Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Výhodná kúpa
    • Rýchla pomoc cez chat

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Vážení zákazník,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu! Sme radi, že ste boli spokojní s našimi službami a že Vám rýchla pomoc cez chat vyhovovala.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť
    • Jednoduchosť

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Vážení zákazník,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchla komunikácia a rýchle dodanie
    • Všetko v poriadku!

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Všetko ok
    • Rýchla komunikácia

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • 10 %

    • Vyhodu absolutne nemam , ale chcel by som mat.
    • Na tovar som cakal viac ako mesiac a aj tak nebol doruceny.
    • Po vyzve nech zrusia objednavku a vratia mi peniaze presiel skoro dalsi ,mesiac a peniaze dodnes nie su na ucte.
    • Pisal som im opat mail ak mi nepridu peniaze do 2 dni na ucet , podavam trestne oznamenie.

    Ak nechcete mat starosti s tovarom ktory aj tak vam nedorucia a potom nasledne mesacne cakanie na vratenie platby tak by som sa tomuto obchodu z daleka vyhybal.
    Nikdy viac od nich nic neobjednam.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Vážený pane/paní,

    Děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že se Vám naše služby nelíbily. Bohužel, jelikož se jedná o anonymní recenzi, nemůžeme Váš případ identifikovat a ověřit. Z tohoto důvodu se může jednat i o cílené poškození našeho obchodu.

    V případě, že máte s námi skutečný problém, prosíme, kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected]. Rádi se s Vámi spojíme a Vaši situaci individuálně prověříme a vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Tým PCrobot.sk

    • Tovar je uhradený
    • Čakám 12 dní a neviem co s nim je alebo kde je.nekomunikuju so mnou

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš dotazník z heureka.sk, bohužel kvůli vytížení našich služeb a vyprodání skladových zásob momentálně nejsme schopni dodat Vámi zakoupené zboží, z tohoto důvodu Vám vracíme peníze za nedodané položky.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Spokojnost Kvalitne Zabaleny Produkt Cena Seriozna Odpoved predajcu rychle dodanie do 2 dni

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Relatívne dobré ceny
    • Pravdepodobne tovar na sklade nemaju i keď deklarujú, že áno, pretože dĺžka dodania je dosť dlhá.
    • Dodali mi iba časť objednávky, ďalšie časti sľúbili do týždňa po výzve s fotkami, kde je zvyšok. O ďalšie 2 týždne, po opätovnej výzve ako to vyzerá, len strohá odpoveď, že vrátia peniaze.
    • Netreba sa spoliehať na vysvetlenie meškania objednávky, vysoká pravdepodobnosť, že realita je úplne iná.
    • Odporúčam poctivo fotiť otváranie zásielky.
    • Ak by boli fér, mohol som stihnúť na vianoce deťom darček doskladať z iného ehopu.

    Nespoľahlivý obchod, tovar skladom pravdepodobne vôbec nemajú, reklamačné odpovedá rýchlo, len škoda že nie pravdivo.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš dotazník z heureka.sk, bohužel kvůli vytížení našich služeb před Vánočních časech nejsme momentálně schopni dodat Vámi zakoupené zboží, z tohoto důvodu Vám vracíme peníze za nedodané položky.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • 10 %

    • Podvod
    • Podvod
    • Podvod
    • Nic nekupujte, iba co pridete o peniaze.

    Objednavku som zaplatil bankovym prevodom podla udajov co som dostal od PC ROBOT a maju uvedene aj na stranke.
    Napriek tomu po 3 mailoch ze neevidiju uhradenie objednavky, mi po 6 dnoch objednavku zrusili.
    Vyziadal som si potvrdenie od Ceaskej Sporitelne (poplatok 10€) ci bola platba na ich ucet pripisana, prislo mi ze ano platbu dostali.
    Aj ked som im niekolko krat poslal potvrdenie o platbe stale chodili maily ze objednavka nebola uhradena. Pride mi ako by maily odosielal nejaky automat.

    Z tohto dovodu neostava nic ine len podat TRESTNE OZNAMENIE za podvod, lebo ked vam niekto tvrdi ze nema peniaze a on ich v skutocnosti ma, co mi pisomne potvrdila aj Ceska Sporitelna tak je to PODVOD.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujem za Váš názor. Chápeme, že ste sklamaný z toho, že Vaša objednávka bola stornovaná.

    Chceme Vás uistiť, že v žiadnom prípade nie sme podvodníci. Vašu platbu sme obdržali a bola pripísaná na náš účet. Bohužiaľ sme však nemohli Vašu objednávku identifikovať, pretože ste pri platbe nezadali variabilný symbol.

    Variabilný symbol je jedinečný kód, ktorý sa pridáva k platbe, aby ju bolo možné priradiť k konkrétnej objednávke. Bez tohto symbolu nemôžeme platbu identifikovať a priradiť ju k príslušnej objednávke.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Super ceny

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • super jednanie zo zakaznikom...
    • ziadna

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • 10 %

    • neustále naťahovanie a posúvanie termínu dodania - vyhováranie sa na dopravcu
    • neuvedený telefónny kontakt - nutnosť písať správy a maily, na ktoré predajca reaguje pomaly alebo vôbec
    • veľmi slabá, skoro až nulová komunikácia
    • žiadne informácie o aktuálnom stave objednávky - opakovane chodia maily, že objednávka sa spracováva a pripravuje, čo nie je pravda

    Z uvedených dôvodov neodporúčam žiadny nákup u daného predajcu. Mal som jediné šťastie, že som tovar neuhradil predom.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu, avšak nanešťastie nemôžeme overiť pravdivosť tejto recenzie, pretože bola odoslaná anonymným používateľom. Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovaní na [email protected]? Radi by sme preverili Vašu sťažnosť.

    Pre ostatných zákazníkov:

    Vieme, že negatívne recenzie môžu mať negatívny vplyv na zákazníka a môžu ovplyvniť rozhodnutie o tom, či u nás nakúpi alebo nie. Chceli by sme však upozorniť, že recenzie nie sú vždy objektívne, a môžu ich písať ľudia, ktorí nemajú s naším obchodom žiadnu skúsenosť. Niektorí to môžu dokonca robiť s úmyslom poškodiť konkurenciu a odstrašiť potenciálnych zákazníkov od nákupu.

    Sme bežný e-shop, ktorý pôsobí na trhu už 4 roky, a za celú tú dobu sme nemali žiadne problémy s obchodnou inšpekcíou alebo inými subjektmi, ktoré kontrolujú kvalitu a zákonné záležitosti nášho e-shopu.

    Dôvody, prečo recenzie môžu byť subjektívne:

    Existuje niekoľko dôvodov, prečo môžu recenzie byť subjektívne:

    Názor zákazníka je subjektívny. Každý zákazník má iné očakávania a potreby. To, čo je pre jedného zákazníka dobré, nemusí byť dobré pre druhého.

    Recenzie môžu byť napísané so zlým úmyslom. Niektorí ľudia môžu písať negatívne recenzie, aby poškodili konkurenciu.

    Recenzia môže byť napísaná osobou, ktorá nie je odborníkom v oblasti tovaru alebo služieb, ktoré kupuje. Môže sa preto stať, že recenzia bude neobjektívna.

    Ako reagovať na negatívne recenzie:

    Ak sa u nás objaví negatívna recenzia, vždy sa jej snažíme venovať. Snažíme sa zistiť, čo zákazníka sklamalo, a ponúknuť mu riešenie.

    Ak je recenzia neopodstatnená, snažíme sa ju vyvrátiť. Ak je recenzia napísaná so zlým úmyslom, snažíme sa ju odstrániť.

    Záver:

    Negatívne recenzie sú súčasťou podnikania. Je dôležité na ne reagovať tak, aby sme ochránili svoju povesť a získali dôveru zákazníkov.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doteraz mi neprislo potvrdenie o odoslani mojej objednavky ktoru som objednaval pred tyzdnom a bolo pisane do 3 dni dorucenie

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Vážený zákazníku,

    s velkým politováním Vám píšeme ohledně nedodání zboží a chceme se upřímně omluvit za vzniklé nepříjemnosti. Je nám velmi líto, že jsme Vás zklamali a nesplnili Vaše očekávání.

    Rádi bychom Vám vysvětlili, že jsme se vynasnažili dodat zboží včas, avšak došlo k neočekávaným komplikacím na straně DPD při přechodu na nový systém DPD-SHIPPING, které způsobily zpoždění. I přes veškerá opatření, která jsme podnikli, jsme se bohužel nedokázali vyhnout této situaci.

    Vaše objednávka bude odeslána v nejbližších dnech.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a chceme udělat všechno pro to, abychom toto nedorozumění napravili.

    Opět se velice omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme všechno, co je v našich silách, abychom Vás uspokojili a znovu získali Vaši důvěru.

    S úctou,

    Zákaznický servis PCRobot.sk

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu opakovaného hodnotenia jedným používateľom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som objednal a stale nepisiel,( 11dni) komunikacia velmi slaba az nulova.
    snad to pride tento rok.

    29.8.2023
    k predchadzajucej recenzii iba doplnim. Platba bola zrealizovana hned 18.08 po vytvoreni objednavky( platba bola cez platobmu branu). do 21.8 neprislo z obchodu ziadne info, az po urgencii a poziadavke o vratenie penazi sa ozvali, ze mali dovolenku a hned 22.8 objednavku odoslu. po niekolkych dalsich urgenciach nam tvrdili, ze objednavka bola uz odoslana, co nebola pravda, kedze potvrdenie o odoslani prislo az 28.8, co je 10 dni od zaplatania. Dnes je 11. den od objednavky a prisla faktura avsak tovar stale nemame doma. Takze tvrdenia obchodu niesu pravdive. Osobne najhorsia skusenost.


    este doplnim recenziu, kedze obchod reaguje. nikde pri platbe ani objednavke sa neuvadza, ze sa jedna o zahranicny e-shop. aj domena je sk…
    dnes tovar dorazil na 12 ty den od platby a objednavky. Prisiel v poriadku, k tomu nieje co vytlnut, avsak prelepeny pasmou amazon, takze al si cez tento e-shop objednavate, je dobre si uvedomit, ze on to potom dodatocne objedna na amazone…
    len tolko skusenost z nasej strany. Ak by nam pred tyzdnom povedali, ze to len objednaju u dodavatela, nie ze uz to odoslali, nemali by sme s tym problem.
    avsak niekolko dni tvrdili, ze tovar bol odoslany, aj ked nebol. ked sme chceli tracking no, aby sme si zasielku sledovali, neexistovalo.. kedze samozrejme tovar nebol odoslany.
    jedine co nam v tomto smere ostava je dufat, ze nebudeme musiet nic reklamovat.
    Ide o pristup e-shopu.
    Tovar konecne po 12. dnoch dorazil, zabaleny, neposkodeny a v poriadku… avsak, ak by to clovek objednal z mall alebo may a zaplatil o 40-50€ viac, mal by to v klude a bez strachu o €.
    za mna obrovske minus za sposob komunikacie a zavadzanie.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    podľa nášho systému bolo objednanie vytvorené 18. 08. 2023, zaplatené 22. 08. 2023 a recenzia napísaná 26. 08. 2023, čo znamená, že od zaplatenia vašej objednávky uplynuli 4 dni.

    So veľkým ľútosťou vám píšeme v súvislosti s nedodaním tovaru a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté neprijemnosti. Veľmi nám je ľúto, že sme vás sklamali a nesplnili vaše očakávania.

    Radi by sme vám vysvetlili, že sme sa snažili dodávať tovar včas, avšak v našom dodávateľskom reťazci vznikli neočakávané komplikácie, ktoré spôsobili oneskorenie. Napriek všetkým opatreniam, ktoré sme podnikli, sa nám bohužiaľ nepodarilo tejto situácii vyhnúť.

    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a urobíme všetko preto, aby sme tento nedorozumelosti napravili.

    Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a ďakujeme vám za vašu trpezlivosť a pochopenie. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vás uspokojili a opäť získali vašu dôveru.

    Zásielka bude odoslaná 28. 08. 2023 na vašu adresu.

    EDIT 01.09.2023:

    Dobrý den, infomrace že se jedná o zahraniční e-shop máte na každé stránce v dolní částí e-shopu v sekci obchodní informace (Česká Republika) taktéž je uvedené v sekci kontakty naše adresa sídla společnosti, při zádávání platby na náš bankovní účet jste taktéž musel být upozorněn bankou o zahraniční převod kde se jednalo o IBAN: CZ36 0800 0000 0019 9846 2253 kde CZ znamená zkratka země kam se platba odesílá.

    Naše firma spolupracuje s amazonem distribučním centrem kde využíváme ke svému podnikání jejich služby, z tohoto důvodu může být obal odesílatele Amazon.

    Vaše recenze byla smazána z důvodů opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

    Děkujeme za pochopení.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod s vami nekomunikuje a už je to 2 týždeň a tovar nedoruceny

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za zdržení dodání Vaší objednávky, bohužel nastal problém na straně přepravce, který se zdržel s dodáním Vaší objednávky, celá situace je v řešení a jakmile budeme znát odpověď budeme Vás ihned informovat.

    Omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Seriózny prístup, korektné jednanie.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívnu recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S úctou,

    Zákaznícky servis PCRobot.sk

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Na to, že nemajú zverejnený telefón tak všetko prebehlo bez problémov.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívny recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    Zároveň se Vám omlouváme se delší dodací lhůtu.

    S pozdravom, Macháček.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • tovar, ktory som kupoval, nebol v inom obchode
    • komunikaci
    • v mojom pripade doba dodania dlhsia ako je uvedena v obchode

    Okrem dlhsej doby dodania, som s obchodom nemal problem. Uvital by som proaktivne informovanie zakaznika v pripade ze tovar nie je dostupny k odoslaniu, tak ako to pise eshop.

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívny recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    Zároveň se Vám omlouváme se delší dodací lhůtu.

    S pozdravom, Macháček.

  • 100 %

    • Rýchla komunikácia

    Reakcia obchodu PCRobot.sk

    Dobrý deň,

    veľmi ďakujeme za pozitívny recenziu, sme radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti.

    Budeme sa tešiť na ďalšiu spoluprácu a prajeme Vám úspešný deň a pevné zdravie.

    S pozdravom, Macháček.