Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Súper

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Ďakujem. Kábel vyzerá byť kvalitný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    obchod využívam mnoho rokov, vlastne odkedy existuje a som spokojný

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Odborná obsluha, rýchle vybavenie zákazníka

  • Odporúča obchod

    100 %

    Komunikácia zo strany pracovníkov obchodného strediska na výbornej úrovni, milí, ochotní všetko vysvetliť, poradiť s nákupom o

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    spokojnost

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Som veľmi spokojný s dodaním. Bola to doslova expresná rýchlost. Veľmi pekne ďakujem.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie tovaru, som spokojný.
    • Žiadne
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar došiel o niekoľko dní neskôr ako mal.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Len sľuby.

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak sa v rámci Vašej objednávky vyskytol nejaký problém, ktorý ovplyvnil Vaše hodnotenie. V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme.
    V rámci skvalitnenia služieb a spokojnosti zákazníkov Vás budeme spätne kontaktovať, aby sme Vám pomohli doriešiť daný problém. Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Ochotný personál
    • Poplatok za informáciu o doručení tovaru na predajňu

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    služba Avízo o dodaní zásielky je dobrovoľná služba, ktorú si môže zákazník v nákupnom košíku zvoliž. Zákazník je vždy po doručení tovaru informovaný o tom, že tovar sa nachádza v predajni. Uvedená služba sa vzťahuje na extra infromovanie zákazníka o stave zásielky počas prepravy prostredníctvom SMS správ. Pokiaľ si zákazník službu objedná a následne ju chce spätne zrušiť, samozrejme zákazníkovi v takom prípade čiastku za službu vrátime.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchlosť dodania

    Môj prvý a aj posledný nákup. Rýchlosť dodania 0 bodov. Keďže som v tej chvíli objednávala veľa veci a hlavne z ČR tak som očakával ze okay bude na 1 mieste ale opak bol pravdou.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    v rámci objednávky ste si objednali tovar z kategórie nábytok. U nábytku máme uvedenú informáciu, že tovar z tejto kategórie odosielame do piatich pracovných dní. Následne doručenie nábytku na výdajné miesto trvá zhruba tri pracovné dni. U nábytku môže doručenie trvať oniečo dlhšie, než u elektra. Tovar z Vašej objednávky Vám bol teda doručený podľa informácii, ktoré máme uvedené na našom webe a tiež v nákupnom košíku.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    • SPOKOJNOST
  • Odporúča obchod

    80 %

    • prehľadnosť v priestore

    spokojnosť začína odbornosťou a ochotou obsluhy, v SNV OK

  • Odporúča obchod

    90 %

    ústretová obsluha

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Dobrá cena a rýchle dodanie

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Ochota, ústretovosť, rýchlosť, odbornosť.Este som pri inom obchode nemala takú dobrú skúsenosť.Odporucam bez akýchkoľvek výhrad.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Spokojnosť
    • Zatiaľ OK
  • Odporúča obchod

    100 %

    Milý personál na asistenčné služby pri objednávaní tovaru