Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nedoriešený spôsob úhrady- pri objednaní som vybrala platbu cez bankový prevod, bankové spojenie som urgovala mailom deň po objednaní, nakoľko som ho nedostala a v ten istý deň som uskutočnila platbu, na základe pokynov ich zamestnankyne, o dva dni nato som obdržala mail od Panta Rhei, že som nič neuhradila a ak áno mám poslať doklad o úhrade, ktorý som mailom poslala. Zamestnankyňa firmy mailom potvrdila, že moju objednávku už evidujú ako v poriadku uhradenú a akonáhle bude objednávka skompletizovaná, tak mi ju ihneď odošlú. Odvtedy už uplynuli 4 dni a ja netuším v akom stave je "kompletizácia " mojej objednávky.

    V kamenných priestoroch im to ide lepšie ako vo svete e-shopu. Je potrebné zlepšiť systém platieb v e-shope a aj vzájomnú komunikáciu medzi zamestnancami. Komunikácia zamestnankyne so mnou bola v poriadku.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, pri platbe bankovým prevodom prechádza platba prostredníctvom platobnej brány, po potvrdení objednávky sa vám okamžite zobrazí okno, kde si zvolíte vami vybranú banku, alebo zvolíte možnosť iná banka, kde sa vám zobrazia platobné údaje pre prevod z vášho online účtu hneď v danom okne. Platobné údaje teda neposielame emailom, asi ste si údaje nevšimla, alebo stránku zatvorila skôr, ako sa vám zobrazili údaje pre platbu, čo nevadí. V tom prípade máte vo vašom účte pri objednávke možnosť zopakovať platbu. V prípade prevodu z inej banky môže prevod trvať aj niekoľko dní kvôli prenosu peňazí medzi bankami, na čo zákazníkov pri výbere platby aj upozorňujeme. Niektoré z produktov vo vašej objednávke sme nemali na sklade, ale boli u dodávateľa, preto musíme pred kompletizáciou objednávky počkať, kým nám ich dodávateľ zašle. Hneď ako bude vaša objednávka kompletná, dostanete o tom informáciu emailom. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľký výber
    • Spoľahlivé a pohodlné doručeinie
    • Z politických dôvodov odmieta predávať niektorých autorov – zásadne neprijateľné, ruší všetky výhody
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Kniha mi bola doručená poškodená. Teda nebola poškodená ale asi 30 stránok v nej bolo vytlačených naopak, až tak by to nevadilo ak by aspoň poradie tých otočených strán nasledovalo za sebou. Vzhľadom na to, že mi táto kniha mala slúžiť na učenie, táto chyba je dosť rušivá a sklamalo ma to.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, tlačová chyba vydavateľa nás mrzí, bohužiaľ nemáme priestor každú knihu pred zabalením listovať, samozrejme knihu môžete bez problémov reklamovať na ktorejkoľvek prevádzke, alebo nás kontaktujte na [email protected] a knihu vám vymeníme. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar sa pri balení poškodil a tak mi objednávku nevedeli doručiť v čase pre mňa potrebnom keďže to mal byť darček.objedavku som zrušila, zatiaľ čakám na vrátenie peňazí.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu, mrzí nás poškodenie tovaru pri balení, peniaze na vrátenie už od nás odišli, veríme, že čoskoro dorazia na váš účet. Prajeme príjemný deň.
    Vaši knihožrúti z Panta Rhei

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • S obchodom Panta Rhei spokojnost
    • Prepravca Packeta 0/10,jednanie s kurierom katastrofálne, neodporúčam

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu, mrzí nás negatívna skúsenosť s kuriérom spoločnosti Packeta, ale sme radi, že ostatné bolo v poriadku. Spoločnosť Packeta budeme kontaktovať. Prajeme príjemný deň.
    Vaši knihožrúti z Panta Rhei

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tovar mi bol do dnešného dňa doručený len čiastočne. Knihu Čarovné Horehronie som v zásielke nedostala. Písala som e-mail, no dodnes som nedostala odpoveď / 15. 3. 2024/.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, 1.3. vám kolegyňa písala, že titul Čarovné Horehronie je vypredaný u nášho dodávateľa, a nedostupný aj u iných dodávateľov, preto sme vám ho nevedeli dodať, rovnako vám aj 11.3 na váš email odpovedala. V prípade, ak vám emaily neprišli, možno ich budete mať v nejakom inom priečinku vašej emailovej schránky, alebo v spame. Mrzí nás, že sme titul nevedeli dodať, bohužiaľ u aj našich dodávateľov sa občas stane, že ak majú na sklade posledný kus tak ho nevedia nájsť, alebo je poškodený :/. Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Spoplatnený osobný odber a dodanie dlho trvá.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, pri osobnom odbere posielame rovnako ako pri všetkých objednávkach knihy z nášho centrálneho skladu. Nejde teda o knihy, ktoré máme priamo na predajni, keďže bohužiaľ nevieme mať všetky knihy na prevádzkach kvôli priestoru. Knihy na naše prevádzky nosí kuriér, rovnako ako pri inom spôsobe dopravy, ktorému za toto doručenie platíme. Kým knihy vychystáme a kuriér ich na predajňu donesie, to môže chvíľku trvať, snažíme sa však knihy vychystať vždy čo najskôr, aby k vám dorazili v najkratšom možnom čase. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Tovar som objednávala pred týždňom a ešte mi neprišiel a predajca ani nenapísal dôvod omeškania, ani predpokladaný termín dodania.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, bohužiaľ hoci sme tovar vo vašej objednávke mali na sklade, nemali sme skladom vami požadovaný počet kusov, preto čakáme na dodanie zvyšných kusov od dodávateľa. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

    • Kniha mi prišla poškodená.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás ak vám prišla poškodená kniha, prosím kontaktujte nás na email [email protected] kde vám koelgyňa poradí s reklamáciou. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za tovarom som čakala dlho.Nakoniec som to kúpila v predajni.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás dlhšie dodanie, bohužiaľ keď je tovar u dodávateľa musíme pred odoslaním ešte čakať, kým nám ho pošle na sklad, aby sme ho mohli potom poslať vám. Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednany tovar nedorazil

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, objednaný tovar je v predpredaji. Vychádza až 20.2. Po jeho naskladnení vám ho hneď odošleme. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Knihy z II. šanci sú za super cenu
    • Doručenie na poštu
    • Platba okamžitým prevodom
    • Niektoré tituly sú prehnané drahé
    • Biedne balenie
    • Zlé zaobchádzanie s knihami
    • Neprehľadnosť skladových zásob

    Nakupujem tu viac-menej pravidelne, ale tentoraz som strašne sklamaná. Zo štyroch kníh, mi jedna, ktorá mala byť "nová" prišla v takom stave, že zadná strana obálky bola rozrezaná a vyslovene špinavá ako by ju boli pováľali po celom sklade. Utrela som ju vlhčenou utierkou a tá ostala celá čierna. Mimochodom za knihu som dala necelých 13 eur a prišla v horšom stave ako s antikvariátu. Budúci nákup si ešte rozmyslím. Takže pre ostatných varovanie, dajte si pozor kde kupujete knihy.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že kniha neprišla v 100% stave. Na situáciu som upozornila kolegov zo skladu a knihu môžete samozrejme reklamovať a budeme jej poškodenie riešiť. V prípade, že si prajete knihu reklamovať prosím napíšte nám na [email protected]. Ďakujeme a prajeme príjemný deň. Veríme, že sa už takáto situácia nezopakuje. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nebola doručená magnetka, prosím o jej zaslanie na predajňu v Skalici

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, postúpila som informáciu nášmu zákazníckemu servisu, ktorý s vami situáciu dorieši. Mrzí nás, že magnetka neprišla, budem to komunikovať aj kolegom, ktorý objednávku balili. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neprišiel ešte.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za dlhšie dodanie, kolegovia zaevidovali technický problém na sklade, objednávku vám dnes posielame. Prajeme príjemný deň.
    Vaši knihožrúti z Panta Rhei

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nebol dodrzany den dorucenia

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste nebola spokojná s doučením, bohužiaľ na termíny, ktoré udáva dopravca nemáme dosah. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Opakovane problemy na predajni.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste nebola spokojná s našou prevádzkou. Odovzdala som informácie aj našej riaditeľke nákupu, aby si s prevádzkou situáciu prešla. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar objednaný už pred týždňom, a stále nebol doručený.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na zvolenej predajni. Pripravená je už od 12.1. Mrzí nás technická chyba, kvôli ktorej vám pravdepodobne neprišiel email o možnosti vyzdvihnutia. Prajeme prijemný deň a všetko dobré. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď mi neprichádzal tovar po objednávke som musel ísť do obchodu kde mi nedokázal nikto nič povedať lebo je to vecou eshopu musel som po týždni napísať email na eshop kde mi odpovedali,že tovar je už dávno na predajni ale nikto mi nenapísal ani sms ani potvrdzujúci email o doručení tovaru.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za technickú chybu, kvôli ktorej vám neprišiel potvrdzovací email s informáciou, že si môžete objednávku vyzdvihnúť. Prajeme napriek tomu príjemný deň a všetko dobré. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Katastrofa

    Katastrofa

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste nebol s objednávkou spokojný, bohužiaľ pri maďarskej literatúre sme závislí od našich dodávateľov. Mrzí nás, že produkt o ktorý ste mal záujem už dodávateľ nemal k dispozícii. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedodrzali to co som si objednal tovar ok ale sluzba do Alza boxu a miesto toho mi to doslo do nejakeho ZOO obchodu cez pol Bratislavy to som si uz rovno mohol pre to ist blizsie do OC !!!!!!! otrasne

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, mrzí nás chyba doručovateľa, budeme s ním situáciu konzultovať. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei.