Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • je tu niekto ešte?

  • dnes je 26.1.2014 potrebujem reklamovat produkt zakupený cez váš portál zakúpil som si ho 3.12.2010 čo mám robiť?

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Brano: presne tak,,, s reklamcou strasny problem, dostala som vyrobok ktory vobec nefunguje... a ked ju nakoniec vyriesite ze vam povedia ze mozete vratit vyrobok, a pytate sa kam poslat tovar - tak vam daju adresu do francuzska a mate to poslat na vlastne naklady, co pri 48eurovom vyrobku sa ani neoplati nedostanete ani polovicu naspat co date do postovneho... nikdy viac od nich nenakupovat

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • na internete najdete vela ludi s podobne neprijemnou skusenostou. napr.
    http://www.holubnik.net/pixmania-ne/page3.html

  • pixmanii sa treba vyhnut oblukom!!! reklamaciu s nimi riesim takmer 2 mesiace. najprv sa treba pripravit na to ze tovar posielate na reklamaciu do FR na vlastne naklady (cca 17 eur v mojom pripade). ak vam reklamaciu uznaju ako opravnenu, namiesto vratenia penazi vam daju "kredit" na nakup u nich ("pixpokladnicka"). na stranke budete marne hladat navod ako postupovat v pripade ze chcete peniaze na svoj bankovy ucet (co je myslim moznost ktoru preferuje vacsina zakaznikov). potom nezostava nic ine ako volat na zakaznicku linku. tam vam povedia ze je to mozne a po zaslani vasho cisla uctu vam peniaze prevedu. to je bod kedy sa to cele zacina, na peniaze cakam uz mesiac, niekolkokrat ziadali rovnake udaje, niekolkokrat som bol uisteny ze udaje obdrzali a peniaze ihned prevedu. po takmer mesiaci som znova volal zakaznicku linku a dozvedel som sa ze moja reklamacia je statuse "spracovava sa"!!! uznana reklamacia a ani po mesiaci nemam svoje peniaze!!!

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dobrý deň potreboval by som nejaký kontakt na pixmaniu, lebo na PC mi nezobrazuje ten formulár .

  • Zuzana: Ďakujeme p. Pixmániová :D Nemusíte sa nám ospravedlňovať. Nakúpili sme inde a oveľa výhodnejšie. Pekný deň

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • cez Pixmaniu som chcel objednat tovar, detsku cestovnu postielku, v hodnote 55eur. zaujala ma cena, pretoze inde stoji 10 - 20 eur viac. este pred vykonanim platby, sme situaciu prehodnotili a rozhodli sme sa k postielke doobjednat aj matrac, v hodnote skoro 15 eur.. staru objednavku sme preto zrusili a tovar sme objednali nanovo. co ma vsak zarazilo, cena prepravy sa zrazu zo 7 eur v starej objednavke, zmenila na 14 eur v novej.. z toho dovodu som sa obratil na ich zakaznicky servis, ze ci sa nahodou nejedna o nejaku chybu v systeme, pretoze doteraz v ziadnom eshope, ktory som vyuzil, si neuctovali postovne v jednej objednavke zvlast za kazdy kus tovaru.. prisla mi "strasne vycerpavujuca" odpoved, ze ich system priraduje cenu postovneho automaticky (zvacsuje sa balik, zvacsuje sa postovne) a to bolo z ich strany vsetko.. z mojho pohladu vsak nastala situacia, kedy nami kupovany prodkut, ktory nas na danom eshope zaujal svojou cenou, stratil svoju atraktivnost, pretoze v podstate vysoka cena prepravy, vykompenzovala cenovy rozdiel oproti inym obchodom.. logo a motto Pixmanie: Vyhodny nakup, Vasa vyhra!, sa z nasho pohladu v momente zmenilo na prazdne slova.. teda po tejto skusenosti a po precitani tejto diskusie, nakupovat budeme inde..

  • Dobry den, pred mesiacom som si cez pixmaniu objednala vyrobok, samozrejme som zaplatila vyse 70 eur, doteraz mi vyrobok neprisiel.... Nereaguju na maily.... Strasna nespokojnost! Ten mail [email protected] vobec nefunguje! Cele je to podla mna podfuk! Chcem spat svoje peniaze!

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Zdravim,ak mozem poradit tak pixsračku nebrat,uz 2mesiace mam zaplateny tovar a mila slecna v Brne mi oznami ze si ho mam hladat sam,ked som jej vynadal tak mi slubila pomoc,asi po 3 dnoch mi prisiel mail s kontaktom na danu firmu,a to bola polska adresa,tak som si dal namahu a prelozil cez prekladac spravu a 2 krat sa mi to vratilo spat ze neexistujuca adresa...
    Ked pocujem slovo PIXMANIA tak mi stavaju vsetky chlpy!!!!

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dobrý deň, ako tak čítam, tak som asi urobila zle, keď som si tu niečo včera objednala, alebo možno predsa len budem milo prekvapená. Vážená pani Zuzana z Pixmánie, bola by som veľmi rada, ak by sa moja objednávka vybavila rýchlo, pretože kočiar, ktorý som si objednala, potrebujem mať do 10. júla doma a vo bezchybnom stave. Preto by som vám bola veľmi vďačná, ak by ste moju objednávku vybavili v stanovenom termíne. Veľmi pekne ďakujem za porozumenie. A samozrejme napíšem ako to dopadlo :-)

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Hodlam u Vas kupit foto panasonic dmc g3 v ciernom so zakl.objekt.14-42
    Poprosim aka je cena a co vnej vratane prirucky v slovencine alebo ceskom jazyku.
    Srdecna vdaka a pekny den zo Zvolena