-
Rybarsky obchod Rybarik.eu neodporúčam objednal som produkty s eshopu prešli tri týždne a žiadna reakcia ,nech sa im darí..
-
Rybarik.eu: ano samozrejme to vysvetluje aj položenie telefonu a inak vobec netusim o vasej nejakej akcii kedze produkty som vyhladal podla nazvu čiže stranku som celu nelustroval - moja chyba . Vlastne ma nejak nezaujimala ani cena skor produkt a jeho dostupnost co bolo velmi dobre vyznačené........
-
Vážený zákazník,
na informačnom bannery práve prebiehajúcej akcie po kliknutí na tlačítko Viac info, sa Vám zobrazia podmienky akcie kde je okrem iného aj uvedené:
Vážený zákazníci,
urobíme maximum pre vybavenie Vašich objednávok ale vzhľadom na obmedzené zásoby v tomto koncoročnom a predvianočnom období je možné, že niektoré produkty nebudeme môcť už pre Vás zabezpečiť a tak kompletne naplniť Vaše objednávky.
O dostupnosti objednaného tovaru, alebo zmene ceny, Vás budeme vždy informovať pri každej objednávke telefonicky alebo e-mailom.
Objednávky, ktoré nebude možné vybaviť do konca roka 2017 budú zrušené.
Ďakujeme za pochopenie.
Rybarik -
Dobrý deň. Ako tak pozerám v diskusii tak asi nebudem jediným komu sa nevidí, že z tohto úžasného obchodu sa dajú objednávať veci podľa stránky DOSTUPNÉ a následne sú zrazu nedostupné. Dokonca pán predavač zavolá ,že je to nedostupné a po otázke Prečo to teda je na stránke DOSTUPNÉ a fyzicky už nie dostávam odpoveď :Že oni nemôžu vedieť či je to na sklade . Po mojej ďalšej otázke ,že prečo teda vedome klamú na stránke ved podľa predošlej odpovede sa domnievam ,že nemajú ani páru o tom čo vlastne na sklade je mi pán predavač ZLOŽÍ TELEFÓN.
Myslím ,ze vizitka profesionála.
A dostávame sa k tomu ,že hociktorý lepší obchod pouziva zrozumiteľné označenie Ako Dostupné , Nedostupné, Skladom u externého dodávateľa atd.
A myslim si aj to , že keď už mám internetový obchod tak aspoň dbám na to aby som ponúkal veci ,ktoré viem zohnať , fyzicky ich mám a nie spoliehať sa na to ,že možno ich ten môj dodávateľ má.
-
Vážený pán Šlajferčík,
neustále pracujeme na vylepšeniach nášho systému, vytvoriť dokonalú súhru prepojenia skladov vzhľadom na rozdielny systém a čas aktualizácií skladových zásob u všetkých našich dodávateľov doma aj v zahraničí a servisných stredísk je veľmi zložitý a programátorsky náročný proces.
Práve prebieha tvorba a programovanie úplne nového systému celého webu, ktorý bude čoskoro spustený a veríme, že bude užívateľsky zasa na vyššej úrovni.
Vylepšenia súčasného systému sa už nerobia nakoľko by to bolo neefektívne i keď stále pracujeme na aktualizácii ponuky.
V súčasnosti pri problematických a výbehových typoch tovaru uprednostňujeme komunikáciu priamo so zákazníkom telefonicky, alebo emailom, nakoľko práve v jeseni prebieha tzv. zmena starého modelového roka na nový modelový rok a ide o obdobie kedy sa len postupne dozvedáme, ktoré produkty vypadnú, alebo zostávajú naďalej v ponuke.
Niekedy to nevedia ani sami dodávatelia alebo výrobcovia.
V prípade Vašej požiadavky na náhradné špičky pre prút Delphin Legia Feeder, ktorú sme Vám my nedokázali splniť Vám doporučujeme obrátiť sa priamo na výrobcu/dodávateľa značky Delphin (www.moss.sk), kde určite uspejete a dostanete adekvátnu odpoveď.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prajeme Vám veľa rybárskych úspechov.
Ďakujeme za pochopenie.
Rybarik -
Dobrý deň pán Rybárik,
a nebolo by jednoduchšie pomenúvať veci pravým menom?
Prečo si nezmeníte popis dostupnosti?
Je úplne jedno čo máte napísané v nejakej sekcií, ale zavádzate zákazníka hneď pri vyberaní položiek.
A posledná vec, podľa Vašej sekcie Ako nakupovať mala byť táto položka označená ako ,,Nedostupná" nakoľko sa nenachádza ani pri Vašich externých dodávateľoch a neviete kedy bude dostupná. -
Vážený pán Šlajferčík,
ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté nedorozumenie.
Aby nedochádzalo k podobným nedorozumeniam doporučujeme si prečítať v hornom menu sekciu Ako nakupovať, odstavec Informácie o dostupnosti tovaru, kde je všetko zrozumiteľne vysvetlené.
Ešte raz sa Vám touto cestou verejne ospravedlňujeme a na základe Vašej pripomienky budeme danú vec riešiť s našou pracovníčkou.
Rybarik -
V prvom rade chcem podotknúť, že nezvyknem písať negatívne recenzie, ale ohľadne tohto obchodu musím.
Objednal som si tovar (17.10.2017) pri ktorom bolo napísané ,,DOSTUPNÝ".
Dnes tj. 18.10.2017 mi prišla mailová odpoveď z obchodu, ktorú preposielam nižšie. Chcem ešte podotknúť, že Vy RYBARIK.EU tu máte byť pre nás zákazníkov a nie poslať mail bez ospravedlnenia, bez akejkoľvek snahy napraviť svoju chybu a ešte človeka chytať za slovíčka. Našťastie je tu veľa dobrých obchodníkov (e-shopov), ktorí sa už naučili ako treba podnikať a tým držím palce.
Rybarik.eu: Dobry den
Obdrzali sme Vasu objednavku, avsak nahradne spicky Legia su vypredane. Momentalne mi nevedia povedat blizsiu informaciu, kedy budu naskladnene.
Rybarik
Ja: Dobry den,
tak si nepiste, ze to mate skladom, zavadzate zakaznika. Uz som to mohol mat objednane od niekoho ineho.
S pozdravom .....
Rybarik.eu: Nemame napisane skladom
Ja: Si robíte ešte zo mňa srandu? Dobre máte napísané ,,dostupné,, len, že vy to neviete ani len zohnať, nie že to máte dostupné. Zavádzate zákazníka!!! Keby ste boli aspoň trošku seriózna firma tak si tam napíšete ,,externým skladom,,. Objednávku samozrejme ruším a recenziu + Vašu odpoveď na môj mail pridávam na heureku.
Rybarik.eu: Pan Slajfercik,
Nikto si z Vas srandu nerobi. Mame napisane dostupne a to znamena u nas alebo u nasho dodavatela. Dostupnost sme preverili vo firme Delphin, a odpoved sme Vam napisali. To ze sa produkty predavaju a aj na konci sezony vypredavaju je normalne.
S pozdravom
Rybarik
Ja: Pani Reiterová,
podľa mňa to normálne nie je, že máte napísané dostupné a neviete mi to doručiť. Mňa ako zákazníka nezaujíma s kým Vy máte zmluvu a očom, ja som si len chcel objednať ,,dostupný" tovar, dostať ho a zaplatiť za neho, to je celé. "To ze sa produkty predavaju a aj na konci sezony vypredavaju je normalne." No možno to normálne je, to ja už nemám z kade vedieť, nakoľko ja eshop z rybárskymi potrebami nemám, ale normálne nie je, že si to takto ospravedlňujete. V celej Vašej komunikácií som nenašiel ani slovko ospravedlnenia za celú situáciu a to ma trápi na tom najviac, je to smutné, že pri takej konkurencií sa ešte nájdu takýto obchodníci.
S pozdravom Šlajferčík. -
Vážený pán Kmiť,
obe chýbajúce položky sme Vám doposlali bez poštovného.
Keďže išlo o malé tovary boli odoslané doporučene Slovenskou poštou.
Podľa informácií zo systému Pošty ste zásielku prevzali.
Team Rybárik
-
Toto je moja skúsenosť s obchodom a ich reakcia:Nemyslím si, že by mal po mojej skúsenosti nejaké výhody
Objednávku som vytvoril za 150€.
Vyberal som tovar, ktorý mali označený, ako dostupný.
Na prvýkrát som im musel po týždni zavolať, že mi tovar nedošiel.
Povedali mi, že čakajú na tovar.
Keď mi poslali balík, možno tak štvrtinu z objednaného tovaru, tak bola tam jedna zámena a jedna položka bola len na FA a tovar chýbal.
Reklamoval som to.
Mali mi to doposlať s ďalším tovarom.
Keď mi poslali druhý balík, tak sľúbený tovar z prvej zásielky tam nebol.
Navyše tam opäť chýbala jedna položka, čo bola vyfakturovaná.
Mali by mi ešte poslať skoro polovicu z objednaného tovaru, ale objednávku som už radšej zrušil.
Ten obchod nemá ani toľko hrdosti, aby ukončil tieto nepríjemnosti trebárs ospravedlnením.
Tovar ktorý mi nedodali, ale zaplatil som za neho už ani neočakávam.
Nájdem si radšej iný shop.
Radšej sa mu vyhnite.
Reakcia obchodu RYBARIK.eu
RYBARIK.eu
Vážený zákazník,
v prvom rade sa Vám chceme ospravedlniť za vzniknutý problém, stala sa chyba aj z našej strany ale podstatná chyba vznikla na strane nášho dodávateľa muškárskych materiálov. Roky dúfame, že sa dostupnosť materiálov zlepší avšak problémy pretrvávajú napriek tomu, že uvedené materiály máme objednané, zaplatené a ak aj prídu, tak neskoro a v nedostatočnom množstve.
Takto potom nedokážeme uspokojiť všetkých zákazníkov.
Z tohto dôvodu a na základe aj Vašej nespokojnosti uvažujeme, že po 10 rokoch ukončíme predaj muškárskych materiálov cez náš e-shop a bude dostupný iba na kamennej predajni.
Chýbajúca položka, ktorú ste si zaplatili a našou chybou sme Vám neposlali Vám už bola odoslaná.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme a mrzí nás vzniknutá situácia.
Ďakujeme za pochopenie.
To bolo 14.04.2017
Ďalšia moja skúsenosť:
Do dnešného dňa mi žiaden balík neprišiel.
Píšu o chýbajúcej položke... Lenže to bolo stále po jednej chýbajúcej položke v dvoch dodávkach.
Ja ani neočakávam, že by ste boli schopní takto napraviť svoje chyby, takže ani balík neočakávam, ale nezavádzajte, prosím, ďalších ľudí svojimi vyjadreniami na negatívne skúsenosti, ak to potom neviete, alebo ani nechcete splniť.
Team Rybárik
-
Vážený Pavol,
zmluvný vzťah, ktorý sme spolu uzavreli podľa obchodných podmienok ste odsúhlasili pri objednávke.
Pri odstúpení od zmluvy sme postupovali podľa zákona keď sme povinný Vám vrátiť peniaze v lehote 14 dní.
Po splnení všetkých podmienok odstúpenia od zmluvy sme Vám peniaze vrátili v lehote 8 dní.
Apropo odstúpenie od zmluvy je riešené na základe poslednej novely zákona č.102/2014 podľa ktorého sa musia riadiť všetky internetové obchody od minulého roka, nie tak ako píšete Vy.
Lehota pre odstúpenie od zmluvy začína plynúť dňom, keď nám osobne alebo poštou doručíte písomné odstúpenie od zmluvy a tovar.
Nie, že Vy ste to napísali 24.3.2015 doma a poslali a my sme nemali žiadny doklad od Vás v ruke a o žiadnom odstúpení od zmluvy sme nevedeli a dozvedeli sme sa to až 30.3.2015 príchodom Vášho balíka.
Dňom 30.3.2015 začala pre nás plynúť 14 dňová lehota na vrátenie peňazí. Peniaze ste mali na účte 8.4.2015 v lehote a podľa zákona.
Áno, naša pracovníčka Vás informovala 1.4.2015, že Vám hneď posielame peniaze a vec posunula na ekonomické oddelenie na spracovanie a vybavenie.
A nakoniec, prepáčte ale my sa ničím neoháňame, len vysvetľujeme ako bežne fungujú takéto procesy a postupy.
Pre Vašu informáciu: Na základe platných predpisov, keďže máme sídlo spoločnosti inde ako prevádzku, sme povinný na firemnej pečiatke uvádzať aj adresu prevádzky. Na našej stránke je naša doručovacia adresa uvedená niekoľko krát, rovnako je tak aj v obchodných podmienkach v sekcii ODSTUPENIE od kúpnej zmluvy, presne tam kde ste si stiahli náš formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. -
Rybarik.eu: najlepšie si je dať na pečiatku 2 adresy,a ty zákazník si vyber....klamali ste,že odosielate peniaze 1.4.,popletenych máte aj tých 14 dní od prijatia zásielky,len tu to vypisujete,lebo vám to vyhovuje,stále sa tu ohánate kolko mate spokojných zákazníkov,no proste sa tu našiel jeden nespokojný ! Ak by som mal peniaze na účte tak vám nepíšem výzvu na vrátenie svojích penazí ! Ešte k tým vaším 14 dnom-
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.): predávajúci je povinný vrátiť vám peniaze najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy,a ja som odstúpil od zmluvy 24.3.2015,takže neklamte,nezávadzajte,nerobte zlú reklamu svojej firme,a hlavne študujte,aby ste ovládali podobnú problematiku,pretože pri vašom prístupe sa to kludne môže opakovať ! -
V danej veci nemáme prečo klamať. Balík sme dostali 30.3.2015 a to ste ho ešte neposlali na našu správnu poštovú adresu, ktorá je ŠTEFANIKOVA 57, nie ako ste poslali Ludvíka Svobodu 2493/54 (viď. obchodné podmienky).
Hneď po príchode balíka, bol tento odovzdaný zodpovednému pracovníkovi na doriešenie. Áno 31.3.2015 večer písala mail Vaša manželka či sme balík dostali, 1.4.2015 ráno sme Vám poslali mail, že sme balík dostali a že Vám budú peniaze odoslané dnes. Vec bola postúpená na ekonomické oddelenie na vybavenie potrebných účtovných dokladov a následné uskutočnenie úhrady.
Peniaze od nás odišli 7.4.2015, na účte ste ich mali 8.4.2015 stále však v lehote 14 dní od odstúpenia od zmluvy, ktorej podmienkou je písomné odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru, obe doručené na adresu Rybárik-rybárske potreby, Štefánikova 57, 058 01 Poprad.
Vyzývať ste nás k ničomu nemuseli, pre nás je smerodajné dodržanie 14 dňovej lehoty od doručenia tovaru a písomného odstúpenia od zmluvy na správnu adresu. (vo Vašom prípade to bolo 30.3.2015)
Tak ako Vy aj my si za svojím konaním stojíme, postupovali sme presne podľa platných obchodných podmienok a Vaše peniaze ste mali späť na Vašom účte v lehote 8 dní.
Naviac sme sa Vám telefonicky ospravedlnili, že Vám peniaze neodišli 1.4.2015 ale 7.4.2015 a už pri našom telefonáte ste potvrdili, že peniaze máte na účte.
Máme 20.000 verných a stálych zákazníkov z celého Slovenska, čo si myslíme, že svedčí o tom, že sa vždy snažíme správať voči svojim zákazníkom maximálne korektne a vychádzame im maximálne v ústrety i keď to nie je vždy v našej moci.
47,50€ nám za poškodenie nášho mena určite nestojí.
Pre budúcnosť Vám doporučujeme v takýchto prípadoch správne naštudovanie obchodných podmienok a hlavne zaslanie vráteného tovaru na správnu adresu. -
rekcia na odpoved od Rybárik.eu - po vašich srdcervúcich mailoch som očakával takúto vašu KLAMLIVU odpoved,klamete,že ste balík dostali 30.3,ani naše pošty nerobia tak pomaly,ja mám na lístku z pošty dátum 24.3.2015,Kedže ste nijak nereagovali,musel som vás vyzvať 1.4.2015,či vrátený tovar došiel.Konečne reakcia,že áno,a že dnes t.j.1.4.2015 posielate peniaze.Samozrejme ste ich neposlali,ked som vás musel po 15 dnoch od odoslania znova vyzvať,že mi dlhujete peniaze za tovar.Ked konečne 8.4.2015 prišli,ste sa mi snažili ospravedlniť,a vyhovoriť sa na chorú dcéru.Milá pani,stačilo dodržať svoj slub,že peniaze odosielate,tak ako ste slúbili 1.4.2015,a mohli sme si toto odpustiť.Možno,že ste ich poslali 1.4.len ste mi zabudli napísať,že cez Pakistán,pretože prevod na Slovensku trvá 0-2 dni.Žiadam Vás,nevypisujte mi domov maily,že som Vám dal zlé ohodnotenie,dostali ste také,aké si zaslúžite,hľadajte chybu v sebe,nie v zákazníkovi,to čo som napísal,za tým si stojím.
Svojím priatelom poviem,nemusíte mať žiadnu obavu,že nie 8 dní,ako vy tvrdíte,ale 15,aj to až po mojej výzve.
To,čo som tu napísal môžem zdokumentovať našou spoločnou mail.komunikáciou. S pozdravom,a s vašou firmou nikdy viac Pavol -
Je až neskutočne odvážne posielať mi ponuky e-mailom,
keď mi neviete splniť objednávku ani po roku od objednania. Nenachádzam slov na to, ako môže fungovať
takýto obchod. -
s pánom Milanom odkonzultované telefonicky
-
Práve som si pozrel Vaše stránky a je mi to úplne jasné,
zmenila sa cena, takže čo by som chcel? Alebo snáď chcete odradiť zákazníka cenou, alebo ste to v novembri minulého roku prestrelili, a teraz neviete kam ďalej?
Alebo snáď stále ponúkate na svojich stránkach tovar, ktorý neviete dodať, ale potrebujete mať veľké množstvo položiek? -
milan: toto nemá zo Slovenskom nič spoločné, pretože dodávateľ je z Nemecka. Keďže sa 90% rybárskych produktov vyrába v Číne a tá je momentálne vo výrobných problémoch, čo vieme všetci z médií, doplácajú nato najslabšie segmenty, ktorým rybárstvo ako hobby segment určite je. Určite by všetci predajcovia privítali ak by sa rybárske potreby vyrábali u nás alebo v Európe. Bohužiaľ ani slováci ani európania, nie sú ochotní pracovať za čínske platy a ak by aj, nato sme mali ako Európa myslieť skôr a nevyviesť technológiu do Číny. Dnes by sme sa k tomu stavali určite inak pri nezamestnanosti ktorá tu je. Momentálna situácia sa však netýka priamo výroby ale dopravy, pretože nestíha kapacitne. Veď už je pomaly z Číny aj mlieko. Ide o globálny problém, ktorý mi neovplyvníme. Určite sa tento problém netýka len rybárstva.
-
Rybarik.eu: Neviem, či sa mám smiť, alebo plakť. Podnikanie po slovensky, zákazník, čo chceš?
-
milan: Posledná informácia, ktorú sme Vám poskytli bola relevantná a vychádzala priamo od výrobcu. Uvedený produkt nemá výrobca do dnes na sklade. Vašu objednávku stále evidujeme a čakáme na dodanie Vami objednaného tovaru ako pre Vás tak aj pre naše skladové zásoby. Mrzí nás to ale uvedenú situáciu nevieme ovplyvniť, pokiaľ výrobca nevie z technických príčin zabezpečiť daný produkt. Je to paradoxné ale ani nám neostáva nič iné len čakať.