Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    V obchode som objednal PC myš a reproduktory Microlab B77, uvedené skladom. Myš skladom skutočne bola, repraky už medzitým kým som uhradil sumu na účet niekto kúpil, pohoda stáva sa (vianoce boli ešte ďaleko) firma poslala aspoň myš a na repraky som čakal, všetko v pohode...stáva sa. Repráky nakonec prišli štvrtok 20.12.2018 alebo piatok 21.12.2018 pred vianocami, super, doteraz všetko v pohode. Odbalím repráky a tie od výroby poškodené (zhora odreté, spredu narezaná ozdobná koženka). Samozrejme si uvedomujem, že firma nemôže za to čo im distributor dodal a nemôžu kontrolovať a vybalovať každú krabicu. Tak píšem mail, že čo mi prišlo. Odpoveď treba zaslať a najskôr sa to bude riešiť výmenou kus za kus...štandard. Ale nemal som faktúru, ktorá nebola v balení. Tá že príde do 10dní....OK. Čakám na faktúru, ked skoro po mesiaci neprišla to znamená, že som už nemohol odstúpiť od kúpnej zmluvy som opätovne žiadal o zaslanie, už konečne prišla. Pozriem údaje na faktúre a tam dátum dodania 11.12.2018 (vtedy možno dodali tú myš) ale nie repráky, ktoré by som najradšej vrátil (čo už nie možne do 14dní). Z mojho pohľadu je to maximálne neprofesionálne a oprávnene aj riešiteľné cez SOI.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,

    povedali sme Vam, ze sa repraky vymenia kus za kus, nic sa na tom nemeni, nech je aj marec, jedna sa o tovarenksu chybu...
    Co sa tyka dokladov, obsahom zasielky je vzdy DODACI list a ak nie je prilozena FA tak je odoslana systemom do 10 dni od prebratia (odosiela server).
    V mailoch ste pisali, ze nech navrhneme riesenie, kde bolo navrhnute vyssie spomenuta vymena kus za kus. Defektny kus nam dodnes neprisiel, nemozeme Vam zaslat novy kus, ked je stary este u Vas, staci zabalit a odoslat na nasu adresu uvedenu na strankach s kopiou dodacieho listu alebo kopiu FA, kde su uvedene vsetky udaje o zakaznikovi a objednavke.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 týždňami

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Všetko ok

    Všetko v poriadku

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    • rychle dodanie
    • nekvalitny tovar

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    dakujeme za recenziu, aj ked ste hodnotili produkt a nie sluzby eshopu. Objednali ste si tvrdene sklo na Xperia Z1 za 3€, preto je dobre ohodnotit samotny produkt ak ste boli nespokojny. Kedze sme reseller a dany produkt ponuka XY eshopov aby aj buduci zakaznici videli aky ma dany produkt vyhody/nevyhody.
    Dotaznik pozostava z 2 casti, prva sa hodnoti eshop a jeho jednotlive sluzby, nasledne sa hodnotia objednane produkty a spokojnost s nimy zo strany zakaznika.

    Doposial ste nas nekontaktovali ohladom sklicka, ze nepasuje alebo, ze je poskodene. Staci nam napisat mail alebo zavolat, kde pomozeme s riesenim problemu, kontakty su uvedene na stranke.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 3 týždňami

    Odporúča obchod

    100 %

    • byvam nedaleko ,komunikacia s obchodom na vybornu
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    • žiadna
    • zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol
    • zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol

    zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    poobede 17.12 ste si objednali pekaren, nasledne, ste boli informovany, ze Vam do Vianoc nepride a ponukli sme od toho isteho vyrobcu iny model skladom, ten ste vsak odmietli.

    "> Ďakujem o iny vyrobok nemam zaujem rušim objednavku "

    Dostupnost produktov, na heureke, nemusi vzdy zodpovedat stavu na eshope, kedze heureka aktualizuje v casovych intervaloch nie instantne. Preto je dolezita dostupnost na samotnom eshope. Tento pristup je absolutne standardny, ze ked nie je tovar skladom a zakaznik nechce cakat, resp. to potrebuje do Vianoc je ponuknuta alternativa, vsetko bolo oznamene cim skor, aby ste si mohli pripadne Vami objednany produkt kupit inde, nenatahovali a neslubovali sme Vam, ze do Vianoc mozno dorazi, ale dali presne stanovisko.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Gigabyte B450 AORUS ELITE v skutočnosti nemá USB-C

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    60 %

    Kupila som sluchatka, ktore boli sice lacne ale pri konci jacku bol kabel prelomeny a jedno sluchatko koli tomu nefunguje.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    nikto nas nekontaktoval ohladom daneho problemu, treba nam napisat mail alebo zavolat, problem vyriesime. Ci je to sluchatko za 2€ alebo 100€ ma fungovat spravne.


    S pozdravom
    NAGA.sk

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • moj tovar bol skutocne na sklade (aj ked az v Polsku;-)), nielen fiktivne na stranke eshopu

    komunikacia biedna. 2 maily, jeden potvrdzujuci transakciu a druhy prijatie platby. monitorovanie zasielky (tracking) na stranke eshopu obsahuje iba 3 zakladne informacie (vytvorenie obj., uhrada obj. a tovar bol expedovany) ziadne info, cez kt. kuriersku sluzbu bol tovar odoslany ani info o pribliznej dobe dorucenia (ja som cakal 5 prac. dni, kym sa mi telefonicky ozval kurier, ze za 1/2 hod je u mna :-)
    pred vianocami nepovazujem dlhsie doby dorucenia za nic neobvykle, ale informaciu o odhadovanom case dorucenia ocakavam aj v tomto obdobi, aby som sa dokazal zariadit.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    nie je to tak ako pisete, objednali ste si puzdro na ipad za 9€ v nedelu vecer 16.12.2018 , tovar bol dany na expediciu v pondelok, kvoli naporu balikov po poslednom predvianocnom vikende, odisiel az v stredu. Na rozvozove depo, dorazil vo stvrtok 20.12 a mal ist na rozvoz, avsak depo Bratislava GEIS cely tyzden kolabovalo, preto bola zasielka omeskana a na rozvoz isla v piatok, ktoru ste odmietli, ze dorucit neskor (to je tak, ked si ludia posielaju baliky na adresu domov a pritom su v praci, kurier rozvaza tiez v pracovne hodiny a nie po veceroch). Balik Vam bol napokon doruceny v najblizsi den a to 27.12 po sviatkoch. Takze dorucenie 5 pracovnych dni je zavadzajuce, kedze 1 den, ste balik odmietli, dalsi den balik stal na depe a dalsie 2 dni na expedicnom sklade, ale to je december, napr. v july dodanie 1 max 2 dni pri tovare skladom.

    Co sa tyka informacii o doruceni, nie je este automatizovane generovanie tracking cisla a zaslanie na mail, pracuje sa na tom, nic vsak nebrati napisat mail alebo zavolat a tracking cislo sa doposle manualne. Doby dodania su popisane vo VOP, urcite neodporucame riesit darcek na poslednu chvilu, nie sme kamenna predajna ale eshop, kde rozhoduje viacero faktorov o dobe dorucenia, obzvlast v predvianocnom obdobi.

    Screen sledovania zasielky nizsie v linku:

    http://www.naga.sk/screeny/3429.png


    S pozdravom
    NAGA.sk

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Kvalita ohladom nakupu velmi spokojný .odporucam

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Ryhlosr,kvalita,spokojnodt
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Super stihli ešte pred vianocami

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • tovar dorazil v poriadku
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť
    • spoľahlivosť
    • komunikácia
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • super komunikácia
    • web
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Napriek tomu, že tovar bol na externom sklade, jeho doručenie bolo rýchle a komunikácia s predajcom taktiež pohotová.

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Rýchlosť dodania

    Rýchle dodanie je veľká výhoda obchodu spolu s výhodnou cenou.

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    super z domu

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • Najlepsia cena za dany tovar
    • Rychle dodanie
    • Nevedel som, kedy bude tovar dorucovany
  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Všetko ok.

  • nakúpil v obchode naga.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Super rýchle dodanie.
    • Dobrá cena