Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar stále nedorazil. Napriek tomu, že mali uvedené, že tovar je skladom stále nedorazil. Mal to byt darček pre syna. Oslava bola včera. Nikdy viac Pompo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil.
    Firma sa absolútne nesnažia zistiť prečo ich tovar neprišiel zákazníkovi. Skúšal som to zistiť ja. Problém bol v doprave. Objednávku dodnes nemám. Firma kašle na zákazníka. Žiadna snaha riešiť problém. Celý čas som diskusiu o probléme otváral ja. Ich to akoby nezaujímalo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z 2 objednanych veci nedorucili ani jednu podla objednavky.
    Ale na predajnj mila predavacka, vzala tovar spat.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obal tovaru, lega, bol poskodeny. Bol nevhodnym sposobom zabaleny. Kedze je to darcek na narodeniny, je to pre mna neprijemne. Nabuduce v tomto obchode kupovat nebudem ani neodporucam mojim znamym kupu vo vasom obchode.

    Tovar nebol dobre zabaleny v krabici. Obal tovaru bol poskodeny. Kedze bol to darcek, pre mna to bolo velmi neprijemne.

    • dosiel iny druh drte šeda namiesto čiernej !!!
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Komunikácia obchodu dobrá. Tovar prezentovaný skladom, no nemal som čo prebrať nakoľko podľa vyjadrenia obchodu bol poškodený a chýbali diely. Mal to byť darček, ktorý dúfam stíham na poslednú chvíľu od iného predajcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Stále čakám na tovar, ktorý má byť vraj k dispozícii až 31.1.2024, avšak ak by som to objednala znovu, vedeli by mi to doručiť do 7 dní... Prečo mám teda čakať viac ako mesiac?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekontrolujú hráčky v akom sú stave

    Kupil som rozbité dievčatám make-up popraskané puzdra.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vytvoril som objednávku a obchod mi ju stornoval bez udania dôvodu
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nepochopiteľný dovod, preco si clovek nemoze tvovar dat poslat cez Packetu, ak ma viac ako jeden kus. Z tohto dovodu je zakaznik nuteny si vybrat neschopne kurierske služby a aj ked objedna tovar vcas, 2 dni pred Vianocami nemam tusenie, ci vobec darceky dorazia. Prvy a posledny nákup.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Rozhodne neodporucam, na vopred zaplateny tovar cakam skoro dva tyzdne, na infolinku sa neda dovolat (skusam to niekolko dni kazdu chvilu), na email mi par dni nikto neodpisuje. Urcite nabuduce nakupim radsej v inom eshope.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod zrusil objednavku bez mojho vodomia a bez moznosti nejakej alternativy!!!!!
    • bez nejakej komunikacii, noedpovedaju na mail ani nedvihaju telefon
    • na web slubuju aj nemozne, no nevedia nic dodat
    • pri platbe nemaju moznost platit "dobierkou"
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň, nemôžem hodnotiť niečo, čo som ešte nedostala

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ak zvolite plat u vopred platobnou kartou, tak pri plateni vyskoči okno, ze platbu nie je mozne realizovat, a ze na odstraneni silno pracuju. Po viacerych skuskach, ( po par dni ten isty problem) kontaktoval obchod, kde povedali ze jedine riesenie co maju tak posielat na dobierku, co by bolo o 2,50€ drahsi.
    Ziadna ochota ziadne roesenie, ziadna snaha.
    Co uz, kto chce kam..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednala pred 6 dňami ale stále nedorazil ani mail že by ho už odoslali nič
    • Neodporúčam
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednany a uhradeny, dadania uz trva 12 dni

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani po7 dňoch mi nebol tovar doručený. Hoci, na druhý deň po mojom objednaní - tovar bol expedovaný. Táto skúsenosť sa opakuje 2. krát.

    Je asi namieste, aby sa spol. Pompo zamyslelo nad prepravou a doručením objednaného tovaru ku zákazníkovi.

  • tovar mi došiel použivanzý a poškodeny.......

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nedodržali termin dorucenia
    • zavádzajú,klamú
    • žiadna

    katastrofa

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • neprišla mi sms ani email o tom, že tovar je už na predajni, prišla mi info až po tel reklamacii v CR., tovar som si medzitým už vyzdvihla...

    napriek negatívnym recenziam iných ľudí, som to skúsila a bohužiaľ negatíva sa potvrdili.