Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    6 dní čakám na objednávku a ani jedna sms alebo email že už je zabalené alebo čo

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Už v piatok(tretí deň po objednaní) Vám išlo avízo o spracovávaní objednávky od prepravcu že očakáva zásielku pre Vás, a dnes Vám už malo ísť avízo že Vám to budú dnes doručovať. Tak ako všade na stránke uvádzame (aj v priebehu objednávkového procesu, či pri potvrdzovaní objednávky) zásielky expedujeme v priemere na 3-5 pracovný den po prijatí objednávky. To že Vám daná doba nevyhovuje žiaľ nevieme ovplyvniť, ale táto informácia je jasne uvedená na našich stránkach. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom, pelea.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neda sa zaplatiť na dobierku, nedvôveri hodne, v dnešnej dobe plnej pidvodnikov

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň,
    Naopak, my nerozumieme zákazníkom, ktorí, aj keď vidia, že neumožňujeme nákup na dobierku, napriek tomu potvrdia objednávku a následne sa ani nesnažia s nami ďalej komunikovať. :(
    Vždy sa vieme dohodnúť a vždy sa snažíme vyjsť v ústrety zákazníkovi, čo je vidieť aj v našich recenziách.
    S pozdravom,
    pelea.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pyžamko sa po opraní na 40 stupňov na miestach,kde boli obrázky zošúchalo.

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša zlá skúsenosť s nákupom.Zatiaľ sme od Vás nedostali info o reklamácii, tak nevieme, ktorého pyžamka sa to týka (v objednávke ste mali viac položiek, a dve pyžamká). Z daných modelov sme už predali značné množstvo a podobné problémy nám zatiaľ neboli hlásené. Skúsime sa s Vami spojiť, aby sme reklamáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom, pelea.sk

  • Neodporúča obchod

    V ibjednavke su aj pančuchy na autička tie tam niesu zahrnute,ale zaplatene ano.

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Ako sme vám spomínali aj do telefónu, sme sklamaný z Vášho hodnotenia :(. Vašu objednávku z 24.11 u nás v poriadku evidujeme,ale ako máme uvedné na stránke, zásielky odosielame až po ich úhrade. 29.11 sme Vám zasielali avízo, že objednávku máme pripravenú na expedovanie,ale stále neevidujeme Vašu úhradu. Tá nám nabehla až dnes, čiže sme nemali možnosť do dnešného dňa zásielku expedovať. Z tohto dôvodu považujeme Vaše hodnotenie za nerelevatné. Ďakujeme za pochopenie. pelea.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponožky s kozenou podrazkou pre deti sa hneď začali zmolkovat. Nemali ich obuté viac ako dve hodiny a už boli celé zmolkove

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša skúsenosť s naším obchodom. Dané papučky máme v ponuke už pár rokov a podobnú skúsenosť , ani ohlas sme zatiaľ od zákazníkov nemali. Celkovo máme málo reklamácií, pri týchto papučkách sa skôr ojedinele vyskytne problém pri prešití, ked sa stretáva kožená podošva s ponožkovou časťou, ale so žmlokovatením, a dokonca "ihneď" sme nezaznamenali. Pošlite nám prosím dané papučky v rámci reklamácie naspäť, pokiaľ bude možná výmena Vám ich obratom vymeníme alebo vrátime peniaze, ako si vyberiete.
    Ďakujeme, pelea.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bol sice doruceny v poriadku ale niesom absolútne spokojná s kvalitou tovaru co sa týka vyhotovenia a strihu oblecenia. Takisto veľký rozdiel vo veľkostiach dvoch rovnakých mikin.

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Snažili sme sa s Vami spojiť, aby ste nám poskytli bližšie info ohľadom vecí, s ktorými nie ste spokojná, ale ani na mail, ani na telefón ste nám neodpovedali. Vo Vašej objednávke ste mali iba tri položky, každú inú - dve dojčenské 3 dielne súpravy a jednu dojčenskú mikinu. Nevieme teda, ako ste to mysleli s tým rozdielom dvoch rovnakých mikín, a či si náhodou nemýlite objednávku z našej stránky s nejakou inou, kedže odpovedáte na dotazník z objednávky, ktorú ste urobili pred vyše mesiacom (ale kvôli sviatkom by to bolo pochopiteľné). Veríme, že sa nám podarí s Vami spojiť a prípadne celú záležitosť k spokojnosti oboch strán vyriešiť.
    S pozdravom, pelea.sk

    doplnenie: Kedže sa nám už podarilo spojiť sa, a žiaľ, námietka bola oprávnená, dohodli sme sa na výmene kus za kus (1x súprava). Jednalo sa pravdepodobne o chybné označenie z výroby, resp chybné prešívanie - čo pri plne zabalenom tovare nemáme možnosť vidieť :(

  • Neodporúča obchod

    • Čakať na tovar 10 dni??? Už si tam neobjednam!!!

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, no ako sme si už písali , nemyslíme si, že by bolo úplne relevantné. V hodnotení ste uviedli, že ste zásielku zatiaľ neobdržali, pričom ste si ju predvčerom (na 10. deň po objednávke) prebrali, pričom už bola tretí deň na pošte. Zásielky, tak ako máme aj na stránke napísané, doručujeme štandardne do 7 dní, naozaj výnimočne sa stane že aj neskôr. Tak isto ste boli nespokojní s farbou, lenže žiaľ, zle ste si všimli popis a aj obrázok tovaru, z toho pramenila ďalšia Vaša nespokojnosť. Sme si vedomí, že monitor môže zobrazovať farby s odchýlkami (čo ale nebol tento prípad), preto tam máme zároveň vždy uvedený aj farebný popis. (Chceli ste biele pančuchy, no na obrázku, a aj v popise bolo jasne uvedené - svetloružová.)
    Nie je fér, že obchod hodnotíte výlučne podľa dĺžky dodania, aj keď ste ste nám napísali, že s pančuškami ste spokojný.
    S pozdravom, pelea.sk

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nebol vobec doruceny, neposlali mi ani cislo zasielky, podla ktorej by som si mohla skontrolovat na poste tovar.
    • Tovar nebol vobec doruceny, neposlali mi ani cislo zasielky, podla ktorej by som si mohla skontrolovat na poste tovar.

    Tovar nebol vobec doruceny, neposlali mi ani cislo zasielky, podla ktorej by som si mohla skontrolovat na poste tovar.

    Reakcia obchodu PELEA s.r.o.

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť z naším obchodom. V čase keď Vám systém poslal dotazník bola už Vaša zásielka na ceste. Zasielanie dotazníkov sme následne nastavili lepšie, aby nedochádzalo k podobným nedorozumeniam a zabránili tak situácii, aby zákazník mal hodnotiaci dotazník skôr ako tovar. Medzičasom sme už aktualizovali informácie zasielané emailom o odoslaní zásielky tak, aby obsahovali číslo zásielky spolu s odkazom na stránku pošty, kde si zákazník môže sledovať aktuáln stav doručovania.