Zobraziť recenzie

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    po 8 dňoch tovar nedorazil

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a hneď v úvode ma mrzí Váš dojem z nákupu u nás.

    Rada Vám poskytnem detail, prečo objednávka ešte nedorazila a čo oneskorilo jej spracovanie.

    Objednávala ste dňa 17.9., s možnosťou online platby. Tá sa Vám ale nepodarila a dňa 18.9. ste nás telefonicky kontaktovali na našu zákaznícku linku. S operátorkou ste dohodli zmenu platby na bankový prevod, s tým, že údaje dorazia do e-mailu.

    Platba z Vašej strany bola prijatá dňa 20.9., v piatok. Čo je štandardné, pretože prevod trvá tie 2 pracovné dni. Ten deň, teda hneď po pripísaní platby, bola Vaša objednávka spracovaná a odovzdaná dopravcovi.

    Bol piatok, teda cez víkend dopravca nerozváža. Doručenie na Slovensko je 2-3 pracovné dni, viď podmienky dopravy https://www.puravia.sk/vse-o-nakupu/doprava/ a podľa trackingu teraz vidím, že je zásielka už na Slovensku.
    Dnes alebo zajtra dorazí správa od Zásielkovne o vyzdvihnutí.


    Teda proces zaplatenia, expedície a aj doručovania prebehol a prebieha v poriadku.

    Mrzí ma Váš dojem z nákupu u nás. Bolo všetko pretiahnuté tým bankovým prevodom a potom nasledoval víkend.


    Veľmi nám na spokojnosti zákazníkov záleží a skutočne proces doručenia produktov k zákazníkovi riešime a neustále ladíme.
    Niektoré ukazovatele ale nie sme my sami schopní ovplyvniť.



    Ďakujem za Vaše pochopenie a prajem Vám pekné dni.

    Za zákaznícku podporu, Jana Podaná

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Na miesto kakaových bôbov poslali himalájsku soľ!!!

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaše hodnotenie a plne si uvedomujeme, že tu išla chyba za nami.
    Na webe bolo pri produkte uvedené chybné ID a tým došlo k odoslaniu nesprávneho produktu.

    Po Vašom hovore na zákaznícku linku bolo obratom všetko riešené. Zaistil sa zvoz nesprávneho produktu a zaistilo sa s prioritou vrátenia peňazí.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedopatrenie a posielame, ako ospravedlnenie, nový balíček.


    Ďakujem za Vašu ústretovosť a pochopenie,
    Jana Podaná z Puravia

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ja neviem ako mám moju objednávku zaplatiť a kým ju nezaplatím tak mi nič nepošlu.

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážený pán Miloš,


    reagujem na Vašu recenziu a rada by som pomohla s riešením platby pri Vašej objednávke.

    Po kontrole vidím, že ste zadal objednávku 24.10. s platbou online.
    Po odoslaní objednávky Vás systém presmeroval na online platobnú bránu Comgate.

    Prosím o overenie, či platba prebehla. Do dnešného dňa evidujeme Vašu objednávku práve ako neuhradenú a čaká na zaplatenie.

    Pokiaľ sa online platba nepodarila, rada zmením vo Vašej objednávke platbu na bankový prevod.

    Prosím o spätnú reakciu na e-mail, ktorý som Vám odoslala, obratom potom v objednávke zmením a zašlem Vám údaje na zaplatenie prevodu.

    Dovtedy Vám tovar samozrejme rezervujeme a čakáme.
    

    Ďakujem za pochopenie.

    S pozdravom,
    Jana Podaná z Puravia

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • peniaze som poslala pred týždňom. Doteraz dom neostala ani potvrdzujúci mail o platbe ani tovar

    peniaze som poslala pred týždňom. Doteraz dom neostala ani potvrdzujúci mail o platbe ani tovar

    Reakcia obchodu Puravia

    Vážená Anno,

    ďakujeme za Váš čas venovaný hodnoteniu a zároveň nás mrzí skúsenosť, ktorú s nami v rámci Vašej objednávky máte.

    U Vašej platby išlo o technický problém Tatrabanky. Hneď ako sme dostali informácie, že sú technické problémy s Tatrabankou, nechali sme si vytvoriť zoznam zákazníkov, ktorých sa to môže týkať a mať dopad na dĺžku doručenia ich zásielky a pustili sme sa do obvolávania.

    Viem, že ste boli kontaktovaná kolegyňou a spoločne ste vyriešili. Odovzdala potvrdenie o úhrade na oddelení platieb a Vaša objednávka sa rozbehla.

    Verte, že tieto technické záležitosti nie sú štandardom a pokiaľ sa dejú, riešime obratom, akonáhle sa dozvieme.


    Budeme radi, keď na nás do budúcnosti nezanevrite a budeme mať šancu skúsenosť s nami napraviť.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie v rámci Vašej objednávky.



    Ďakujem za pochopenie a ústretovosť.

    S pozdravom a úctou,
    Jana Podaná z Puravia

  • Neodporúča obchod

    Objednavka po tyzdni nedorazila
    Obchod mi na otazku kde je objednavka, neodpovedal...

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za hodnotenie. Mrzí ma, že máte skúsenosť s dlhším čakaním na tovar, nie je to u nás štandardné. Bohužiaľ, Vaša objednávka bola zadaná 26.9. tesne pred 12tou hodinou a nestihla sa vyexpedovať ešte v ten deň. Odoslala sa teda až 27.9. a do toho zohral úlohu aj štátny sviatok v ČR 28.9., kedy kuriéri nedoručovali. Vaša zásielka teda bola doručená až 3.10., ako ste nám aj potvrdili. Ospravedlňujem sa za komplikácie spojené s neskorším dodaním a verím, že nabudúce bude už všetko rýchlejšie. Zároveň sa ospravedlňujem za neskoršiu reakciu na Váš email, na ktorý sme sa odpovedali vlastne až vo chvíli, keď už bola zásielka doručená.


    Prajem Vám pekný deň.

    S pozdravom Martina Horáková z Puravia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar bol otvoreny respektíve chýbala časť fólie obalená okoko fliaš

    Reakcia obchodu Puravia

    Dobrý deň,

    toto hodnotenie nás veľmi mrzí a aby som bola úprimná, veľmi nás prekvapilo. Jednak sme od Vás nedostali žiadnu reklamáciu, aby sme mohli situáciu vyriešiť ihneď po prevzatí tovaru a navyše podľa záznamu zo skladu boli všetky 3 produkty zabalené do bublinkovej fólie. Skúšala som Vás kontaktovať aj emailom, ponúkala som zaslanie záznamu, ale bohužiaľ som nedostala reakciu.

    V prípade záujmu ma, prosím, kontaktujte.

    S pozdravom Martina Horáková z Puravia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavku som urobila 20.4. O tyzden neskor som sa infomovala, v akom stave je objednavka a dostala som odpoved, ze objednavka bola zrusena, ze sa stala nejaka chyba v systeme a ze ju hned na dalsi den posielaju. Presiel dalsi tyzden a nemam ziadnu informaciu o dorucovani. V minulosti som s tymto obchodom bola velmi spokojna, no neviem, co sa zmenilo, dnes uz mam velmi zle skusenosti. Dokonca som odporucila znamemu tento obchod a objednavka mu nebola vobec dorucena. A navyse velakrat sa do obchodu ani neviem dovolat.

    Reakcia obchodu Puravia

    Milá pani Aneta, veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť. Ku zdržanie objednávky došlo neočakávanú chybou v našom systéme, ktorá nás veľmi mrzí. Ako ospravedlnenie sme Vám poskytli zľavu na objednávku a veríme, že nám zachováte priazeň. Prajeme Vám krásne dni.