Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar stále neodoslali

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nezodpovedá predávajúceho veci

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednával som 3 položky (všetky na stránke označené ako skladom), po 3 dňoch bez informacie ohladom objednávky som sam musel kontaktovať obchod aký je stav objednávky. Dozvedel som sa že 1 položka skladom nie je a dohodli sme sa že peniaze za danú položku mi vrátia a zvyšok poslu. Zvyšok prišiel v poriadku riadne zabalený v bežnej dodacej lehote. Peniaze za nedoručený tovar mi vrátené neboli ani neprišla žiadna info ohladom zadania požiadavky na vrátenie alebo dobropis. Po opätovnom preverovaní z mojej strany mi bolo povedané že mi už peniaze poslali spat a že na druhý den ich mám na úcte. Po ďalších 3 dňoch som opäť dopytoval mailom stav vrátenia penazi - až vtedy mi prišiel automaticky mail že vrátenie bolo zadané cez gopay. Nulova komunikácia navyše klamlivá informácia od personálu že mi penazie vrátili, pritom sa tak na prvý krat nestalo.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • predávajú čo sa nedá reálne použiť, skúsim tovar vrátiť

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Zakupili ste si zahradnicke noznice znacky Extol. Konkretne tento model:
    https://www.prespor.sk/produkt/extol-premium-8872105-noznice-zahradnicke-dlhe-uzke-200mm-max-prestrih-pr-6mm/

    Pracujeme len s kvalitnymi vyrobcami a dodavatelmi, akym Extol urcite je. Ak ste si vybrali nevhodny produkt, mozete ho bez akychkolvek problemov bezplatne vratit do 14 dni. Mrzi nas vasa zla skusenost a radi by sme vam akokolvek pomohli.

    Kludne sa nam ozvite na [email protected] a kolegovia s vami vsetko doriesia.

    Vas Prespor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakacia doba strašná a ešte pánko ani neodpísal na mail
    Musel som volať a on mi povie že neni skladom to by malo hneď písať na stránke ale ináč tovar kvalitný

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den pan Juraj.

    Vdaka za recenziu. Preverili sme priebeh vasej objednavky.

    Dna 5.11. v nedeľu o 18:50 ste objednali 8 vrtákov. Na sklade sme mali 5 ks, čo bolo uvedene pri detaile produktu, ked ste nakupovali. 3ks vrtakov sme museli doobjednavat. V utorok, 7.11. ste písali mail o 00:16 a o 11tej vam kolega Maros volal a odkomunikoval detail situacie. Pre vas tovar sme sli osobne k dodávateľovi, aby ste mali objednavku čo najrýchlejšie. Dna 8.11. o 13:44 bola objednávka vybavená.

    Pre vasu objednavku sme urobili naozaj vsetko a nemyslime si, ze sme niekde pochybili, no aj napriek tomu sa ospravedlnujeme a komplikacie nas mrzia.

    Budeme vam velmi vdacni, ked negativnu referenciu odstranite.

    S pozdravom

    Vas Prespor.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Výhodne ceny
    • Dlhá dodacia lehota
    • Slabá komunikácia

    Objednával som len položky, ktoré boli skladom. Objednaval som 4.11.
    9.11 mi odpísali, že objednávka je vybavená.
    Je 12.11 a tovar stále nemám

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Dakujeme za spatnu vazbu. Ano, produkt, ktory ste si objednali, sme mali vedeny skladom, no, bohuzial nam z neznameho dovodu chybal. Museli sme ho objednat a az nasledne sme vam ho poslali.

    Kolegovia s klientami v pripade komplikacii intenzivne komunikuju, no, ak sa tak vo vasom pripade nestalo, ospravedlnujem sa, nie je to u nas bezne.

    Kedze bola chyba na nasej strane, kolegovia z eshop oddelenia sa vam ozvu/ozvali a prekvapia vas drobnou kompenzaciou.

    Za komplikacie sa este raz ospravedlujeme.
    Dakujeme a prajeme prijemny den.

    Vas Prespor.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Slubuju terminy ktore nevedia dodrzat

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Polozky, ktore nemame skladom musime objednavat od velkododavatelov. Terminy dodania vzdy uvadzame take, ake nam deklaruje velkododavatel. Niekedy sa stane, ze svoje terminy nedodrzi a nasledne ich nedodrzime ani my voci vam, kientom.
    Tato situacia nas mrzi a ospravedlnujeme sa za nu, no nie vzdy ju dokazeme ovplyvnit.

    Dakujeme za doveru.

    Vas Prespor.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar po tyzdni nedorazil do predajne

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Vas pripad sme preverili. Zakupili ste tovar s dlzkou dodania 3-7 dni. Objednavku ste vytvorili 3.10.2023 a na predajni bola pripravena k vyzdvihnutiu dna 10.10.2023, co je presne 7 dni.
    Ospravedlnujeme za za neprijemny pocit, no objednavka bola vybavena v stanovenom case.

    Chceli by sme Vas preto velmi pekne poziadat o odstranenie tejto negativnej referencie, pretoze nas eshop nepravom poskodzuje. Stačí napísať na [email protected] a požiadať o zmazanie recenzie ID: 159073701.

    Dakujeme.

    Vas Prespor.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prešiel tyždeň a stale neviem čo je s mojou objednávkou

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Objednali ste si tovar, ktory je na eshope uvedeny ako "Na dotaz". Znamena to, ze nie je na sklade a kolegovia preveruju u dodavatela, kedy by mal byt doruceny. Obycajne to pri tomto produkte byva aj 4 tyzdne. Presny termin este nemame, no akonahle sa ho dozvieme, budeme vas neodkladne informovat.

    Ospravedlnujeme sa za komplikacie a prajeme prijemny den.

    Vas Prespor.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodacia doba neúmerne dlhá, 7. deň a stále tovar nemám,

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Ospravedlnujeme sa, no dodavatel meskal s dorucenim tovaru v ramci deklarovaneho dodania do 7 dni. Situaciu sme nedokazali ovplyvnit aj napriek snahe a usiliu, aby vam tovar nemeskal. Verime, ze vas potesi aspon maly darcek, ktory vam v objednavke posielame.

    Este raz sa ospravedlnujeme a prajeme prijemny den.

    Vas Prespor.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednáte si tovar ktorý je skladom, doručenie kuriérom, zaplatíte online - nakoľko potrebujete tovar čo najskôr a čakáte. Po 8 dňoch stále čakáte - žiadny tovar, žiadny email, žiadny telefonát, žiadne info ...... komunikácia zo strany predávajúceho nulová !!!!!

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Ospravedlnujeme sa za komplikacie. Dovodom je, ze nas dodavatel serverovych sluzieb mal maly vypadok, co sposobilo, ze zopar objednavok sme nezaregistrovali v systeme. Bola to vynimocna situacia, ktoru sme nemohli ovplyvnit.
    Este raz sa ospravedlnujeme.

    Budeme radi, ked sa nam pri dalsom pripadnom nakupe ozvete a radi vam poskytneme vyraznu zlavu k nakupu a pribalime aj darcek.

    S pozdravom
    Vas Prespor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dnes je osmi den od kedy zaregistrovali objednavku a doteraz ziadne info.

    Reakcia obchodu PRESPOR.SK

    Dobry den vazeny klient.

    Ospravedlnujeme sa za neskorsie odoslanie tovaru. Problem nastal, ze vas tovar nebol na sklade (bolo to uvedene pri objednavani a boli ste informovany), objednavali sme ho teda od dodavatela a zaroven bol sucastou velkej objednavky od dodavatela, ktoru sme boli schopni spracovat az v priebehu dvoch dni, co sposobilo drobne omeskanie.

    Eshop a procesy neustale zlepsujeme. Okrem inforovania klienta o aktualnom stave zrychlujeme prave aj rychlost naskladnovania. Este raz sa vam ospravedlnujeme.

    S pozdravom
    Vas Prespor