Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • a kazdy zakaznik pred odoslanim dostane e-mail s podrobnymi instrukciami ako postupovat pri prebrati tovaru. Pri dodrzani tohto postupu je v podstate vylucene, aby ste zaplatili za tovar a pripadna reklamacia nebola uznana.

    Dobrý deň [FIRST_NAME],

    Vaša objednávka číslo [ORDER_NUMBER] zo dňa [CREATED] bola práve odoslaná a bude Vám doručená nasledujúci deň, najneskôr do dvoch pracovných dní. Upozorňujeme, že platba kartou pri dobierke nie je možná. Prehľad svojich objednávok a faktúr môžete sledovať po prihlásení vo svojom profile v sekcii "Objednávky".

    Postup pri prebratí tovaru:
    1) Veľmi pozorne si skontrolujte obal tovaru. Pokiaľ zbadáte čo i len náznak pretrhnutia kartónu, preliačiny rohov alebo inej indície, ktorá by zvyšovala riziko, že tovar bol poškodený pri preprave, napíšte do preberacieho protokolu doslovne "Preberám tovar s výhradou".
    Táto formulácia je veľmi dôležitá pri prípadnej reklamácii. Pokiaľ by ste to do protokolu nenapísali, prepravná spoločnosť tým považuje prebratie bez výhrad a reklamáciu by neuznala.
    2) V prípade, že platíte na dobierku, tak je potrebné najprv za tovar v hotovosti zaplatiť a až následne si ho môžete rozbaliť a skontrolovať
    3) Jedine prepravca Toptrans umožňuje, aby ste si mohli obsah balenia skontrolovať priamo pred kuriérom. Práve preto sme si túto spoločnosť zvolili aj napriek vyšším cenám. Využite preto túto možnosť a skontrolujte si pozorne tovar, či bol doručený v poriadku. Akonáhle Vás kuriér opustí, preberáte už za stav tovaru zodpovednosť Vy a neskoršie reklamácie mechanického poškodenia nebudú môcť byť vybavené kladne, pretože poškodenie už môže vzniknúť aj pri Vašej manipulácii.
    4) Pokiaľ je tovar v poriadku, tak všetko dopadlo dobre a želáme Vám jeho spokojné užívanie. Ak však priamo pred kuriérom nájdete poškodenie tovaru (odreniny, škrabance a iné znehodnotenie), ihneď ho na to upozornite a požiadajte o spísanie zápisu o škode, ktorého kópiu nám samozrejme bezodkladne zašlite.

    Drvivá väčšina naších zásielok príde k zákazníkom v poriadku, tovar balíme poctivo do bublinkovej fólie a kartónu, resp. pokiaľ posielame krehký materiál, zvolíme dokonca prepravu na palete, ktorá je ešte bezpečnejšia. Aj napriek tomu je však potrebné byť obozretný a nezabudnúť na prebratie tovaru s výhradou. Predíďme prosím spoločne možným nepríjemnostiam.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo pripomienok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na mobilných číslach 0917 274 270, 0907 924 786 alebo e-mailom na adrese [email protected]. Tím Ozonius.sk je tu pre Vás.

    [ORDER]

  • Uz viac ako rok vyuzivame prepravnu sluzbu Toptrans, ktora ako jedina umoznuje skontrolovat si tovar priamo pred kurierom a v pripade poskodenia tovaru pri preprave to ihned reklamovat, resp. odmietnut prevzatie tovaru. Navyse Toptrans preklada tovar rucne, co je dolezite hlavne pri keramickych a sklenenych produktoch. Tato sluzba je pre nas sice drahsia, ale zasadne sa znizil pocet reklamovanych preprav hlboko pod 1%

  • cez e-shop som kupil radiator.....pradajca mi oznámil,že ho nemôže odoslať.lebo dodávaleľ mu ho pooslal poškodený a čaká na nový produkt.......Tak som čakal na nový produkt a čuduj sa svete - produkt dorazi za týždeň! .......super! som si povedal!.......dopravca mi odovzdal tovar a ja som sa chystal na montáž....a hop! .........Radiator som rozbalil a čo?....poškodený!.....Píšem predajcovi,že veď radiator ma pomačkaný bočný plech ! ...............a ten magor! mi odpíše,že si ten plech môžem kupiť u nich za 10,- eu !!!!!!!!!!!..........Moje hodnotenie znie: Predajca je podvodník a ak chcete byť oklamaní ,tak si tam objednávajte !!!! .....

  • Od prveho prispevku Laca presiel uz via ako rok, recenzii mame tiez viac, ale stale pomerne nizky pocet vzhladom na mnozstvo spokojnych zakaznikov, ktori sa cez nasu predajnu premelu.

    Aj preto,ze odmietame taketo ponuky:

    "Dobrý deň,

    Rada Vám napíšem recenzie, ako ´´overený zákazník´´ heureka.sk, heureka.cz
    Prípadne zabezpečím získať modrý, alebo zlatý certifikát.
    Cena za jeden kus recenzie je 1,5 EUR. Na skúšku jednu vytvorím zadarmo!
    Pozitívne recenzie zvyšujú počet objednávok.
    Spoľahlivosť a diskrétnosť zaručená.

    S pozdravom [email protected]"

  • Laco: 14 recenzii je velmi skreslene a hlavne nepravdive cislo. Len 14 recenzii je tu preto, lebo obsahuju nejaky komentar. Akonahle zakaznik vyplni dotaznik a odporuci, resp. neodporuci obchod, do celkoveho hodnotenia sa sice dotaznik zapocita, ale nezobrazi sa v zozname recenzii. Odporucame teda vsetkym zakanikom napisat aspon kratky komentar. A Heureke mozno prehodnotit sposob zobrazovania.
    S uctou team Ozonius.sk

  • Iba 14 recenzii a punc "overene zákazníkom?". To už ani Heureke sa nedá veriť?