Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle vybavenie, rýchla dodávka

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle vybavenie
    • najlepšia cena
    • na predajni Partizánske mi zodpovedali všetky technické otázky
    • veľmi som spokojný
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prijateľná cena
    • Lokalizácia kamennej predajne v mieste bydliska

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Katarína, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    ochotní personál

  • Odporúča obchod

    90 %

    Bola som spokojná. Personál na jednotku. Ochotné nám pomáhal zamestnanec. Dobré nám poradil. Ďakujem.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Ste super
  • Odporúča obchod

    80 %

    Produkt, ktorý som kúpil bol v konkrétnej cene. K tomu však treba dopočítať ďalšie položky, ktoré iné obchody nemajú. Bez týchto položiek sa mi tovar nedal objednať. Napríklad platiť za oznámenie SMSkou, že si môžem tovar vyzdvihnúť? Balné a manipulačné-tovar bol v pôvodnej krabici od výrobcu a dlho sa s ním nemanipulovalo keďže krabica bola totálne zaprášená. To ste ju mohli aspoň od toho prachu utreť! Nehovoriac od ďalších poplatkov...

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. V nákupnom košíku v prvom kroku sa zákazníkovi zobrazia i možnosti rôznych služieb. Služba balné je vlastne manipulačný poplatok, ktorý je v tomto prípade povinný. V prípade doručenia tovaru do predajne je balík umiestnený na paletu spolu s inými objednávkami do predajne, a táto paleta je zbalená tak, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu zásielky. V predajni je celá paleta následne rozbalená aby mohli kolegovia jednotlivé zásielky prevziať.

    Služby Bezstarostná preprava a Avízo o dodaní zásielky sú dobrovoľné služby, ktoré si zákazník môže v nákupnom košíku zrušiť. SMS s informáciou a žiadosťou o prevzatie zásielky je odosielaná vždy a nie je súčasťou služby Avíza o dodaní. Ide o službu, v rámci ktorej sú zákazníkovi okrem e-mailov odosielané aj SMS správy s informáciami o aktuálnom stave zásielky.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle jednanie, dobré ceny
  • tovar zatial nebol doruceny, na predajni je par dni, ale mam cakat na prepravcu...

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vášho nákupu. V prípade zakúpenia tovaru v kamennej predajni si zákazník štandardne tovar berie priamo pri zakúpení. Ak ide o väčší spotrebič, napríklad chladnička a zákazník nemá možnosť odvozu, môže sa dohodnúť s obsluhou predajne na objednaní dovozu u prepravnej spoločnosti. V takomto prípade si termín dodania stanovuje priamo prepravná spoločnosť. V takýchto prípadoch je teda potrebné sa obrátiť na predajňu, v ktorej bol tovar zakúpený.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • OK
  • Odporúča obchod

    90 %

    Obchod ok, ale tovar nevhodný! Neodporúčam!

  • Odporúča obchod

    100 %

    • spokojnost,rychlost,ochota,mily predavac

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchlo a dobre vybavené.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Prijemna obsluha

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Som veľmi spokojná

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Ten personál tam 0 bodov!
    Žiadna ochota pracovať.
    Chcel som zaplatiť stoeurovkou...samozrejme že nemali vydať.
    Na tvári som im čítal že:"vypadni a neotravuj."

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem Vám za hodnotenie nášho obchodu.
    Hlboko sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu v rámci preberania tovaru v našej predajni.
    Zároveň Vám ďakujeme za spätnú väzbu. Aj vďaka Vám môžeme zlepšovať naše služby.

    Verím, že pri Vašom budúcom nákupe prebehne všetko bez problémov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nevie, keď bude doručená moja objednávka a čakám doteraz 5 dní od informácie o odoslaní objednávky...

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    keď je tovar odoslaný zo skladu a nachádza sa u prepravnej spoločnosti, tak doručenie má na starosti prepravca. Keďže dátum doručenia zásielky závisí od prepravnej spoločnosti, tak v tomto prípade Vám ako predajca nedokážeme povedať presný deň doručenia. Ohľadom doručenia kontaktuje zákazníka vždy prepravná spoločnosť, ktorá zásielku doručuje. V tomto prípade Vás prepravca bude kontaktovať vopred, aby sa s Vami dohodol na dni doručenia, ktorý Vám bude vyhovovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Som veľmi spokojná obsluha na vysokej urovni
  • Odporúča obchod

    100 %

    ochotný personál

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rychle dodanie

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.