Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ach haj, ešte som tovar nedostala a už mám obchod odporúčať. Okrem toho , že obchod potvrdil objednávku sa nič zatiaĺ neudialo.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na svojich stránkach uvádzajú tovar, ktorý na sklade nemajú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod udáva tovar na sklade a tovar nemá

    Najhorší e shop podľa mojich skúseností

  • Neodporúčam!!! Tovar ktorý som si objednala nemali a iný som nechcela žiadala som o vrátenie peňazí nakoľko som platila vopred kartou do dnešného dňa mi na maily neodpísali a ani nevrátili peňiaze hoci objednávka bola zrušená(13.2.2023) ! V obchodných podmienkach je písané že do 14 dní mi vrátia peniaze ale nič mi neprišlo!!!! NEODPORÚČAM!!! Iba klamú a zavádzajú zákazníkov...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke tovar ponúkali, ale po objednaní ma kontaktovali, že ho nemajú...
    • Treba častejšie kontrolovať stav zásob, alebo aktualizovať stránku...doporučujem.

    Neviem hodnotiť, čo je to za obchod, objednávala som prvýkrát. Ale tovar, ktorý som chcela asi dlhšie nemali, lebo ostatné obchody ho mali dávno vypredané, tak sa mi to hneď zdalo podozrivé...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nemajú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Absolútne predražený e-shop, skryté poplatky
    • Zasielku držia len 7 dní.
    • Nízka kvalita webu zodpovedá kvalite optiky.
    • Už nikdy cez tento eshop.
    • nekomunikuje neodpovedá na mail

    objednaný tovar

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Dva týždne po objednaní roztoku na šosovky a ešte stále mi nebol doručený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar objednaný 21.8 do dnešného dňa nedorazil aj po ubezpečení zo strany zákazníckeho servisu, že bude doručený dňa 26.08

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar dostupny skladom, ktory som uhradila pri objednavke, mi nebol doruceny ani do 6 dni.
    • Hodinu som sa nemohla dovolat na infolinku. Nakoniec mi boli poskytmute nepravdive udaje o dodacej lehote.
  • 1.8 som realizovala objednavku cez eshop. Dnes je 15.8 a sosovky stale nic. Pisala som mail, kde som overovala v akom stave aa objednavka nachadza. Odpisali mi, ze este v sc europa bb nie je, co viem aj sama. Pojdem tam osobne sa informovat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neviem co je s mojou objednávkou a už mám hodnotiť obchod
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neodporucam. Mam ohodnotit tovar, ktory mi stale nedorucili. Informacie ziadne, clovek sa musi dozadovat tovaru, ktory je pritom uvedeny, ze ho maju skladom. Otras. Za mna uz nikdy viac.
  • Je divné že mi posielate mail s výzvou na ohodnotenie tovaru ktorý mi zatiaľ nedorazil

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slabá komunikacia, po 6 dnoch vôbec neviem kde mám tovar.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé dodanie, 6 dní čakania a stále nič
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nespokojnost a to uz druhykrat,objednavala som kazetu parfum+mlieko+sprchac,napisali mi ze to uz nemaju,ok to sa stat moze,ale objednala som teda iny druh a uz je to tyzden,ziadna info.o tom ci nieco aj poslu skratka absolutne nic...teraz neviem ci to mam objednat este raz alebo co.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nevedia odpovedat na poznamku v objednavke
    • Zle filtrovanie
    • V neskorsom porovnani aj vysoka cena za produkt ktory napriklad inde bol lacnejsi
    • Malo informacii o produkte

    Asi by som nabuduce objednaval cez nieco ine. Ocakaval som vseobecne lepsi system tohoto interntoveho obchodu. Kamenne predajne vraj sluzia len ako vydajne miesto.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z Eiffel optic nenakupujem prvýkrát. Doteraz som nemala problém. Pokiaľ je tovar skladom, odošlú ho a je to v poriadku.Horšie je to pokiaľ od nich chcete vrátiť peniaze,prípadne s nimi riešite niečo cez emailovu komunikáciu. Mali mi vrátiť 1.20eura ako rozdiel ceny v dodanom tovare. Už viac ako mesiac čakám na vrátenie tak malej čiastky. Najskôr požadovali zaslanie českého čísla účtu, načo som sa ohradila, že prečo by som mala mať český učet. Potom vyžadovali opätovné zaslanie výpisu z internetbankingu o prevedenej platbe, pritom podklady majú. A nakoniec sa vyhovárali na novy systém,ktorý teraz riešia. Takýto prístup k zákazníkovi, ktorý si neobjednáva tovar prvýkrát som naozaj nečakala.Môžete sa hanbiť Eiffel Optic.