Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chaos

    Aby v predajni nevedeli čo predávajú a pri osobnom preberaní ešte predajca uisťuje že je to na 100 % čo som si objednal. A nakoniec na to všetko dopláca zákazník tak je to smiešne. Tak my objednali novú tašku na moje lehátko ale na odporúčanie predajcu by bolo dobré aby som znovu prišiel osobne a domiesol to lehátko aby sa náhodou nezistilo že nepasuje. Tak zas budem musieť absolvovať cestu Topolčany - Trnava a späť aby som ako zákazník bol spokojný. Aká je to odbornosť keď im poviem aké mám lehátko a aj tak nevedia aký typ tašky na to treba.

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša nespokojnosť. Vy ste mali pri vašej vytvorenej objednávke osobný odber. Následne ste volali, že vám veľkosť tašky nesedí. Na tom základe sme vás informovali, že keď prídete tovar vymeniť/vrátiť, bude vás tu čakať správna taška, volali ste s dvoma kolegami, ktorí vám túto informáciu potvrdili. Aby bola 100% istota, oznámili sme vám, že ak si navyše prinesiete lehátko, na ktoré ste chceli tašku, bude to ideálne, nakoľko vieme 100% odskúšať, či veľkosť bude správna.

    Vaša taška na lehátko je pripravená u nás predajni na prevzatie, tak, ako sme sa dohodli. Tu nastala zrejme komunikačná chyba, pretože postupujeme takto pri všetkých zákazníkoch a vždy chceme, aby boli maximálne spokojní. Potvrdzujú to tisícky spokojných zákazníkov (overené recenzie) a novo získaný titul Rybársky ShopRoku 2023 a zlatý certifikát.

    Budeme radi, keď sa k nám vrátite a prevezmete si tašku, ktorá vám bude sedieť.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Objednal som si tričko s kapucňou a prišlo bez kapucne. Vraj to bolo ilustračné foto. Takto vám môžu predať aj trenky.

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu spätnú odozvu. Mrzí nás vaša skúsenosť, ak však niečo nesedelo, môžete to vždy v rámci lehoty reklamovať a vrátiť. Upravíme daný obrázok, aby už k podobnej situácii neprišlo. Ďakujeme, že aj vy nám pomáhate zlepšovať naše služby.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Arogantný personal

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša negatívna skúsenosť. Vašu recenziu a situáciu detailne preveríme a spravíme všetko pre to, aby k podobnej situácii už neprišlo. Každopádne, ďakujeme za vašu spätnú odozvu. Každý zákazník je u nás vždy na 1. mieste, dokazujú to aj stovky pozitívých skúseností s naším personálom. Predpokladáme, že teraz išlo o zlyhanie jednotlivca. Vášu recenziu berieme plne na vedomie a spravíme k tomu kroky, aby už v žiadnom prípade v budúcnosti k takejto situácii neprišlo. Budeme radi, ak sa k nám ešte vrátite a budeme vás môcť u nás privítať.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neochotní personál, veľmi nepríjemnú skúsenosť som s nimi mala. Správajú sa k zákazníkom ako k špinám. Ak by som tovar nepotrebovala hneď nechám im to tam a viac krát sa nevrátim.

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, mrzí nás vaša skúsenosť, ale musíme ju uviesť na pravú mieru.

    V piatok večer ste si vytvorila objednávku. V sobotu doobeda ste si pre objednávku hneď prišla, pričom ste nepočkala na oznamujúcu správu, že objednávka je už pripravená na prevzatie. Každý zákazník, ktorý si príde prevziať objednávku na osobný odber, musí dostať info, že objednávka je pripravená.

    Napriek tomu, že na predajni sme mali zákazníkov, sme vám, nadštandardne a prednostne objednávku pripravili, aby ste ju ihneď mala k dispozícii, snažili sme sa vám výjsť čo najviac v ústrety, preto nerozumieme vášmu hodnoteniu.

    Snažili sme sa s vami spojiť, aby ste nám vašu recenziu vysvetlila bližšie, ale vy nekomunikujete...

    Budeme radi, ak sa nám ozvete.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mladý pán v obchode by sa mal zamyslieť nad svojím arogantným správaním!!!

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a napísali ste nám ohľadom Vašej skúsenosti v našom obchode. Mrzí nás a ľutujeme, že Váš nákup bol poznačený nepríjemnou interakciou s jedným z našich zamestnancov.

    Vždy sa snažíme poskytnúť našim zákazníkom výnimočný servis a služby. Môžete si byť istí, že sa týmto incidentom dôkladne zaoberáme. Na základe Vašej spätnej väzby sa budeme zaoberať touto nepríjemnosťou, aby sme zabezpečili, že sa podobné nepríjemnosti už nebudú opakovať.

    Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu, pretože nám to pomáha zlepšovať sa a rásť.

    Radi by sme Vám ponúkli možnosť opätovnej návštevy nášho obchodu, kde sa budeme snažiť napraviť Vašu skúsenosť a ukázať, že sme si z Vašej spätnej väzby vzali ponaučenie. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo pripomienky, prosím, neváhajte nás kontaktovať priamo na vedení obchodu.

    Ešte raz ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednane oblecenie malo inu velkost ako som objednal.

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a spätné hodnotenie. Mrzí nás, že vám prišla iná veľkosť, ako ste si objednali. Ak je s objednávkou akýkoľvek problém, neváhajte nás kontaktovať, máte možnosť na bezplatnú výmenu produktu.

    S pozdravom
    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • slabý sortiment
  • Neodporúča obchod

    10 %

    doručený poškodený tovar-udica mala jedno očko odlepené.
    Musel som ísť osobne do predajne na výmenu.
    Propagujete prvotriedny tovar ?
    návnady taktiež nič moc.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zla komunikacia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Podvodnici ponukajuci neexistujuci tovar a reklamacia ani nehovorim ....nikdy viac

    Dva nakupy , dva problemi .... klamári a podvodnici

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu a postreh. Aj vy nás posúvate vpred. Škoda, že sa sem nedá uviesť celá komunikácia s vami.
    Tisícky spokoných zákazníkov, získané certifikáty a ocenenia dokazujú, že opak je pravdou. Všetko dobré.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vybavovanie objednavky bezfakturovo

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí táto recenzia. Faktúra nebola doručená z dôvoru krátkodobého výpadku servera eshopu. V každom prípade, faktúru sme vám obratom poslali na email, máte ju doručenú. Musíme poznamenať, že VŽDY ide od nás každá jedna objednávka s faktúrou, vždy je odosielaná emailom elektronicky. V prípade akýkoľvek nejasnostní, neváhajte sa na nás obrátiť, sme tu pre vás.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neochota predávajúceho,neznalosť sortimentu na sklade

    Tovar ktorý majú na internete skladom vraj nemajú. Kúpil som iný ale po overení som zistil že ho majú. Predávajúci nevedel nič

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, Karol, mrzí nás vaše slabšie hodnotenie. Danú situáciu preveríme a spravíme všetko preto, aby sa už vaša negatívna skúsenosť neopakovala. Ďakujeme, že aj vy nám vďaka spätnej odozve pomáhate zlepšovať naše služby.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekompletný tovar!

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujeme za nepríjemnosť. Chybou kuriérskej spoločnosti prišlo k nedoručeniu kompletnej objednávky. Každopádne, druhá časť objednávky vám bola ihneď doposlaná a tým pádom evidujeme vašu objednávku ako kompletnú a doručenú.

    Ďakujeme za prejavenú dôveru a veríme, že sa k nám ešte vrátite.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ako keby neboli rybári ked si objednáte 300m vlasca a nemaju tak si objednám 2x po 150m a prídu vám nie spolu ale rozdelené už druhý krát sa mi o stalo
    • Nohavice po rozbalení boli od prachu a riadne prachové smutne

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste nespokojný, napriek tomu, že tovar ste si sami prevzali osobne na predajni a videli ho pred prevzatím.
    Ak sa vam čokoľvek nezdalo, mohli sme to vyriešiť k vašej spokojnosti priamo na predajni. V prípade potreby, neváhajte sa nám ozvať telefonicky, alebo prísť na predajňu osobne.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • otvaracia doba obchodu je vyhoda
    • dlho vychystavaju tovar na odber...
    • taka mensia ochota zamestnancov v porovnani s inymi rybarskymi potrebami
    • ryba nema taky vztah k zakaznikovi ako napriklad orbis ci kaperlan...

    hodnotim konkretne tuto danu objednavku, objednal som si dve krabicky oloviek, i ked som ich nepotreboval, ale bolo mi holupe prist len kvoli 0.5e kostakom, olovka mali hned tam pod pultom, ale mali dilemu, ze mi este nemozu objednavku vydat, lebo ju nemaju pripravenu, tak nakoniec mi vydali kostaky i olovka, ale vysli ma tie olovka o 1e drahsie, nez som mal cenu na internete, kostaky asi tak 1/10 balenia oproti kaperlan za tu istu cenu... nemam moc dobre skusenosti s rybou osobne bohuzial... moj prvy nakup u nich bola stavacka, v sobotu kupena a hned po dvoch vytiahnutiach sme zistili, ze je zla, sietka bola nedosita a konstrukcia sa sklapala... tak sme v tej den rovno prisli a chceli sme stavacku vymenit, ich mily reklamacny technik povedal, ze je nasa chyba, ze uz sme stavacku hodili do vody, takze som bol dva tyzdne bez stavacky a bez penazi, nakoniec dosili len sietku a vraj zlu konstrukciu si musim ja nejako utiahnut, takze odvtedy rybu vyuzivam len na take veci, kde nehrozi nejake riziko reklamacie...

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, Matúš,

    vždy sa snažíme naším zákazníkom vyhovieť na 120%, avšak, pri tejto recenzii musíme reagovať faktami.

    1. Nakoľko máme denne mnoho objednávok, musíte počkať, pokiaľ vám príde od nás info EMAIL, že je vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie. Táto informácia je uvedená pri objednávke, aj v potvrdzovaciom emaile o objednávke. Žiaľ, nefunguje to tak, že spravíte objednávku cez eshop a ihneď si ju môžete vyzdvihnúť.

    2. Čo sa týka reklamácie - reklamácia podlieha určitým podmienkam zo zákona. Ak sa už aj nejaká naskytne, my následne musíme kontaktovať dodávateľa, u ktorého produkt reklamujeme. To, ale istý čas trvá. Ako eshop máme na to 1 mesiac, my sme to zabezpečili za 14 dní. Vybavenie reklamácie je na strane dodávateľa, my sme sprostredkovateľ predaja, nejedná sa o náš produkt.

    3. Čo vám môžeme odporúčiť, ak budete u nás na predajni, vytvorte si našu zákaznícku kartu. Vtedy budete mať rovnaké ceny na predajni, ako sú aj na eshope. Týmto krokom sa zároveň stanete naším verným zákazníkom.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar nie je podľa mojich predstáv

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň,
    spojíme sa s vami, aby sme prezistili, prečo nie ste s tovarom spokojný.
    Robíme pre zákazníkov maximum, aby boli či už s tovarom, alebo našími službami nadmieru spokojný.
    Ak nie ste s nákupom spokojný, máte možnosť tovar vrátiť a peniaze vám v plnej sume samozrejme vrátime.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si niečo iné a prišlo mi toto
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Olovka od Foxu prišli poobíjané aj okuliare od Foxu mali ďobky na sklíčku.

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, z okuliarov odporúčame dať dole fóliu, to nie sú ďobky, ale ochranná vrstva.
    Ak vám prišli olovka poobíjané, veľmi nás to mrzí, preveríme to. Olovka nám môžete samozrejme vrátiť, vymeníme ich za také, aby ste boli spokojný.

    V prípade akýchkoľvek otázok a nejasností nás prosím kontaktujte, sme tu pre vás.

    Ďakujeme a budeme sa tešiť na ďalší kontakt s vami.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Objednávku kurier doručoval takym spôsobom jeden krát volal a druhy krát poslal sms ze sa mam ozvať keď som mu volal tak nebral telefón po hodine volania telefón vypnutý a zrazu ked napisem mail obchodu tak mi bolo napísané ze tovar vrátil nechápem tento prístup kuriéra začo obchod nemôže to viem ale ked som sa snažil dovolať kuriérovi tak ignoruje volanie...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zaslali ste mi iný vzor tovaru aký ponúkate na stránke

    Reakcia obchodu Rybárske potreby RYBA

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí vaša nespokojnosť a zároveň sa ospravedlňujeme.

    Fotka produktu (vzor maskáčovej šiltovky) bola ihneď na eshope vymenená za tú správnu.
    Veríme, že sa k nám ešte vrátite.

    S pozdravom

    Rybárske potreby RYBA