Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychle dorucenie, precizne zabalene, super produkty, skvely eshop

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme! :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť

    Reakcia obchodu Puravia

    Ďakujeme :)

  • Neodporúča obchod

    Objednávka č. 481 5354 988 mi doteraz nebola doručená na adresu Lanska 933 Považská Bystrica 01701. Packeta mi oznámila odberné miesto Štúrovo. Objednávka je uhradená. Takže nie je čo hodnotiť a som sklamaná. Dúfam, že sa to objasní, kto pochybil.

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,


    ďakujeme za Vaše hodnotenie na portáli heureka.sk, ktoré ma veľmi mrzia.

    Keď sa pozriem na Vašu objednávku, vidím, že bola zadaná dňa 24.2.2025 v neskorších popoludňajších hodinách.
    26.2. bola hneď v ranných hodinách spracovaná skladom, v ten deň odovzdaná dopravcovi a od 27.2. je pripravená na odber.
    V objednávke ste zadali výdajné miesto Zásielkovne.
    Teda je doručené na miesto podľa Vášho zadania na e-shope.

    Je teda niečo v neporiadku a môžem nejako pomôcť?
    V objednávke nebolo zadané doručenie na Vašu adresu, ale na výdajné miesto a tak aj bolo spracované.



    Ďakujem za pochopenie a som Vám určite k dispozícii.

    S pozdravom,
    Jana Podaná z Puravia

  • Odporúča obchod

    100 %

    Vybavene veľmi rýchlo....

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Rýchle vybavenie objednavky

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rada odtialto nakupujem, super sortiment vyrobkov, rychle dodanie, skvela komunikacia obchodu.

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme! :)

  • Odporúča obchod

    Všetko ok

    Reakcia obchodu Puravia

    Ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    *****

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Je to cele total eko a este aj bio, doverujem im.

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme!

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlo vybavená objednávka, kvalitný produkt a super zákaznícky servis, vždy ochotne poradia

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme!

  • Odporúča obchod

    100 %

    všetko prebehlo rýchlo

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie

    Skvelé výrobky s popisom na e-shope, rýchle dodanie a najdôležitejšia úžasná KVALITA výrobkov.

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme!

  • Odporúča obchod

    100 %

    Vyborne. ♥️♥️♥️

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchlo a profesionálne.

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    16.1 som si objednala tovar, ktorý podľa eshopu mal byť na sklade, tovar bol hneď zaplatený. 21. som kontaktovala zákaznícku linku, že stav objednávky sa vôbec nemení. 23.1 ráno som sem pridala negatívne hodnotenie pretože ani po týždni sa stav objednávky nezmenil (stále bola v stave spracuváva sa) a takisto v čase písania hodnotenia mi neprišla žiadna notifikácia od kurieskej služby. Hodinu po hodnotení mi zázračne prišla prvá notifikácia od kurieskej služby, že tovar mi bude v ten deň doručený. Dostala som teda možnosť opraviť svoje hodnotenie a tak ho opravujem.
    5/5 za ponúkaný tovar na eshop
    1/5 za dodanie, komunikáciu a žiaden update stavov (nebolo mi ani vysvetlené, že prebieha údržba či čo) či už kuriérska spoločnosť alebo priamo puravia

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,


    ďakujeme za Vaše hodnotenie a i jeho úpravu, které si velmi vážíme!

    I tak mě mrzí skúsenosť, akú v rámci svojej objednávky máte a vnímate.


    Uvádzate, že 23.1. podľa kolegyne, s ktorou ste hovorili, by ste mali balík dostať.

    Podľa trackingu dopravcu tak vidím, že 23.1. bolo naozaj doručené.
    Čas, kedy dopravca zašle pohyb objednávky my už neovplyvníme, čerpáme z rovnakých zdrojov, ako Vy. Teda naozaj toho 23.1. bol vidieť pohyb objednávky. Nedialo sa až na základe Vášho hodnotenia. Kolegyňa odovzdala pravdivo to, čo videla aktuálne od dopravcu v systéme.


    Čo sa týka objednania. Objednávali ste 16.1. vo večerných hodinách.

    Od 17.1. do pondelka 20.1. sme mali na našich internetových stránkach dôležitú informáciu pre zákazníkov, že prebieha inventúra a môže mať vplyv na doručenie zásielok – oneskorenie 1-2 dni.
    "Z dôvodu prebiehajúcej inventúry môžu byť vaše zásielky odoslané s 1-2denným oneskorením. Ďakujeme za pochopenie."


    Preto to oneskorenie. Avšak informácia pre Vás na našich stránkach uvedená bola.

    Aby zákazníci vedeli, že nestandardne sa môže predĺžiť vplyvom inventúry.



    Verím, že tento detail trošku pomohl vysvetliť dianie a som rada, že od 23.1. máte zásielku pri sebe.



    Ďakujem Vám za Vaše pochopenie a ústretovosť a budu veľmi rada, keď na nás do budúcnosti nezanevrite.

    S pozdravom,
    Jana Podaná z Puravia

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Majú doplnky o ktorých tvrdia, že sú vysokej kvality a dávajú si za to zaplatiť. Pri všetkej úcte, ak mám aspoň trochu seriózne niečo hodnotiť, tak to isto chce trochu viac času. Zatiaľ môžem zodpovedne povedať iba to, že ponuka obchodu ma oslovila, čo som objednal mi bolo seriózne a rýchlo dodané k mojej spokojnosti...

    Reakcia obchodu Puravia

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie a veríme, že budete s produktmi spokojný :)

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Žiaľ balík zatiaľ nedorazil…

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,


    ďakujeme za Vaše hodnotenie na portáli heureka.sk.

    Obratom budem riešiť dĺžku dodania s naším skladom formou reklamácie a ďalej s dopravcom, od ktorého postrádame detail v rámci dĺžky doručovania od prevzatia zásielky.


    S detailom Vás budem určite kontaktovať, pretože táto dĺžka doručenia rozhodne nie je štandardná a nestáva sa nám.

    Prikláňam to vianočnému času a zhonu, keď dopravcovia mali v niektorých prípadoch problém, ale k riešeniu to rozhodne je.

    Čo sa týka Vašej zásielky, vidím už pohyb a naloženie dopravcom na doručovacie vozidlo. Budeme spoločne v spojení.
    Reklamáciu určite podávam a s detailom Vás budem kontaktovať.



    Ďakujem a veľmi sa Vám ospravedlňujem za komplikáciu a oneskorenie pri Vašej zásielke.

    S pozdravom,
    Jana Podaná z Puravia

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dobrá komunikacia
    • Rýchle doručenie

    Reakcia obchodu Puravia

    Veľmi ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Vše ok, odporúčam

    Reakcia obchodu Puravia

    Ďakujeme :)

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychle dorucenie prehladne informacie a skutocne vysoka kvalita produktov
    • Ziadna

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážime si Vaše hodnotenie, veľmi ďakujeme!