Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Peľový filter bol v malej krabici zalomený a poškodený.
-
Neodporúča obchod
- Objednal sim si olejovy filter podla vyhladavaca, no prisiel mi uplne iny... mohol som ho vymenit ale musel by som platit postovne... co sa mi zda nefer, kedze chyba bola zo strany obchodu
Nebjednavajte si podla ich vyhladavaca...
Reakcia obchodu Olejcentrum
Dobrý deň,
Vyhľadávač na stránke je v poriadku. Volali sme s Vami telefonický a skontrolovali sme správnosť katalógu na filtre. Na Vaše auto nám vyhodnotil úplne iný filter ako ste si objednali. Mohlo to byť z takého dôvodu že ste si zvolili nesprávnu motorizáciu alebo rok výroby. My sme neurobili žiadnu chybu ,dodali sme Vám to čo ste si objednali. Keby bol dodaný iný tovar ako to máte v objednávke,samozrejme že by sme to riešili bezplatne s výmenou. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Kupil som 2 silikonove stierky nie jednu
-
Neodporúča obchod
Som presvedceny, ze ide o olej velmi zlej kvality, vydavany za original.
Nemam cas to riesit seriozne, teda to necham tak a olej dam iba predcasne vymenit.Reakcia obchodu Olejcentrum
Dobrý deň,
Dôvodom Vašej reklamácie bola zvýšená spotreba oleja vo Vašom vozidle čo podľa nášho názoru môže byť spôsobené viacerými faktormi. Naše oleje máme z overených zdrojov. Na tovar ktorý ste od nás objednali sme nemali nikdy žiadnu reklamáciu. Ďakujeme za Váš názor a veríme, že sme si telefonicky vysvetlili nejasnosti ohľadom Vašej reklamácie.
S pozdravom
Olejcentrum.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- Prehladnosť eshopu ok ale olej valvoline maxlive 10W40 nebol vôbec pod zatkou zapečatený pozlatkou podľa mňa feke olej.Toť vsjo.
-
Neodporúča obchod
- xxx
- nedoda tover
druha anketa a riešenie žiadne-
Reakcia obchodu Olejcentrum
Dobrý deň,
Tovar ste mali uložený na pošte. Je nám ľúto, že ste od Slovenskej pošty neboli dostatočne informovaný, ale z našej strany sme nepochybili. Nakoľko poznáte skutočnosť meškania, pevne veríme, že v budúcnosti naďalej budete využívať naše služby.
S pozdravom
Olejcentrum.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Namiesto vzduchového filtra mi poslali dva olejové !!!
V kamennom obchode vidíte čo Vám predavač vyloží na pult,aj keď je to drahšie.
Reakcia obchodu Olejcentrum
Dobrý deň,
Zámena sa stala pri balení začo sa ospravedlňujeme. Nejedná sa o zámerné pochybenie. Bezplatne sme Vám vykonali výmenu nesprávneho dielu. Pevne veríme, že naďalej budete využívať naše služby.
S pozdravom
Olejcentrum.sk -
Neodporúča obchod
- Rýchla reakcia
- Bol mi dodaný iný tovar ako som si objednal
Reakcia obchodu Olejcentrum
Dobrý deň,
Snažíme sa s Vami skontaktovať aby sme zistili príčinu Vašej nespokojnosti, ale zatiaľ bez úspechu. Pravdepodobne ste dostali tovar s novou etiketou ktorá Vás môže mýliť. Je nám ľúto, že ste nás nekontaktovali ohľadom Vašej nespokojnosti, aby sme sa mohli k tomu vyjadriť. Pevne veríme, že napriek tejto skúsenosti budete naďalej využívať naše služby.
S pozdravom
Olejcentrum.sk -
Neodporúča obchod
- Nepresnosť
- Neriešenie reklamácie
Objednaný tovar bol najprv odoslaný do inej obce, následne ani napriek prísľubu nebol preposlaný na našu adresu. Ani po reklamácii po 8 dňoch sa nič nestalo, obdržali sme len ďalší prísľub, objednaný tovar nie. Preto tento obchod nemôžem hodnotiť pozitívne a nemožno ho odporučiť iným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- dobrá cena
- neprofesionalita
Ešte aj v tomto dotazníku v úvode píšete, že som kúpil u vás tovar ELF Solaris DPF 5W-30, ktorý ste mi dodali. Ale to je omyl, pretože ja som síce objednal tovar ELF Solaris DPF 5W-30, ale vy ste mi dodali ELF Solaris FE 5W-30, o ktorom ste mi potom telefonicky tvrdili, že je to rovnaký olej, len pod iným názvom. Ok, ale doručili ste mi ELF Solaris FE 5W-30, avšak fakturovali ste mi ELF Solaris DPF 5W-30. Keby som prípadne potreboval uvedený tovar reklamovať, tak na základe vašich obchodných dokladov, by to bolo nemožné!
Požiadal som teda o zaslanie elektronickej faktúry, no zaslali ste mi scan faktúry, ktorý samozrejme bez certifikátu nespĺňa legislatívne parametre elektronickej faktúry,
takže pokiaľ naozaj čítate feed back svojich zákazníkov, zašlite mi opravenú faktúru na správny tovar prostredníctvom Slovenskej pošty.Reakcia obchodu Olejcentrum
Zmeny názvov jednotlivých výrobkov bohužiaľ vykonáva výrobca olejov. Aj tento prípad sa stal preto, lebo na konkrétnu skladovú kartu sme prijali tovar ten istý, ale už pod novým názvom, čo aj deklaroval výrobca, že sa jedná o ten istý výrobok. Duplicitné názvy výrobkov používame z toho dôvodu, aby sa zákazníkom ľahšie orientovalo pri vyhľadávaní produktu pod starým názvom, ale vedeli nájsť produkt aj pod novým názvom. Stáva sa že máme tovar ešte aj pod starým, ale už aj pod novým názvom. Konkrétny prípad sme konzultovali s vami telefonicky a bolo ponúknuté zaslanie faktúry slovenskou poštou. Dnes Vám vami žiadanú opravenú faktúru posielame a ďakujeme za pochopenie. Samozrejme že v prípade reklamácie akceptujeme obidva názvy produktov. Na našu stránku sa budeme snažiť umiestniť porovnávacie tabuľky názvov pre ľahšiu orientáciu zákazníkov.