Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Etablovaný eshop
    • Fér cena
    • Zboží skladem
    • Rychlé doručení
    • Zastaralý přehled uživatelského rozhraní ale funkční
    • Nutnost platby balného

    Eshop působící v Česku i na Slovensku. Byl jsem spokojen se službami, která je u obou zemí stejná.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Odborný a pchotný personál
    • Skvelá komunikácia

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    90 %

    je to v mieste bydliska,personál super

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Neprišla mi vôbec SMS, len volal kuriér že doniesol balík

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky.
    Doručenie zásielky a tiež informovanie o približnom čase doručenia má v réžii prepravná spoločnosť, ktorá zásielku doručuje. Pokiaľ sa tovar nachádza u prepravnej spoločnosti, tak práve prepravná spoločnosť odosiela SMS s informáciou o časovom okne dodania. Túto informáciu odosiela prepravca štandardne buď deň pred doručením alebo ráno v deň doručenia.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Zatiaľ nemám čo hodnotiť, týždeň čakám na tovar.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Cenové ponuky
    • Doručenie na druhý deň pre mňa nie sú tri dni

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Avšak je potrebné počkať na SMS s výzvou o prevzatie tovaru. Bez SMS Vám nebude tovar vydaný.

    Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sluchadla fungovali pol hodinu, nasledne som ich nabijala. A dodnes svieti kontrolka,ze su vybite. Neodporucam.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky.
    Pravdepodobne ide o výrobnú vadu. Pokiaľ ide o špuntové slúchadlá, žiaľ v tomto prípade nie je možné slúchadlá vrátiť, ale máte samozrejme nárok na reklamáciu. Stačí, ak slúchadlá donesiete do najbližšej predajne a následne kolegovia pošlú tovar do autorizovaného servisu na diagnostiku výrobku.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super odporucam
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar mi bol doručený v poriadku

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchly a spolahlivý nákup

    Tovar v poriadku,rýchle doručený

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Šikovný predajca
    • Tovar
    • Výber
    • Ceny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil, obchod neodpovedá na mail.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Žiaľ, neevidujeme od Vás ani jednu jedinú prijatú správu. Vždy sa snažíme doručiť zásielky čo najskôr. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.
    O stave Vašej objednávky Vás budeme ešte kontaktovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • S predajňou som bola do teraz spokojná
    • Som nesmierne sklamaná, tovar ktorý som si objednala 25.3.2024 a mal byť doručený 27.3.2024 na predajňu v Bánovce nad Bebravou stále nieje.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Vždy sa snažíme doručiť zásielky čo najskôr. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.
    O stave Vašej objednávky Vás budeme ešte kontaktovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dobrá cena a rýchle dodanie objednaného tovaru.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Objednám v eshope a vyzdvihnem v kamennej predajni
    • Skvelá cena
    • Pútavá reklama
    • Dizajn a prehľad stránky

    Ako vždy všetko super, ochotný a milý personál...

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Personál veľmi ústretový, poskytli mi dostatočné informácie, odpovedali
    na moje otázky, vysvetlili dodatočné služby, maximálne mi vyšli v ústrety pri doručení objednávky

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Predajňa dobre zásobená, personál ochotný, profesionálny, vie poradiť, má odborné znalosti, príjemný, zdvorilý prístup k zákazníkovi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na internete majú v evidencii že tovar vie byť do 30 minút na predajni. A správa prišla až o 3 dní že je tovar v predajni. Takto ľudí iba zavadzajú. Lebo človek sa spolieha na to že ten tovar naozaj bude v predajni.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    netuším, kde ste videli na našom webe informáciu o doručení tovaru v rámci e-shopovej objednávky do 30 minút. Žiadnu takúto informáciu na našom webe nemáme. V rámci e-shopovej objednávky je tovar vždy odosielaný z nášho centrálneho skladu. V prípade, že si zákazník objedná tovar cez e-shop s doručením do predajne, tak v takom prípade je zásielka doručená štandardne na druhý pracovný deň. Žiaľ, v niektorých ojedinelých prípadoch môže dôjsť k oneskoreniu doručenia o jeden až dva pracovné dni.

    Ak máte na mysli doručenie do 60 minút, tak táto služba sa nevzťahuje na e-shopovú objednávku ale na doručenie tovaru z kamennej predajne Okay. Ak si zákazník rezervuje tovar z predajne a býva v okruhu do 20 km od predajne a obsluha predajne má možnosť tovar doručiť, tak je následne tovar z predajne doručený zákazníkovi do 60 minút.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • kvalita za dobrú cenu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar nám bol doručený rýchlo a v poriadku a za rozumnú cenu.