-
Taktiež sklamaná prístupom, najskôr informujú e-mailom aj telefonicky, že tovar majú a môžte uhradiť sumu prevodom, čo som urobila, tovar vraj príde do týždňa. po týždni informujú, že tovar dodávateľ nedodá tak stornujú objednávku a pýtajú si číslo účtu, na ktorý majú vrátiť peniaze. Prešiel už ďalší týždeň a oni nevedia peniaze zaslať späť, v dnešnom svete internet bankingu, a systéme SEPA platieb, kedy prevod trvá jeden, najviac dva dni...je to na zamyslenie, či im má človek veriť a objednať si od nich :-( odporúčam radšej platbu dobierkou....a ako tu už niekto spomínal, nevedia si ani opraviť dostupnosť pri tovare, ktorý už niekomu stornovali...ach hrôza
jednoznačne radšej neodporúčam s nimi obchodovať!!!! -
Som absolutne sklamana pristupom "zakaznickeho servisu" tejto firmy. Po prosbe o presnejsie informacie ohladom zrkadlovky za 800 €, ma pani Kisova odkazala nech si pozriem stranku Nikonu - ze tam sa dozviem co vediet chcem. Toto povazujem za absolutne neprofesialne najma ked na stranke pri tovare neboli dostatocne informacie. Vsade inde sa snazia predat co najviac tovaru,a preto vam ochotne zistia co potrebujete. Povazujem ich oddelenie "zakaznicky servis" za lajdacky amatersky. V tomto obchode urcite nakupovat nebudem !!!
-
Dobrý deň p. Miloš,
každý náš zákazník má na výber z niekoľkých spôsobov platieb, kde jedine dobierka je spoplatnená a to z dôvodu, že všetky riziká nesie na seba predávajúci.
Pri platbách ako sú TatraPay, alebo bankový prevod získava dokonca každý zákazník zľavu 0,5 % z celkového nákupu, takže zaplatí ešte menej, ako sa propaguje tu na Heureke. -
doprava ZADARMO a platba 5 eur za platbu kurierovi? trochu čudné podmienky.....
-
Dobrý deň p. Ján,
stav skladov sa aktualizuje niekoľkokrát za deň.
Teraz v predvianočnom období sa tovar vypredáva po naskladnení zväčša do 1/2 hodiny a preto máme 24 hodinovú nonstop zákaznícku linku, kde sa snažíme zákazníkov telefonicky kontaktovať čo najskôr po vytvorení ich objednávky. Na webe sa snažíme mať iba tovar, ktorý je skladom a je možné ho dodať. V priebehu jedného dňa sa môže tovar naskladniť aj niekoľkokrát. -
Dvakrat v priebehu 2 tyzdnov som si objednal z ponuky tejto firmy kavovar. Po zadani objednavky prvykrat, mi volali z firmy, ze dany kavovar, zial, nemaju v ponuke, dodavatel/vyrobca to stiahol. Objednavku som stornoval. Nasledne som po dvoch tyzdnoch opat hladal vhodny tovar na webe. Opat som nasiel produkt cez tuto firmu. Pred zadanim objednavky som sa pre istotu spytal na online chate, ci je tovar dostupny. Dostal som odpoved, ze ano. Po zadani objednavky mi opat volala zamestnankyna firmy, ze system sa im neskoro obnovil a cez chat mi podali nespravnu info, kavovar nemaju. Objednavka opat stornovana. Den na to si pozeram ponuku, opat maju ten kavovar v zozname ponukanych spotrebicov. Trochu neprofesionalne.
-
totálne nezodpovedný predajca,objednala som si chladničku ktorá bola v ponuke záhadnim spôsobom zrazu nebola na sklade po troch mes.som žiadala vrátiť speť moje financie ktoré ani po ďalšom mesiaci nemám,takže som 4 mes.bez peňazí i chladničky
-
Z toho obchodu už nič neobjednám...
-
pckomponenty: Dobrý deň, spoločnosť CALIUMI pri vstupe na trh skupovala viaceré internetové technológie, domény a značky a niektoré aj od spomínaného pána. Bol to klasický obchod. Keď už ste spomínali vznik funkcie, tak ste zabudli napísať aj jej ukončenie: Skončenie funkcie: 30.07.2012
Spoločnosť CALIUMI nemá s týmto pánom nič spoločné a nezodpovedá za jeho obchodné aktivity, čo si môžete overiť na: http://orsr.sk/vypis.asp?ID=161414&SID=2&P=0 , alebo u Slovenskej Obchodnej Inšpekcii.
-
no jasne, ze ma to nenapadlo :). Je to Bestcena, pozrite znameho Čuriho ktory bol aj v telke ked v televiznych robili reportaz o BESTCENA:
Martin Čuri
Českosl. Armády 1176/12
Košice-Staré Mesto 040 01
Vznik funkcie: 03.11.2011
Aj teraz sa urcite bude vyhovarat ze on o nicom nevedel :) -
nikomu to nepřipomíná BESTCENA.SK
-
kavovar za 230eur. chuti dobre
-
dd: 3D TV za 600€
-
Objednali ste si už aj väčšiu a drahšiu vec ?