Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Knihu,ktoru som objednala ( vraj k dispozicii za 5 dni) nedorazila ani po 19 dnoch. Objednavka sa nedala zrusit, ked som sa o to pokusala, nic sa nedialo. Neexistuje telefonne cislo, na ktorom by som sa mohla opytat zivej osoby, co sa s tym deje, a ani on line chat nie je k dispozicii. Mate vela moznosti na zlepsenie, ale ja uz na Vasej stranke nebudem viac nakupovat. A ani nechcem hovorit o tom, ze ste mi hned nauctovali cenu za knihu a neviem, ci tie peniaze este niekedy uvidim. Podla mna je to podvod.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Môžem Vás uistiť, že naša stránka nie je podvod a zároveň sa ospravedlňujeme za zdržanie. Kontakt na zákaznícku podporu nájdete priamo na stránke: 0800 333 000 / [email protected]. Tak isto chat je dostupný od pondelka do piatku od 8 - 16.30 s výnimkou obednej prestávky. Ohľadom Vašej objednávky Vás budú kontaktovať kolegovia priamo zo zákazníckeho servisu a situáciu Vám pomôžu vyriešiť. Veríme, že pri Vašej ďalšej objednávke bude všetko podľa Vašich predstáv. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na rozdiel od Martinusu, tu nedostanete žiadnu záložku zdarma či si objednáte 1,2 alebo 10 kníh. Doručenie predobjednaného tovaru trvá dlhšie ako v Martinuse a ceny sú oveľa drahšie. Nakúpila som tu len a len preto lebo sa dajú využiť kupóny z Telekomu.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ako Vám písala kolegynka zo zákazníckeho servisu, zo skladu Vám priložia záložky v tom prípade, AK ich budú mať k dispozícií. Záložky sa nedávajú automaticky k objednávkam. Sme však radi, že Vaša objednávka bola bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si nástenný kalendár a ihneď zaplatila. Keďže som po týždni nedostala žiadnu informáciu, požiadala som mailom o vyjadrenie. Medzitým som zistila, že zaplatená suma mi bola vrátená. Bez ospravedlnenia, bez informovania. Za ten čas som - cca 10 dní som si mohla objednať tovar u iného dodávateľa. Jediné riešenie pre mňa do budúcnosti, už nikdy viac neobjednávať na tejto adrese.
    A dopĺňam dodatočne - typické pre danú firmu je aj to, že sa odoslanie dotazníka sa nepodarilo. Teda skúsim o chvíľu.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Po preverení danej objednávky sme dostali informáciu, že kalendár bol nakoniec vypredaný a z tohto dôvodu musela byť žiaľ objednávka stornovaná, o čom ste boli informovaná priamo zo zákazníckej podpory. Veríme, že pri Vašej ďalšej objednávke prebehne všetko podľa Vašich predstáv. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bohužiaľ, musím dať negatívne hodnotenie. Tretíkrát som si dal poslať objednávku na rovnakú pobočku a druhýkrát mi ju tam neprijali. Asi by bolo vhodné zamestnancov preškoliť - eshopu to nerobí dobré meno a zvažujem sa vrátiť ku konkurencii. Fakt sa mi nechce vypisovať a vyvolávať po každej objednávke. Zákaznícky servis na moju prvú správu nereagoval. Všetko sme vyriešili až druhou správou na chat.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ospravedlňujeme sa Vám za spôsobené nepríjemnosti. Danú situáciu preveríme s našimi kolegami na kamennej predajni. Veríme, že pri Vašej ďalšej návšteve prebehne všetko podľa Vašich predstáv. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Žiadne záložky nečakajte.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ako Vám písala kolegynka zo zákazníckeho servisu, zo skladu Vám priložia záložky v tom prípade, AK ich budú mať k dispozícií. Záložky sa nedávajú automaticky k objednávkam. Sme však radi, že Vaša objednávka bola bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Knihy prisli len tak v krabici.Ziadna ochranna folia,nic.Jedna mala papierovy obal,ktory bol dost poskodeny.Nechcem si predstavit,keby mali vsetky knihy papierove obaly,ako by vyzerali.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nedostatočné zabalenie Vašej objednávky. Ohľadom reklamácie prosím kontaktujte zákaznícky servis na čísle 0800 333 000 alebo prostredníctvom mailu [email protected], kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Minulú nedeľu som si objednával knihu zo skladu. Bolo napísané, že bude doručená do predajne Panta Rhei v Nitre. V stredu som tam išiel osobne, že si ju vyzdvihnem a zaplatím, oni mi vraveli, že to tak nefunguje ako v Martinuse, že si musím vopred zaplatiť. Dnes som si ju teda chcel objednať a s čerstvou hlavou nejako zvládnuť to zaplatenie (niekedy to môže byť rizikové, keď nie je v počítači ochrana), ale už ju nemám ani v košíku, aj keď som si ho priebežne v týždni kontroloval, keď tam ešte bola) a nedá sa ani objednať: Ladislav Hradský - Maďarsko-český slovník.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ďakujeme Vám za spätnú väzbu. V každom prípade je potrebné počkať si na informáciu ohľadom vyzdvihnutia objednávky. Vašu objednávku evidujeme a budú Vás kontaktovať kolegovia zo zákazníckeho servisu, ktorí Vám poskytnú riešenie danej situácie. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kontaktovala som klientsky chat nech preveria moju objednavku, zatial bez odpovede. Hrozny pristup…absolutna nespokojnost

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ospravedlňujeme sa za čakanie. Tak, ako Vám oznámili kolegovia na chate-e, Vašu objednávku dali na preverenie a akonáhle budú mať bližšie informácie, tak Vás budú kontaktovať mailom. Aktuálne čakáme na informácie od dodávateľa. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • široký sortiment
    • neuveriteľne vysoké ceny

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Ďakujeme za recenziu. Rozumieme, že cena je dôležitý faktor pri nákupoch a snažíme sa ponúkať konkurencieschopné ceny, no nie vždy máme vplyv na cenovú politiku vydavateľov. Snažíme sa však ponúkať rôzne akcie a zľavy. Odporúčame sledovať naše špeciálne ponuky a newsletter. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Predražene …. Aj s darčekovým poukazom je kniha stále drahšia ako u konkurencii a tiež eknihy nie sú v ponuke tak ako u ostatných predajcoch tu je predaj ukončený a inde sa normálne ďalej veselo predávajú

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Rozumieme, že cena je dôležitý faktor pri nákupoch a snažíme sa ponúkať konkurencieschopné ceny, no nie vždy máme vplyv na cenovú politiku vydavateľov. Čo sa týka e-kníh, občas sa predaj niektorých titulov môže líšiť v závislosti od dohôd s vydavateľmi, ale pracujeme na tom, aby sme našu ponuku pravidelne rozširovali. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa u nás nájdu ďalšie produkty, ktoré vás oslovia. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Dlhá dodacia doba.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Tešíme sa, že vaša objednávka bola bezproblémová. Prajeme príjemný deň.
    Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nemaju nic na sklade a dlha cakacia doba

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Dobrý deň, prajem. Pri každom titule na stránke máme napísanú dostupnosť. Ospravedlňujeme sa, že tovar, ktorý ste si vybrali, bol žiaľ vypredaný. Veríme, že nám dáte ešte šancu a Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Strasne dlho som cakala na knižky ktore boli urcene pod stromček

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za dlhú dobu dodania. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že nám ešte dáte šancu a Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň.
    Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala 13.12. ako vianočný darček. Po mojej prvej urgencii musela byť zásielka rozdelená, aby aspoň 1 zo 4 titulov došiel načas. Keďže kníhkupectvo uvádzalo dodaciu lehotu max 30 dní, na zvyšné 3 knihy sme čakali. Problém však bol, že ešte ani 19.1. mi neboli doručené ani knihy a ani žiadna reakcia obchodu. Proste nič. Takže som ich opäť kontaktovala, že ak knihy nedoručia, objednávku (podotýkam, že vyplatenú) stornujem. Zásielka dorazila v piatok 24. 1. 2025.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a dlhú čakaciu lehotu. Veríme, že nám ešte dáte šancu a Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Zvlastne problemy pri platbe zo strany obchodu. Sposob odovzdavania tovaru v rozpore s gdpr, balenie tovaru (ako keby ho 5 rocne decko balilo)

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ohľadom Vašej objednávky ste 22.1. komunikovali s kolegami so zákazníckeho servisu s tým, že ste omylom vytvorili dve totožné objednávky. Jedna bola neuhradená, tak sme Vám ju stornovali a druhá bola v poriadku uhradená. Ohľadom balenia ste nám mohli poslať foto, aby sme situáciu vyriešili s kolegami. Spôsob odovzdávania balíka v rozpore s GDPR nám prosím napíšte na [email protected], nakoľko žiaľ nevieme, čoho sa to presne týka. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Úhrada tovaru pred doručením
    • Slabá komunikácia s klientom

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Pri vytvorení objednávky si pokojne môžete zvoliť platbu na dobierku pri prevzatí a nie je nutná platba vopred, ak si nezvolíte vyzdvihnutie na kamennej predajni. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakam vyše 40 dní a kniha ešte len v preprave

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za dlhú dobu dodania. Nakoľko sme titul nemali na sklade, tak sme naňho museli čakať od dodávateľa. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • pokiaľ človek ide do obchodu a kúpi si knižku či iné knižné veci priamo na mieste bez problémov
    • veľmi dlhé čakacie doby na dodanie tovaru. čakal som 6 dni a to bol tovar na sklade.

    V podstate ako akékoľvek veľké knihkupectvo. Veľký výber ochotný personál všetko je v poriadku. Trochu viac mi vadí objednanie si z eshopu. Objednával som knižku v utorok (bola uvedená na sklade) a bola mi dodaná na predajňu mimo BA až v pondelok ďalší týždeň.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dodaciu dobu. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Kupoval som e-knihu trvalo strašne dlho než som ju mohol stiahnuť. Objavovali sa hlášky, že platba sa nezrealizovala aby som zaplatil znovu, hoci SMS mi prišla, že z účtu peniaze odišli.

    Keďže kupujem najčastejšie e-knihy nechcem ten proces zažiť ešte raz.

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za dlhú čakaciu lehotu na stiahnutie e-knihy. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že nám ešte dáte šancu a Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)

  • Neodporúča obchod

    • Tovar neprišiel a žiadne vysvetlenie som nefostala
    • Tovar neprisiel

    Zle

    Reakcia obchodu Panta Rhei.sk

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za dlhú dobu dodania. Objednávka už bola odoslaná z nášho skladu a môžete ju očakávať v najbližších pracovných dňoch. V podobných prípadoch je potrebné obrátiť sa na náš zákaznícky servis mailom na [email protected] alebo na čísle 0800 333 000, kde Vám kolegovia pomôžu vyriešiť danú situáciu. Veríme, že Vaša ďalšia objednávka bude bezproblémová. Prajeme príjemný deň. Vaši knihožrúti z Panta Rhei :)