Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Matrace sme kúpili 4/2021, a už asi po štvrť roku boli strašne žmolkové, normálne je to cítiť cez plachtu. Bolo mi povedané, že používam nekvalitné plachty( mám klasické bavlnené s gumou), a že ak ich chcem reklamovať,mám ich doručiť niekam do firmy, což by bolo dosť finančne náročné, tak asi len obstarám odžmolkovač.

  • Ľutujem, že som si neprečítala tieto diskusie pred kúpením matracov zo stránky raj matracov. Čo sa týka samotnej kúpi, všetko prebiehalo v poriadku, komunikácia bola skvelá, dodanie tiež bez problémov. Po dodaní matracov 1+1 (rovnaký druh matracov) sme si hneď všimli, že jeden matrac je tvrdší ako druhý. Samozrejme sme hneď rozmýšľali nad výmenou ale vzhľadom k tomu, že sme sa starých matracov už zbavili, nemohli sme počkať na dodanie nových, tak sme si povedali, že to pretrpíme. Matrace sme kúpili v decembri 2020 po 9 mesiacoch sú matrace neskutočne preležané ( s radosťou by som vám poskytla aj fotku ale nedá sa tu nahrať) a vtedy to začalo, presne ako scenáre, ktoré píšu zákazníci nižšie. Volala som na zákaznícku linku, kde mi povedali aby som poslala fotky mailom. Po odoslaní fotiek som dostala odpoveď , ževraj fotky nestačia - potrebujú poslať matrace na reklamáciu do Kežmarku. Pekne som im napísala, že to nie je možné, pretože nemáme náhradné matrace a a čas na reklamáciu a potom aj na dodanie novým matracov by sme boli bez matracov. Pekne som ich poprosila o nový návrh riešenia reklamácie. Čo mi hneď zamietli s odpoveďou - "náhradní spaní si zákazník zajišťuje sám." Žiaľ aj takýchto predajcov máme na Slovensku. Dúfam, že aspoň tento príspevok pomôže ľudom pri rozhodovaní, či si kúpiť tovar od tohto predajcu.

  • po 2 mesiacoch od kúpi máme matrace tak preležané, že sa na nich nedá spávať a to sme si nekupovali tie najlacnejšie.

    po kontaktovaní vášho reklamačného oddelania nám bolo povedané, že máme matrace zabaliť a poslať vám ich na posúdenie (odoslanie na vlastné náklady) pritom sme si tie náklady na matrace už raz zaplatili.

    Posielala som fotku preležaných matracov, tak nehnevajte sa, ked je tam preležanie nejakých 5 cm v strede matraca, tak neviem čo chcete posudzovať...

    a dalšia vec, neviem ako vy ale my náhradné matrace doma nemáme, že tieto vám pošlem a my budeme spať na roštoch?

    NEODPORÚČAM tento e-shop a nikdy by som si od nich matrace už nekúpila.

  • Celá rodina kupujeme, matrace máme 5 rokov, spoľahlivé, super ceny, kvalita. Opakovane pozitívna skúsenosť. Odporúčame taštičkové pruživy, tvrdoať 3/4.

  • Reakce k reklamaci paní Dvončové:

    Vážená paní Dvončová,

    reklamaci jste nám nahlásila 14 dní před vypršením reklamační lhůty. Z tohoto důvodu bylo nutné odborné posouzení přímo ve výrobě. Matrace pak po sérii testů nevykazovala žádnou vadu (všechny měřitelné hodnoty byly v normě). Pro přezkoumání společností SOI nebylo shledáno žádné pochybení. Věřím, že Vás o tomto také informovali. Bohužel na hanlivé a urážlivé emaily nemáme jak reagovat.
    V rámci reklamací se snažíme zákazníkovi vždy co nejvíce ulehčit samotné vyřízení reklamace, a to jak zasláním fotografií, tak vyřízením přepravy. Bohužel ne vždy je toto možné a dostačující a je nutné zboží zaslat i k odbornému posouzení do výroby.

    S pozdravem,
    Rájmatracov.sk

  • Neodporucam, urcite u nich uz viac matrace nekupim. Reklamovala som matrace v ramci reklamacnej doby (3roky), prepravila podla instrukcii pracovnika na odborne posudenie (nemale peniaze za transport matracov som samozrejme hradila ja), po 2 tyzdnoch mi poslali na mail papier (bez cisla reklamacie, typu matraca, zaznamu z merani a pod.), ze podla technickych parametrov matracov zistili, ze prelezanie matracov je v norme, reklamaciu neuznavaju a ked nesuhlasim, mam ich opat poslat k nim na odborne posudenie. Neviem z akeho dovodu pracovnik trval na tom, ze tam matrace musia byt fyzicky, ked ich nikto fyzicky nekontroloval, mna vsak preprava stala nemalo penazi. Na dalsiu mailovu komunikaciu nereaguju. Z mojho pohladu je to nezvladnuta reklamacia, nesplna zakonne nalezitosti tykajuce sa reklamacie a dala som podnet na presetrenie na SOI. A to, ze len tak prestanu komunikovat, povazujem v dnesnej dobe za vrchol drzosti.

  • NEOPORÚČAM OBCHOD!!!!!
    Matrac čo poslali nevyhovuje, nevadí- však ho vrátime....
    Prepravné stojí 50 Eur- takže mi príde docela nefér, aby som platila takú nekresťanskú sumu za to, že matrace nesedia.
    Určite nebudem nikomu odporúčať tento obchod!!! Zlodejina...

  • dodali namiesto 200cm matraca len dlhý 195 cm, vraj mám zabaliť a poslať nazad na posúdenie reklamácie. ale po prvé sa 22 cm hrubý matrac rozmer 140x195 cm nedá v domácom prostredí opäť zabaliť do valca a po druhé doprava je 50 Eur. Takže ľudia - NEKUPUJTE V TOMTO OBCHODE! - NESERIOZNE JEDNANIE.

  • Dá sa sledovať objednávka na stránke?

  • Evita:Dobry den , ako ste prosim vas dopadli na obchodnej inspekcii
    S pozdravom Kollar Robert

  • ...ja som reklamoval tvrdost , po asi hodinovej konzultacií sme si vybrali tvrde matrace , prisli makke, musel som zaplatit opat nove matrace a trpnut ci mi poslu peniaze za tie prve, pretoze obal dosiel poskodeny...isiel spolu so zablatenym rotavatorom v kurierskej dodavke , nastastie som si to odfotil,peniaze chvala bohu dosli ,ale s novych povodne tvrdych matracou je po roku totalne blato,z najtvrdsich matracov je smiklavka pre moju dcerku ,lebo ked si lahne vedla mna hned sa zosmikne ku mne,
    ABSOLUTNE NEODPORUCAM!!!
    ...nehovriac otom ze prvy mesiac smrdeli lepidlom ako v obuvnickej dielni

  • Matrace sme reklamovali a obratom nám ich poslali späť, že vyležanie matracu je v norme a poslali k tomu tabuľku.
    Z toho vyplýva, že matrac za 100 € Vám neposlúži ani 2 roky a môžete si kúpiť nový . Otočili sme ich a to isté. Poťah na matracoch je celý žmolkový a to je tiež OK. Vraj sa o niečo drapľavé optiera - zrejme spávame na ostnatých plachtách... Pošlem to na posúdenie a obch. inšpekciu, pretože zavádzajú zákazníkov. Majú uvádzať, že matrac sa môže vyležat /uviesť normu/ a poťah ožmolkovať - to znamená, že na matraci nie je dovolené sa hýbať

  • Matrace mam uz asi mesiac. Cakacia doba bola prilis dlha!!! Doobiednala som si dalsie 2 matrace a automaticky mi dali tu prvu objednavku j tej druhej a tym sa cakacia doba predlzila skoro na 2mesiace!!! obiednala som si 4 matrace a nedostala ani,,,ziaden darcek ako sa to roby v inych obchodoch! Co sa tyka matracov,nikdy viac by som nekupila matrac cez internet!Matrac si treba vyskusat!Prisli mi matrace sice v poriadku,ale ocakavala som inu kvalitu,su strasne tvrde!!! Pamätova pena???asi skor obycajny molitan!!!Vobec mi to nevyhovuje,chcrbtica ma boli viac,ako ked som spala na gauci,ked som cakala na matrace!Poznam pamätovu penu,ale na mojom matraci urcite nieje!Cakala som prilis dlho a oto viac som slkamana!!!

  • Pavol Kuvik:
    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. V případě, že nejste spokojeni s kvalitou matrace, není problém matraci reklamovat. V případě dotazů nás, prosím, kontaktujte. Rádi Vám pomůžeme.

    S pozdravem


    Ráj-Matracov.sk

  • Chcel by som prispieť do diskusie k firme raj matracov. Jednanie bolo v pohode aj dovoz deň pre štedrým dňom, ale s kvalitou nie som spokojný. Kúpil som matrac Andrea COOL a už asi po 3- týždňoch sa začal prepadávať stredný molitan. Sú to 3 mesiace a už som ho musel otočiť. Neviem ako je to s inými druhmi, ale tento je nekvalitný!!!

  • Vedel by mi niekto povedať ktorú kuriérsku spoločnosť používajú?

  • pool1704: ja mam tiez objednany madrac..oz je to viac ako tyzden.neodpovedaju na maily,jeden telefon vypnuty,druhy nikto nedviha..odkazova schranka je preplnena a nemam sa ako dopracovat k tovaru...poradte,co mam spravit..nikdy viac nic neobjednam od nich!!!

  • Mam objednany madrac uz druhy tyzden a este mi ho nedodali neodpovedaju na maily takze neviem ako to dopadne ps:kto im robi spokojnost na 95percent nechapem

  • Prosím o informáciu, či si niekto kupoval matrac ALL IN ONE. Chcela by som si ho kúpiť, ale zaujíma ma i názor niekoho kto ho už vlastní.

    Ďakujem