Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Jana:
    Ahoj.

    Hodnotiť náš obchod môžeš 10 dní po zakúpení tovaru. Na e-mail ti príde hodnotiaci formulár od spoločnosti Heureka.sk

    Pekný slnečný deň prajem. :-)

    S pozdravom
    Za tím NAHODSA.sk - Radoslav

  • Dobrý deň, ako Vám pridám hodnotenie?

  • Dobrý deň prajeme Mariana,

    áno, samozrejme všetok tovar na našich stránkach Nahodsa.sk a Outletuj.sk je možné vymeniť do 14 dni od prebratia tovaru. Výmena tovaru je možná za iný tovar, inú veľkosť alebo Vám vrátime peniaze spať na Váš účet. Taktiež dávam do pozornosti našu unikátnu službu, ktorá Vám tento proces za minimálne náklady, maximálne zjednoduší. Viac informácií nájdete na tomto odkaze: www.Nahodsa.sk/vymena-tovaru.html

    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, prosieb alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na Vás. :)

    S pozdravom
    Za tím Nahodsa.sk - Rado.

  • Dobrý deň.
    Keď si objednám topánky cez nahoďsa a v prípade že by mi boli menšie alebo väčšie je možné že by ste mi vrátili peniaze?

  • Dobrý deň prajeme Tadeáš,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Vážime si ju a akceptujeme ju. No zdá sa nám z určitej časti neopodstatnená, keďže náš tím robí čo sa dá aby mal zákazník tovar doma čo najskôr, no nedá sa pri takom obrovskom počte vyexpedovaných zásielok vyhovieť úplne všetkým a na nikoho nezabudnúť, predsalen aj my sme len ľudia. Keby aj ľudia dávali ohľad na nás ako my musíme dávať na nich a nedávali by na Heureke 30% našmu shopu za banálne veci celá spolupráca by bola v symbióze a obidve strany by boli spokojnejšie a zároveň by sme nemali 90% ako teraz ale 96-8%, čo predstavuje aj úroveň nášho shopu a ústretosvosť k zákaznikom. Za meškanie objednávky sa opätovne ospravedlňujeme a podobných prípadov bude do budúcnosti určite ubúdať. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našich e-mailoch. Sme tu pre vás 7 dní v týždni po dobu 24 hodín.

    S pozdravom tím Nahodsa.sk
    Rado

  • Z mojej skusenosti, rozhodne Nahodsa.sk odporucit nemozem, od 9 augusta cakam na vybavenie objednavky ktora mala zabrat maximalne 10 dni. Pri telefonickom kontakte mi operatorka opakovane tvrdi, ze netusi kde sa tenisky nachadzaju a mam cakat, ze uz su na ceste a ''urcite'' uz zajtra pridu (takto to trva uz tyzden) a po dnesnej emailovej komunikacii, pri ktorej mi pracovnik tvrdil, ze tiez netusi kde su, ale ''isto'' mi da este dnes vediet a stale sa nic neudialo, som uplne stratil v doveru v danu firmu a rozhodol som sa danu objednavku zrusit. Za mna teda urcite JEDNOZNACNE, danu firmu neodporucam !!!

    S pozdravom Tadeas Trajda

  • Dobry vecer, poprosime Vas o zaslanie cisla Vasej objednavky nasledne to ihned preverime. Prosime kontaktujte nas na emaile [email protected]

    s pozdravom tím Nahodsa.sk
    Miroslav

  • Cez víkend som si objednal dve veci skladom no nakoniec som dostal email, že tieto položky na sklade niesú. Nejak to prekusnem ale dúfam že sa ich dočkam do 10tich dní.