Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Nerozumiem tolkym negativnym ohlasom. Ludia nechapete, ze nebola lahka situacia? Ukazte mi, ktorý eshop nemal cez toto obdobie problémy. Obchod predsa nemôže za to, že ľudom preplo z nudy a začali hromadne nakupovať čo nepotrebujú. Mne osobne peniaze vrátili na druhý deň... Možno stačí byť len slušný :) Teraz všetko funguje ako má. Neviete necelé dva mesiace nežiť pohodlný život a vcítiť sa do kože iných, ktorí nemali to šťastie ostať doma a museli na vás makať?

  • Je to neseriozna lekaren NEDOPORUCUJEM vyzaduju platbu vopred nesplnia celu objednavku a zadrzia si
    eura na reklamaciu o vratenie eur vobec nereaguju podvodna lekaren

    • Je to zatial najlepsia lekaren, kde som nakupil. Platbu vopred vyzadovali len, ked bol chaos okolo korony, teraz nie... ludia im nepreberali objednavky na dobierku... Ked som sa pytal, tak mali okolo 2500 objednavok denne a bezne to bolo 200. Treba pochopit aka je situacia. Problemy maju teraz vsetci a kazdy eshop.

  • První zkušenost / s obj. - leden 2020 DOBRÁ/, druhá zkušenost velmi špatná, zboží objednáno a zaplaceno 12.3. cca kolem 20.3. pokus o komunikaci ohledně transakce, bez výsledku, dne 25.3.2020 mail se zprávou o odeslání zboží....Dnes 1.4.2020 a zatím ani oznámení o uložení zásilky na pobočce.

    NEDOPORUČUJI bohužel

  • Maria Khandlova: Dobrý deň, u nás si môžete zakúpiť tovar aj na dobierku, nemáme nikde v podmienkach platbu vopred na účet, v košíku si vždy môžete vybrať z rôznych možností platby a to na dobierku, paltba vopred na účet, platba kartou, alebo zaplatíte pri osobnom odbere u nás na lekárni.
    Najlekáreň

  • Sorry, preklep : obťažujuce

  • Táto lekáreň vyžaduje platbu vopred na účet...
    Neviem dôvod tejto ich podmienky, vzdy zaplatím po doručení, ako je to bežne...
    Pre mna ako zákazníka je to obnažujúce.

  • Andrea Bizoňová: Dobrý deň, ďakujeme za zverejnenie Vášho komentára, ktorý si samozrejme vážime.
    Robíme všetko preto, aby boli naši zákazníci spokojní.
    Ďakujeme a prajeme všetko dobré.
    Najlekáreň

  • Dobrý deň,

    chcela by som pozmeniť moju negatívnu recenziu na Najlekáreň, ktorú som včera zverejnila. Zistila som, že chyba bola na mojej strane, lebo som neuviedla variabilný symbol. Ešte raz sa ospravedlňujem a prajem veľa úspechov.
    Andrea Bizoňová