Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Nemali všetok tovar skladom
    • Tovar nedorazi, ked predajca deklaruje

    Obchod som si vybral práve preto, ze mal dobru dodaciu lehotu. Tovar mal prist do 2 az troch dni, po 6 dnoch stale neprisiel.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • som spokojná s nákupom
  • Odporúča obchod

    100 %

    Obchod odporúčam. Spokojnosť

  • Odporúča obchod

    100 %

    Super

  • Odporúča obchod

    100 %

    • stale maju najlepsiu cenu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Obchod určite odporúčam. Rýchle doručenie, prehľadná stránka a prijateľné ceny.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Výhodné ceny oproti konkurencii. Tovar v predajni pri nových modeloch, ktoré ešte konkurencia nemá v ponuke.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super cena výrobku, ktorý v iných hračkárstvach a eshopoch bol podstatne drahší
    • Rýchle vydanie objednávky
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • rýchle vybavenie
    • super cena
  • Odporúča obchod

    90 %

    • super
  • Odporúča obchod

    100 %

    • ústretovosť pri objednávke
    • rýchlosť dodania
  • Odporúča obchod

    100 %

    • super vsetko
  • Odporúča obchod

    100 %

    • je to dobrí obchod

    oplatí sa nakupovať v pompe

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednávka prišla, avšak peripetie pokým prišla sú dosť na pováženie. AK zaplatím dopredu objednávku v pre mňa dosť vysokej hodnote (cca 60€), samozrejme sa zaujímam kedy príde, ako príde ak neprišla v deklarovanom čase. Deklarovaná doba dodania bola 12.3. (preto som zvolila aj tento obchod) - neprišlo. 13.3. po 15tej hodine som sa na infolinke obchodu dopytovala, kde je moja objednávka, pretože na stránke prepravcu bola poznámka z 13.3. zaznamenaná o 11:16 hod., že tovar sa nepodarilo doručiť z dôvodu vyťaženosti šoféra - objednávku som dávala doručiť do pointu na vyzdvihnutie. Pani na zákazníckej linke obchodu (nie prepravcu PPL/DHL - ten pre istotu žiaden tel. kontakt na seba nemal okrem formulára a chatbotu) bola neochotná a nepríjemná, odkazovala ma na prepravcu lebo vraj oni s tým nič nemajú (lenže ja som platila za tovar obchodu a nie prepravcovi a email o preprave zásielky mi prišiel tiež pod hlavičkou obchodu). Nedokázala mi poskytnúť kontakt na prepravcu - vraj s ním komunikujú tiež prostredníctvom chatbotu :D.
    Hodinu po mojom telefonáte mi prišla sms od úplne iného prepravcu, že zásielka je pripravená na výdaj. Na výdajnom mieste ju pomerne dlho hľadali so slovami "to muselo prísť už včera".
    Oceňujem balenie tovaru - krabica bola naozaj pevná a tovar bol podľa objednávky a nepoškodený.
    Ďakujem, ale tomuto obchodu sa zrejme vyhnem v budúcnosti.

    Reakcia obchodu Pompo

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, pokud se nejedná o reklamaci, nebo nedohledný balík, tak opravdu s přepravcem vedeme komunikaci přes chatbot.

    Dle sledovní balíku bylo nakonec doručeno v pořádku, za čož jsme rádi.

    Děkujeme.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Čistota
    • Prístup personálu
    • Výber
    • Ceny

    Príjemná obsluha a kozmická rýchlosť vybavenia objednávky

  • Odporúča obchod

    100 %

    plna spokojnost

  • Odporúča obchod

    100 %

    Ok

  • Odporúča obchod

    100 %

    super

  • Odporúča obchod

    100 %

    Super

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Feleslegesnek tartom a dobozokat amikbe a krem van csomagolva. Mert csak szemét. Viszont. Termekhez gratulalok.