Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • + Rýchle dodanie
    + Komunikácia
    + Informovanie o stave objednávky
    + Najlepšia cena v ponuke

  • cicacentrum:
    Je nám ľúto, že zákazník nenapísal do recenzie konkrétny prípad. Pravdepodobne ide o reklamáciu, kde zákazník reklamoval prístroj viackrát, bol aj prístroj vymenený, pri poslednej reklamácii bol nám doručený mechanicky poškodený prístroj. Autorizovaný servis neuznal opravu v záruke, poslal prístroj späť bez opravy. Zákazník nesúhlasil s vyjadrením a žiadal o odstúpenie od zmluvy.
    Naša spoločnosť pristupuje k predaji, aj následným problémom a reklamáciám naďalej seriózne.
    Dúfame, že záujemcov podobné neseriózne recenzie neodradia od nákupu od nás.

  • Tiez mame problemy s tymto obchodom, co sa tyka reklamacie, absolutne ignoruju postup pri reklamacii a tvaria sa , ze ich sa to netyka ! No uz aj SOI sa do toho zapojila, a potrvrdila nase opravnene poziadavky, Neserioznost na SK snad raz skonci aj vdaka zakaznikom, ktori si s tohto e- shopu uz nic nekupia.

  • Zaújmavé že viacerí ľudia sa sťažujú že telefóny sú s poľskej ba dokonca aj čínskej distribúcie čo ste na stránke uvedené nemali!!Až po tom ako som Vás kontaktovala ste si to tam asi napísali keďže som Vám pohrozila súdom..
    "Zákazník po týždňoch nás kontaktoval, že s prístrojom má problémy a nevie ho používať a chce aby sme vrátili peniaze"...Toto ste neviem kde nabrali kontaktovala som Vás po týždni alebo dvoch s tým že ten mobil seká z ničoho nič sa reštartuje a v predajni Samsung mi povedali že je s maďarskej distribúcie.VY ste mi túto skutočnosť pri kúpe zatajili!!IKebyže ma s ňou oboznámite nikdy by som u Vás nekúpila ani len obal na mobil a nie to ešte telefón.Mala som právo ho vrátiť bez udania dôvodu!!ˇAno peniaze som chcela naspäť hádam nebudem používať niečo čo nie je určené ani pre slovenský trh!!A Vy ste furt odomňa chceli aby som ho poslala na reklámaciu no to určite nemáte ani kamennú predajňu,sídlite v nejakej garáži a ja by som došla aj o peniaze aj o mobil..Ste banda podvodníkov ktorí len klamú ľudí a zatajujú im skutočnosti!!V decembri som Vás opätovne kontaktovala a to ste ma ignorovali a neodpovedali mi na telefonáty.Pokiaľ viem je zákon o ochrane spotrebiteľa ktorý umožňuje aby som mobil vrátila nakoľko mi boli zatajené skutočnosti pri kúpe!!Takže nemám s Vami o čom nebojte sa to sa bude ešte riešiť...To akí ste seriózny obchod sa ukázalo keď Vás kontaktovala redaktorka aby s Vami nakrútila reportáž len ste sa odvolávali na vyhrážanie..To že Vás dám na súd je vyhrážanie ?? Za to ako klamete ? To kde žijete?! ZAUJMAVÉ ŽE MOJA SŤAŽNOSŤ TU JE OD NOVEMBRA A VY STE JU KOMENTOVALI AŽ 12.2 ČO POKIAĽ SI DOBRE SPOMÍNAM BOLA NATÁČANÁ REPORTÁŽ A VY STE SA ANI LEN NEDOKÁZALI VYJADRIŤ ALE ČO UŽ MALI STE VEĽA ROBOTY S VYMÝŠLANÍM ODPOVEDE ABY STE SI UDRŽALI ASPOŇ NEJAKÝCH ZÁKAZNÍKOV.. Moja sťažnosť sa už aj odvysielala v nemenovanej televízii a chcela by som to riešiť a čím viac ľudí sa spojíme tým je väčšia šanca že firma zanikne a v tom lepšiom prípade sa nám aj povracajú naše peniaze o ktoré nás tento darmožrácky obchod čo si sám dáva dobré hodnotenia okradol.Ak aj Vám boli zatajené skutočnosti pri kúpe tak ma neváhajte kontaktovať na môj mail: [email protected]

  • Dobrý deň, na našej stránke je uvedené, že nami ponúkané telefóny sú z EU distribúcie, návod v slov. jazyku sme poslali zákazníkovi emailom. Zákazník po týždňoch nás kontaktoval, že s prístrojom má problémy a nevie ho používať a chce aby sme vrátili peniaze.
    Do dnešného dňa nám telefón nezaslal, aby sme sťažnosť mohli preveriť.
    Vrátenie peňazí, výmena tovaru, alebo oprava tovaru má svoje postupy.
    Komunikácia so zákazníkom sa zasekla tam, keď neakceptoval záručné podmienky./riešením nie sú vyhrážky, ani verejné ohováranie našej spoločnosti/

  • Tento obcchod netmobil je absolútne hrozný nedá sa s nimi komunikovať príručka je len v maďarčine distribúcia nie je slovenská bola som sa o tom informovať v autorizovanej predajni samsung, v auguste som si objednala samsung mega 6.3 najskôr len sekal tak som ich kontaktovala povedali nech ho pošlem na reklamáciu potom mi už nechcel brať ani pamäťovku začal sa sam od seba vypinať sekať pri dotyky vybruje až príliš dlho na internete som našla že ak je tovar chybný a má viac ako 3 chyby tak to netreba dať na reklamáciu že by za to mali vrátiť hneď peniaze tak tam volal priateľ povedal čo je vo veci a odbyli ho.. tak môžem mať pokazený telefón fakt super.ďakujem netmobil ;)