto cestou spojil a pokúsil sa vysvetliť celú situáciu, keďže mi to vtedy iné pracovné povinnosti nedovolili. Kolega, ktorý sa Vám venoval, Vám na zrušenie záväznej rezervácie navrhol tieto možnosti (podľa mojich informácií ste nežiadal o odloženie prevzatia objednávky, ale žiadal ste jej storno):

    1) kúpu iného tovaru v hodnote zálohy (vieme riešiť aj poukážkou na nákup, ak teraz nič nemáte v pláne kupovať, poukážka sa dá využiť aj neskôr)

    2) storno objednávky a vrátenie 1/2 zálohy (štandardne sa záloha so záväznej objednávky nevracia)

    Jednalo sa už o tretí bicykel, ktorý sa pripravoval pre Vás, 2 rezervácie ste si predtým neprišli pozrieť a ako píšete, na tretí krát ste si osobne na predajni vybral a vytvorila sa záväzná rezervácia, kde ste uhradil 7% z ceny bicykla. Príprava bicykla, v tomto prípade 3 bicyklov, zaberie nejaký čas, bicykle musíme doviezť zo skladu, vybaliť, nastaviť a za ten čas sa mohol vyriešiť iný zákazník, ktorý čaká na svoj bicykel. Preto nerád čítam, že som sa neodôvodnene obohatil. Keď máte zároveň záväznú rezerváciu, bicykel stiahneme z ponuky, neumožníme jeho kúpu inému zákazníkovi.

    Pán Brezáni, keďže ma mrzí Vaša nespokojnosť, otvorím ešte raz našu ponuku, ktorú Vám spomenul kolega. Výšku zálohy (239,1) môžete použiť na nákup niečoho iného u nás. Poprípade Vám vystavíme poukážku na nákup. Ak by ste si túto ponuku rozmyslel, dajte mi prosím vedieť, dohodneme si postup.

    Ospravedlňujem sa ešte raz za vzniknutú situáciu a prajem Vám pekný deň.

    Peter Sádecký - SADESPORT

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar mali v najvýhodnejšej cene.
    • Rýchle dodanie tovaru
    • Nič
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dobrá cena a rýchlosť dodania a a kvalita zabalenia

    Bohužiaľ mnoho predajcov poskytuje ešte garančný servis bicyklov a keď kúpite takto cez internet, máte smolu, lebo nebudem posielať bicykel cez pol Slovenska na kontrolu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Spoľahlivosť, korektnosť.

    Seriózny prístup.