Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- katastrofa
Zatial moja najhorsia skusenost s eshopom. Kupovala som cez nich vysavac Dyson, co teda nie je lacny tovar. Vysacac mi prisiel rychlo a v poriadku. Po par dnoch doma som ho vyskusala.
Vysavac mi nevyhovoval, slaba bateria, pre moje potreby bude lepsi vykonnejsi vysavac s dlhsou vydrzou baterie, tak som tento vratila. Po vrateni mi prisiel od nich mail ze mi nevratia plnu sumu za vysavac, odpocitaju si od ciastky, ktoru mi maju vratit minus 40 eur, ktore mi strhli kvoli tomu, ze vysavac podla nich vykazoval znamky pouzivania, pretoze na vysavaci bol prach.
Nasledne som kontaktovala zakaznicky servis, kde boli neochotni a tvrdili mi, ze ich stanovisko je nemenne a strhnu mi 40 eur, pretoze ten tovar je uz pouzity a nemozu ho predat za plnu sumu!!!
Lenze zato ja ako spotrebitel nemozem, ja mam plne pravo 14 dni od nakupu vratit tovar bez udania dovodu a ten tovar mam aj pravo vyskusat (maju to tak aj v podmienkach).
Samozrejme, ze som vysavac pouzila. Ved som ho potrebovala vyskusat, ci ma vsetky fukncionality, ktore ma mat a ci mi vyhovuje. Dopredu som si vsak overila na zakaznickom servise, ci je mozne tovar pouzit a nasledne vratit. Bolo mi povedane ze ano samozrejme mozem tovar pouzivat. Preto som to brala tak, ze je v poriadku, ak ho vyskusam a nasledne, ak mi nebude vyhovovat ho vratim. Nikde nie je v podmienkach napisane ze mam vysavac vratit krystalovo cisty, nie je to zial pri vysavaci ani mozne, mikroskopicky prach nanom vzdy zostane. Samozrejme ze som vysavac vratila cisty a fukncne neposkodeny, bezchybny, ved som ho mala doma len tyzden.
Navyse pred 3 rokmi ked som si kupovala svoj prvy Dyson som vysavac bez problemov vratila presne v rovnakom vynikajucom stave ako som ho vratila tejto firme. A spolocnost Dyson s tym nemala ziaden problem a vsetky peniaze mi bez problemov vratili.
Tento eshop povazujem za netransparentny a klamlivy, kedze na zakaznickej linke mi bolo povedane, ze mozem vysavac pokojne pouzivat a realita bola ina, nemohla som, pretoze si to nasledne aj zauctovali a ja svojich 40 eur uz neuvidim. Navyse su aj neprijemni a ne-prozakaznicky. Jednoznacne nakup cez tento e-shop neodporucam. -
Neodporúča obchod
Žiadna komunikácia s obchodom
-
Neodporúča obchod
- Tovar prisiel poškodeny a reklamaciu mi neuznali obraciam sa na Česku obchodnu inšpekciu
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi prišiel nefungčný a to dvakrát
-
Neodporúča obchod
Dňa 13.09.2024 som zakúpil tento produkt (Witt ETNA Rotante), ktorý prišiel poškodený. Postup výmeny, kde obchod najprv odmietol vymeniť tovar, vôbec nebol zákaznícky orientovaný. Keďže som objednával zo Slovenska a tovar bol zaslaný z Českej republiky, neboli schopní pomôcť ani so spätným zaslaním balíka, čo spôsobilo mne ďalšie nepríjemnosti a ťažkosti. Kvôli veľkosti a hmotnosti produktu bolo ťažké nájsť prepravcu, ktorý by bol ochotný doručiť tovar do Českej republiky. Poštovné náklady boli nakoniec uhradené až neskôr robotworldom. Tovar by mal byť už na ceste ku mne (14.11.2024), ale zatiaľ ho nemám, len dúfam, že bude bez chýb a že nebudú žiadne ďalšie problémy.
On 13.09.2024, I purchased this product (pizza oven), which arrived damaged. The replacement process, where the store initially refused to exchange the item, was not customer-friendly at all. Since I ordered from Slovakia and the product was shipped from the Czech Republic, they could not assist with the return shipment, which caused me additional inconvenience and difficulties. Due to the size and weight of the product, it was hard to find a courier willing to ship it to the Czech Republic. The shipping cost was eventually settled later by Robotworld. The product is theoretically on its way to me (14.11.2024), but I haven’t received it yet, and I just hope it will be flawless and that there won’t be any further issues. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Tovar expeduju veľmi neskoro od potvrdenia objednavky
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Rýchla expedícia (ešte v deň objednávky)
- Kolobežka dodaná v poškodenom balení, krabica natrhnutá cca. 40 cm. Rozumiem, že ju treba otvoriť pre vloženie českého manuálu a možno pre opísanie sériového čísla, ale mohli by s balením zaobchádzať šetrnejšie. Po kontrole obsahu som však tovar prevzal (stav dokumentovaný fotkami).
- Podľa Google recenzií je uplatnenie reklamácií nočnou morou. Ak to dopredu viem, radšej nakupujem inde. Na kolobežke sa trasie riadidlo už od prvej jazdy aj na úplne hladkej ceste. Taktiež keď predná bubnová brzda zaberá, jej zvuk je prerušený a nie plynulý. Keďže som nemal žiadne skúsenosti s kolobežkami, nevedel som, či je to normálne alebo nie. Až neskôr som zistil, že predný ráfik má výrazné hádzanie viditeľné voľným okom (zrejme výrobná vada). K tomu ešte bzučanie predného blatníka pri 25 km/h po 3 týždňoch používania (najazdených 170 km). Neodvážim sa ale reklamovať, lebo podľa recenzií viem, čo by ma pravdepodobne čakalo. Radšej zoberiem do servisu na vlastné náklady. Link na Google recenzie: https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enSK926SK926&sca_esv=2f9758b0c88ecc1b&sca_upv=1&cs=0&tbm=lcl&q=robot+World+Reviews&rflfq=1&num=20&stick=H4sIAAAAAAAAAONgkxIxNDc2MDczNDUyNrIwMzQ0tDQwMd7AyPiKUbgoPym_RCE8vygnRSEotSwztbx4ESs2UQBsgICjRwAAAA&rldimm=17307615232861119043&hl=en-SK&sa=X&ved=2ahUKEwiHmr7WifuGAxVeh_0HHTgUC5YQ9fQKegQILhAF&biw=1920&bih=919&dpr=1#lkt=LocalPoiReviews
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- poskodeny tovar, nedrzi stabilitu
- zjavne uz pouzivany, prelepena krabica, robot prisiel nabity, podla navodu sa mal nabijat hodinu
- dakujeme za vianoce
tovar ideme vratit
-
Neodporúča obchod
K obchodu sa vyjadrit neviem ale moj balik je už dva dni naskladneny na sklade u kurierskej spolocnosti a ešte sa nepohol.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
Veľmi nás mrzí, že pri vašej objednávke vznikol problém s dopravcom.
Chceli by sme sa ospravedlniť za vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme vám za trpezlivosť a porozumenie v tejto situácii. Súčasne je v našom systéme vidieť, že zásielka bola nakoniec úspešne doručená.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Tovar mi prišiel nefunkčný.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň, pani Konečná,
Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu týkajúcu sa Vašeho nákupu. Ak Vám tovar dorazil v nefunkčnom stave, naša zákaznícka podpora je tu pre Vás, aby Vám pomohla s reklamáciou či výmenou tovaru.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Prišiel my celkom iní produkt jak bol objednaní
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
ďakujeme Vám nákup u nás, ktorý ale teda neprebehol úplne podľa našich štandardov. Za pochybenie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme. Aktuálne je už všetko vyriešené.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Môj tovar bol zrušený aj keď bol v kolónke na sklade.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
Vami objednaný tovar nebol v čase objednania na sklade, a to ani viac ako deň predtým. Zároveň v histórii vidím, že ste súhlasili s čakaním, kým bude naskladnený (v priebehu januára). O mesiac na to (zhruba v polke januára) sme ho naskladnili, ale vôbec ste s nami nekomunikovali.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Nevýhoda - malo to byť doručené do 24.12.2021 - nebolo, operátor klamal, že oni s tým nič nemajú, to v Žiline, Vyrozumel som, že už to má dopravca a oni nič.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá situácia a plne chápeme Vaše rozhorčenie. Žiaľ, dopravca na slovenskej strane nebol schopný včas z kapacitných dôvodov zásielku doručiť. Ospravedlňujeme sa Vám znova za to.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Ani sa neunuvali pribaliť navod na obsluhu v slovenskom jazyku!Nie každý ovlada cudzie jazyky.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za nákup u nás a zároveň sa ospravedlňujeme za zabudnutie pribalenia návodu v slovenčine. V predvianočnom čase sa to dá pochopiť, čo ale neznamená, že to berieme ako výhovorku. Prosím, kontaktuje nás o zaslanie manuálu, radi tak urobíme. Ďakujeme.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Keď som tovar objednávala, nebolo napísané, že nieje skladom. Následne po uhradení a odoslaní objednávky mi volal zamestnanec, že tovar nieje k dispozícii a že do konca mesiaca, čo bolo cca 3 týždne, že bude naskladnený.. prišla polovica uŽ ďalšieho mesiaca a tovar stále nikde, dokonca mi ani nevedeli povedať, kedy dorazí.. bolo to myslím od polovice septembra aa doteraz mi tovar neprišiel a ani, žiadna nová informácia..je to cca 2mesiace..
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
preverovali sme Váš prípad. V skutočnosti tovar prišiel (s menšim oneskorením), ale bol omylom zaradený pod inú skladovú zásobu, takže sa v našom systéme neukázal, že je naskladnený. Za túto ľudskú chybu sa ospravedlňujeme a v tejto chvíli sme Vás už kontaktovali, či máte o produkt stále záujem.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Je to český obchod a nehodí sa pre slovákov, dlho sa čaká na tovar i reklamácie
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
áno, sme pôvodom český obchod, rovnako ako Alza, Mall, Hej, ... Ale na tovar čakáte rovnako dlho ako českí zákazníci, na vybavenie reklamácie detto, v zákonnej lehote 30 dní, priemerne je to ale okolo 10 dní. V žiadnom prípade neuprednostňujeme žiadneho zákazníka podľa krajiny pôvodu.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle dodanie
- Dodanie nefunkčného vysávača
- Dodanie bez manuálu v slovenskom alebo českom jazyku
- Neochota komunikácie
- Vrátenie tovaru na vlastné náklady (poštovné balíka do ČR cca 30€)
Objednala som si vysávač intex približne za 75€. Tovar prišiel do dvoch dní, s čím sme boli veľmi spokojný. Avšak po rozbalení sme boli prekvapení, pretože sme nenašli manuál v jazyku, ktorému by sme rozumeli. Bez problémov som ho však našla na internete, na stránke konkurenčnej firmy, ktorá ho mala tiež v ponuke. Vysávač však nechodil po dne bazéna, ale stál na mieste. Kontaktovala som preto obchod mailom, upovedomila som ich aj o tom, že nemám manuál. Poradca mi cez mail neposlal náhradný manuál, ani žiadne informácie ktoré by mi pomohli. V odpovedi som dostala len to, že vysávač treba zapojiť na filtráciu (čo sme logicky vedeli všetci). Chcela som preto tovar vrátiť, toto rozhodnutie samozrejme akceptovali, avšak mám tovar poslať na vlastne náklady. Vysávač stál 75€, poštovné do Čiech približne 20-30€… Žiadna ochota niečo iné riešiť, pomôcť, poradiť. Obchod 0 bodov.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
prešli sme si Vašu komunikáciu s našou zamestnankyňou a musíme konštatovať, že vo svojej recenzii uvádzate nepravdivé skutočnosti:
- "Poradca mi cez mail neposlal náhradný manuál" - manuál ste nepožadovali, pretože, ako v emaily píšete, ho už máte stiahnutý, tým pádom by bolo zbytočné Vám ho posielať; v prípade, že by ste žiadali vytlačený manuál, tak by sme Vám ho samozrejme doposlali
- "V odpovedi som dostala len to, že vysávač treba zapojiť na filtráciu" - bola Vám podaná presne táto informácia: "je nutné mít potřebnou filtraci od značky Intex a čerpadlo s výkonem 6-13m3/hod."; a toto práve býva kameňom úrazu, ktorý v 98% prípadov tento problém vyrieši (na zvyšok pripadajú netesnosti v hadiciach)
- k výške poštovného - neviem, čím ste posielala, ale 20 € je výrazne nad priemer, napríklad Zásielkovňa (Packeta) Vám zo SR do ČR pošle balík za 5,9 €
- "Žiadna ochota niečo iné riešiť, pomôcť, poradiť" - žiadne ďalšie otázky sme od Vás nedostali, ale hneď ste nás žiadali o odstúpenie, citujem "Všetko čo ste uviedli sme spravili, vysávač zapojili na filtráciu atď. Stále sa nehýbe, preto touto cestou žiadam o vrátenie tovaru a peňazí."; my zákazníkov neprehovárame, majú právo odstúpiť a to plne rešpektujeme.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
- Rychlost dorucenia.
- Na obrazku s filtrami boli aj 3 kefky a 2 zametacie valce. Tak som si myslel ze za 25e+5e kurier+1e dobierka, mi pride toto vsetko v baliku. Prisli mi 3 filtriky za 31e. Obrazok je zavadzajuci.
Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
prosím Vás, kde sú na obrázku produktu ešte nejaké ďalšie veci ako filtre? www.robotworld.sk/sada-hepa-filtrov-pre-irobot-roomba-serie-e5-a-i7 Navyše máme pri každom produkte krásne uvedené, čo je v obsahu balenia. Dávame si na tom záležať. Ak ste chceli aj kefky a valce, mali ste si objednať sadu príslušenstva www.robotworld.sk/sada-prislusenstva-pre-irobot-roomba-serie-e5-a-i7 - stojí 49,99€ s dopravou zadarmo.
Veríme, že toto zavádzajúce hodnotenie nakoniec zmažete.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00 -
Neodporúča obchod
Tovar sme objednali s tým, že jeho dodanie bolo garantované do 48h. To bol dôvod prečo sme sa rozhodli práve pre tohto predajcu. Majú na internete veľa pozitívnych recenzií, takže sme mali asi smolu... Podotýkam, že sa nejednalo o objednávku tovaru v predvianočnom nákupnom ošiali - objednávali sme tovar ešte v novembri.
Tovar sme objednávali v piatok (expedovaný bol v sobotu), no nebol dodaný ani do konca nasledujúceho týždňa. Nakoniec sme objednávku stornovali. Balík sa na slovenské depo dostal z Česka po týždni (7 dní), doručovaný nám bol až v ďalšom týždni (10-ty deň). To sme už zásielku po jej stornovaní neprevzali.
Komunikácia s obchodom bola strohá a nezainteresovaná, bez záujmu o nápravu či kompenzáciu za nedodržanie nimi garantovaných dodacích podmienok. Vraj, ak sa nám nepáči, nemáme si zásielku prevziať. Tak sme si ich odporučenie vzali k srdcu. Ďakujeme...Reakcia obchodu ROBOT WORLD
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za nákup u nás a napísanie recenzie. Sme radi aj za takúto negatívnu, už to tu začínalo vyzerať podozrivo :)
Pre upresnenie, kupovali ste koncom novembra, presnejšie na Black Friday, to je najväčší vrchol "predvianočného nákupného ošiaľu" (aspoň 2x väčší ako o týždeň bližšie k Vianociam), a to sa bohužiaľ prejavilo aj na čase dodania. My sme zásielku pripravili už v deň objednania, problém nastal u dopravcu, za čo sa Vám v jeho mene ospravedlňujeme.
S pozdravom, tím Robotworld.sk
Email: [email protected]
Tel.: 02 / 205 103 00