Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 20 %

    Na ich stránke bol tovar na sklade, objednali sme ho na dobierku, doručovateľská spoločnosť nám poslala mail, že dostala informácie o našej zásielke. Po vyše týždni nedoručenej zásielky, som písala mail na podporu v danom obchode, či nie je s našou zásielkou nejaký problém, keďže nám doteraz neprišla. O dva dni prišlo ospravedlnenie, že tovar nie je na sklade a objednávka bude zrušená, násladne poslali aj storno faktúru.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rychle dorucenie, moznost brat na dobierku ak sa bojite, ze pride tovar poskodeny.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Extrémne rýchle vybavenie a dodanie tovaru
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Perfektná cena.
  • Odporúča obchod

    80 %

    OK

  • Odporúča obchod

    100 %

    objednaný tovar mi bol doručený nepoškodený presne v termíne ako bol deklarovaný v čase objednávky aj s bonusom, s ktorým som urobil veľkú radosť mojim vnúčatám. Ešte raz srdečná vďaka, bol to dobrý nápad.

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Veľkú radosť nám spravila vaša spätná väzba! Nakupujte na Pepita.com aj nabudúce! Ďakujeme!

  • Neodporúča obchod

    • Neprišiel mi žiadny potvrdzujúci email o vytvorený objednávky, eshop mi až po viac ako 3tyzdnoch poslal objednavku ktorú som spravila...

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Milá Lenka!

    Naši zákazníci dostávajú automatické správy o každej transakcii a zmene stavu. Môže sa stať, že ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu, a preto správa nebola odoslaná. Ako aj v tejto situácii, tak aj v prípade doručenia, naša zákaznícka podpora je k dispozícii, kontaktujte nás na: https://pepita.com/sk/kontakt

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Najlepšia cena

    Všetko prebehlo OK

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Veľmi pekne ďakujeme za milú spätnú väzbu! Tešíme sa na vašu ďalšiu návštevu na Pepita.com!

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Objednávka Ok.
    • Dlhší čas dodania.

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Neustále pracujeme na zlepšovaní nášho systému, aby bol rýchlejší. V prípade otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    • otras, vykuchajú balík

    Tovar : party box-reproduktor ,ktorý má okrem iného funkciu karaoke,otvoríte balík, v miestach kde majú byť mikrofóny nič, takže karaoke len tak do varechy a prekvapenie na záver, pepita si ich predáva samostatne.....akože toto je strop

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Ak produkt nie je vhodný alebo ak balík prišiel neúplný, určite nahláste problém, aby naši kolegovia mohli nájsť riešenie: https://pepita.com/sk/kontakt
    S pozdravom: zákaznícka podpora Pepita

  • 10 %

    • žiadna,podvodníci,musel som nahláísiť ich na políciu,ako čudnú firmu.Urgentne mi poslali ten tovar mnou žiadané,aj to z bokov balíka obe strany pootvárané,po vypadali súčiastky počas prevzatí zásielky
    • Nikdy viac,kto vie,čo sú to za ancábel FY

    Nulovej hodnoty FY-Pepita.Ešte aj názov Pepita,poukazuje že sú presne pepitou neschopákov

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Ospravedlňujeme sa, ak ste neboli spokojní s nákupom. V prípade problémov kontaktujte našu zákaznícku podporu: https://pepita.com/sk/kontakt Naši kolegovia urobia všetko pre to, aby vám pomohli vyriešiť situáciu.

  • 20 %

    • Žiadna výhoda obchodu

    Určite neodporúčam tento eshop,objednávka vytvorená 28.11 .23 a pred Vianocami mi poslali mail, ze objednávka kvôli nenaskladneniu tovaru bola stornovana Komunikacia nula fáza, ak môžte nájdite si iný eshop určite nie pepitu katastrofa

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Je nám to ľúto, ale naozaj dúfame, že budeme mať ďalšiu príležitosť obrátiť vašu skúsenosť pozitívnym smerom.

  • 10 %

    Najhoršia skusenost....tri krat tovar poskodeny hanba neodporucam

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Veľmi nás mrzí vzniknutý problém! Naša zákaznícka podpora je vám vždy k dispozícii: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    • Tovar prišiel v poriadku aj funguje super....len pozor na poštovné
    • Poštovné katastrofa....oni vám pošlú tovar za 5€....ak ho chcete vrátiť vás vyjde 36€...
    • Nevážia si zákazníkov
    • Objednám z viacerých e-shopov.....toto sa mi ešte nestalo
    • Poštovné drahšie ako samotný tovar
    • Čistá katastrofa.....

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Ospravedlňujeme sa za zlé skúsenosti. V prípade chybného plnenia znáša náklady na vrátenie tovaru Predajca - pri odstúpení od zmluvy môže zákazník vrátiť tovar bez udania dôvodu pomocou kuriérskej služby podľa svojho výberu. Ďakujeme za vašu spätnú väzbu!

  • 10 %

    Tovar mi prišiel rozbitý, poškodený musel byť už pri odoslaní, kedže firma je z Maďarska vrátenie na reklamáciu ma vyšlo 30€.Ozvali sa kam to mám poslať a to je všetko odvtedy už nie je možné sa s nimi spojiť. Rozhodne si priplatiť a kúpiť od slovenskej firmy. Nedoporučujem nakupovať, vyhodené peniaze .

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Veľmi nás mrzí vzniknutý problém! Naša zákaznícka podpora je vám vždy k dispozícii: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    • Poslu iny tovar ako si objednate

    Neodporucam

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Naša zákaznícka podpora je vám vždy k dispozícii a pomôže vám vyriešiť problém: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    • Tento obchod žiadnu výhodu nemá
    • Dodanie 5 týždňou
    • Namiesto 18ks zvoncekov na bicykel poslali 4ks
    • Z toho dva rozbité co už museli vidieť keď to balili
    • Komunikácia nula bodov
    • Poštovné drahšie ako samotný tovar čo poslali
    • Nevážia si zakaznikov
    • Škoda tam nakupovat čisté sklamanie

    Tento eshop je čisté sklamanie, pri komunikaci mi v maily prišla odpoveď , že on mi nemôže poskystutnut detaily o produkte lebo nedisponuje takou informáciou. Takže predávajú ani nevedia čo. Objednala som 18ks zvoncekov poslali mi 4ks a z toho dva originálne zabalené a boli rozbité, pri preprave sa rozbiť nemohli, keďže jediné co dobre urobili bolo zabalenie tovaru. Tento eshop je príšerný, taka hra vabank s našimi peniazmi. Ak ich máte dostatok nebude vás hnevať každé stratené euro. Reklamácie sa nedočkáte...

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Naša zákaznícka podpora je vám vždy k dispozícii a pomôže vám vyriešiť problém: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    Drevený domček pre mačky prišiel zlomený.

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Vážený zákazník!

    Naša zákaznícka podpora je vám vždy k dispozícii a pomôže vám vyriešiť problém: https://pepita.com/sk/kontakt

  • 10 %

    • telefonne číslo uvedené na webe nefunguje, , stránku spravujú Maďari, ktorí evidentne po slovensky nevedia, nikde na webe nie je zverejnená slovenská adresa
    • na e-maili odpisuje nejaký automat, alebo sú preložené cez prekladač, ak vôbec odpíšu
    • stránku spravujú Maďari, ktorí evidentne po slovensky nevedia,
    • nikde na webe nie je zverejnená slovenská adresa

    Objednali sme tepovač, prišiel poškodený, reklamáciu sme nemali s kým riešiť, keďže nemajú funkčné telefónne číslo, na mail odpisujú pomaly, ak odpíšu, tak odpovede sú evidentne preložené cez prekladač, vety sú bez súvisu. Slovenská adresa podniku nie je k dispozícii, len maďarská, som zvedavá ako reklamáciu doriešime a kde vlastne poškodený tovar pošleme naspäť, budeme len dúfať, že nám vrátia peniaze a poštovné uhradia na ich náklady. Určite z tejto stránky neobjednávajte, ak sa chcete vyhnúť problémom. Stránku nahlásim SOI

    Reakcia obchodu Pepita.com

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnú skúsenosť a prosíme o prepáčenie. Neustále pracujeme na tom, aby sme sa zlepšovali. Dúfame, že budeme mať ešte príležitosť zmeniť váš názor - tešíme sa na vašu ďalšiu návštevu! V prípade otázok kontaktujte našu obnovenu zákaznícku linku: https://pepita.com/sk/kontakt