Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobrý deň,
    objednali ste si drevený vešiak a neboli ste spokojný s jeho prevedením, následne bol vrátený a peniaze poukázané späť na Váš účet. Je dobré ohodnotiť samotný produkt aby ďalší zákazníci získali spätnú väzbu na daný produkt.
    V prvom formulári popisujete služby eshopu, rýchlosť, doprava atď, produkt hodnotíte v druhej časti formulára.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    po objednavke im padol system, a tovar nevedeli po platbe expedovat tak som objednavku zrusil a peniaze boli vratene. komunikacia a riesenie aspon dobre

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Časovo neisté plnenie

    Nebolo možné sa spoľahnúť na termín dodávky.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobrý deň,
    žiaľ od januára máme problém s interným systémom a objednávky nabrali na meškaní, zákazníkov sme kontaktovali, či chcú aj napriek časovému posunu počkať alebo objednávku stornovať.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, žiaľ software je dodávaný treťou stranou a nám neostáva nič iné len čakať kým to opravia.
    Kvôli tomuto daný problém vznikol.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi stale nebol doruceny!!
    Uplynulo uz vyse 10 dni od objednavky a nic mi neprislo!
    A to som platila vopred na ucet.
    Nikto neodpoveda ani na email.
    Asi som prisla o svoje peniaze.. :(

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobrý deň,
    žiaľ od januára máme problém s interným systémom a objednávky nabrali na meškaní, zákazníkov sme kontaktovali, či chcú aj napriek časovému posunu počkať alebo objednávku stornovať.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, žiaľ software je dodávaný treťou stranou a nám neostáva nič iné len čakať kým to opravia.
    Kvôli tomuto daný problém vznikol.

    Pozerali sme históriu ale žiadna komunikácia z Vašej strany nebola, včera sme Vás kontaktovali, ohľadom Vašej objednávky, kde ste objednávku stornovali a celá suma objednávky 23,83€ Vám bola hneď zaslaná na Váš účet.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • problémový obchod, tovar stále nedodaný, komunikovali až na výzvu, aj napriek prijatej platbe nie je ani po 10 dňoch tovar vyexpedovaný

    veľmi zlá skúsenosť, radšej si priplatím inde a mám tovar do dvoch dní

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobrý deň,
    žiaľ od januára máme problém s interným systémom a objednávky nabrali na meškaní, zákazníkov sme kontaktovali, či chcú aj napriek časovému posunu počkať alebo objednávku stornovať.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, žiaľ software je dodávaný treťou stranou a nám neostáva nič iné len čakať kým to opravia.
    Kvôli tomuto daný problém vznikol.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nevhodna komunikacia obchodu
    • Tovar mi bol doruceny az tyzdenpo objednani tovaru pritom tovar pisalo skladom
    • Tovar mi prisiel poskodeny ale za to obchod nemoze kedze az po rozbaleni tovaru sa mi rozpadol

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobrý deň,
    žiaľ toto sa deje každé predvianočné obdobie, že zasielky meškajú.

    Za neprijemnosti sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny

    Tovar mi nebol doručený. Po 10 dňoch, bez upozornenia.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,

    pri kazdom tovare ste upozorneny, ci je produkt skladom alebo nie. Nasledne Vam dana informacia pride aj mailom po vytvoreni objednavky, ze nie vsetky produkty su skladom (co bol aj Vas pripad z 3 produktov bol 1 na objednavku). Preto je dobre si vopred pred objednavkou overit dostupnost. Ci Vam vyhovuje cakacia doba alebo nie.
    Pri produktoch na objednavku sa naskladnenie pohybuje od 5 dni do 3 tyzdnov. Ak je produkt vypredany aj u EU vendora doba dodania sa moze natiahnut aj na mesiac a viac.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predávajú evidentnú nekvalitu

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    objednali ste si za 3€ kabel Whitenergy pre Iphone 5, ktory predava dalsich 18 eshopov, v prvej casti formulara hodnotite sluzby eshopu, v druhej casti samotny produkt, kde Vasou recenziou pomozete dalsim zakaznikom pri nakupe resp. nenakupe.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednavka aj dorucenie bolo v poriadku, ale samotny produkt nie. Kulma mi po prvom pouziti vybuchla v ruke - co je velmi nebezpecne, pokial predavaju takyto tovar meni to moj nazor aj na samotny eshop.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    treba nas ihned kontaktovat ak sa tovar poskodi, to, ze to napisete na recenziu obchodu tak to problem nijak nevyriesi, kulmu predavaju aj dalsie obchody, nie sme jej vyrobca, treba hodnotit samotny produkt, nie eshop, ktory je len sprostredkovatel medzi vyrobcom a zakaznikom. To ze ohodnotite eshop, tak sa dalsi zakaznici nedozvedia o produkte a jeho vyhodach/nevyhodach. Kontaktovali sme dodavatela, ci ma s danou kulmou nejake obdobne problemy.

    Poprosime, kontaktujte nas ohladom reklamacie.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Keď má niekto udávané na druhý deň bude tovar tak bude a nie že potom mám problém s kuriérom

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    a kde mame udavane, ze tovar bude na druhy den? Pred vytvorenim objednavky odskrtavate, ze ste citali a pochopil VOP, kde sa jasne pise o dobe dodania.
    Vytvorili ste objednavku vo stvrtok, bola expedovana piatok so sobotnym dorucenim, to ze kurier nestihol v sobotu dorucit, my naozaj nijak nedokazeme ovplynit, ci mal toho vela alebo bol iny problem nevieme. Balik Vam bol nasledne doruceny v pondelok.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • lis na jablka -nedá sa s ním lisovať.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    dakujeme za Vasu recenziu, ak sa Vam nepozdaval produkt ohodnotit ho treba v druhej casti formularu, pre dalsie rozhodovanie sa zakaznikov. V prvej casti formularu sa hodnotia sluzby eshopu, ako rychlost, doprava, komunikacia eshopu atd...

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel mi iný tovar, než aký som si objednala.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    objednali ste si kefku:
    Toothbrush Oral-B D12.513 Vitality CrossAction BOX

    Jedna sa o kefku pre dospelych, pisali ste, ze si prajete kefku pre deti, ale ta sa vola: VITALITY CARS zubná kefka ORAL B

    A tu v ponuke ani nemame, objendali ste cez Heureku najlacnejsiu moznost ale s uplne inym nazvom. My nedokazeme nijak ovplyvnit ked Heureka sparuje 2 rozne produkty do jedneho, tak ako to je v tomto pripade: vidte link:

    https://elektricke-zubne-kefky.heureka.sk/oral-b-vitality-crossaction-d12/

    Kde su po jednym menom sparovane 2 rozne produkty, treba byt pozorny a vsimat si dobre nazvy produktov.

    S pozdravom
    NAGA.sk

    • Katastrofálna kvalita.... Za výnimočnú cenu

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    dakujeme za recenziu, produkt sa recenzuje v druhom kroku dotaznika, v prvom kroku sa recenzuju sluzby samotneho eshopu.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    V obchode som objednal PC myš a reproduktory Microlab B77, uvedené skladom. Myš skladom skutočne bola, repraky už medzitým kým som uhradil sumu na účet niekto kúpil, pohoda stáva sa (vianoce boli ešte ďaleko) firma poslala aspoň myš a na repraky som čakal, všetko v pohode...stáva sa. Repráky nakonec prišli štvrtok 20.12.2018 alebo piatok 21.12.2018 pred vianocami, super, doteraz všetko v pohode. Odbalím repráky a tie od výroby poškodené (zhora odreté, spredu narezaná ozdobná koženka). Samozrejme si uvedomujem, že firma nemôže za to čo im distributor dodal a nemôžu kontrolovať a vybalovať každú krabicu. Tak píšem mail, že čo mi prišlo. Odpoveď treba zaslať a najskôr sa to bude riešiť výmenou kus za kus...štandard. Ale nemal som faktúru, ktorá nebola v balení. Tá že príde do 10dní....OK. Čakám na faktúru, ked skoro po mesiaci neprišla to znamená, že som už nemohol odstúpiť od kúpnej zmluvy som opätovne žiadal o zaslanie, už konečne prišla. Pozriem údaje na faktúre a tam dátum dodania 11.12.2018 (vtedy možno dodali tú myš) ale nie repráky, ktoré by som najradšej vrátil (čo už nie možne do 14dní). Z mojho pohľadu je to maximálne neprofesionálne a oprávnene aj riešiteľné cez SOI.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,

    povedali sme Vam, ze sa repraky vymenia kus za kus, nic sa na tom nemeni, nech je aj marec, jedna sa o tovarenksu chybu...
    Co sa tyka dokladov, obsahom zasielky je vzdy DODACI list a ak nie je prilozena FA tak je odoslana systemom do 10 dni od prebratia (odosiela server).
    V mailoch ste pisali, ze nech navrhneme riesenie, kde bolo navrhnute vyssie spomenuta vymena kus za kus. Defektny kus nam dodnes neprisiel, nemozeme Vam zaslat novy kus, ked je stary este u Vas, staci zabalit a odoslat na nasu adresu uvedenu na strankach s kopiou dodacieho listu alebo kopiu FA, kde su uvedene vsetky udaje o zakaznikovi a objednavke.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rychle dodanie
    • nekvalitny tovar

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    dakujeme za recenziu, aj ked ste hodnotili produkt a nie sluzby eshopu. Objednali ste si tvrdene sklo na Xperia Z1 za 3€, preto je dobre ohodnotit samotny produkt ak ste boli nespokojny. Kedze sme reseller a dany produkt ponuka XY eshopov aby aj buduci zakaznici videli aky ma dany produkt vyhody/nevyhody.
    Dotaznik pozostava z 2 casti, prva sa hodnoti eshop a jeho jednotlive sluzby, nasledne sa hodnotia objednane produkty a spokojnost s nimy zo strany zakaznika.

    Doposial ste nas nekontaktovali ohladom sklicka, ze nepasuje alebo, ze je poskodene. Staci nam napisat mail alebo zavolat, kde pomozeme s riesenim problemu, kontakty su uvedene na stranke.

    S pozdravom
    NAGA.sk

    • žiadna
    • zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol
    • zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol

    zavadzaju že vyrobky su dostupne aj ked vedia ze ich nemaju potom ponuknu podobny menej kvalitny vyrobok nikdy by som si u nich uz nič neobjednal som velmi sklamany s takym pristupom som sa ešte pri nakupovani nestretol

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    poobede 17.12 ste si objednali pekaren, nasledne, ste boli informovany, ze Vam do Vianoc nepride a ponukli sme od toho isteho vyrobcu iny model skladom, ten ste vsak odmietli.

    "> Ďakujem o iny vyrobok nemam zaujem rušim objednavku "

    Dostupnost produktov, na heureke, nemusi vzdy zodpovedat stavu na eshope, kedze heureka aktualizuje v casovych intervaloch nie instantne. Preto je dolezita dostupnost na samotnom eshope. Tento pristup je absolutne standardny, ze ked nie je tovar skladom a zakaznik nechce cakat, resp. to potrebuje do Vianoc je ponuknuta alternativa, vsetko bolo oznamene cim skor, aby ste si mohli pripadne Vami objednany produkt kupit inde, nenatahovali a neslubovali sme Vam, ze do Vianoc mozno dorazi, ale dali presne stanovisko.

    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Kupila som sluchatka, ktore boli sice lacne ale pri konci jacku bol kabel prelomeny a jedno sluchatko koli tomu nefunguje.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    nikto nas nekontaktoval ohladom daneho problemu, treba nam napisat mail alebo zavolat, problem vyriesime. Ci je to sluchatko za 2€ alebo 100€ ma fungovat spravne.


    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • moj tovar bol skutocne na sklade (aj ked az v Polsku;-)), nielen fiktivne na stranke eshopu

    komunikacia biedna. 2 maily, jeden potvrdzujuci transakciu a druhy prijatie platby. monitorovanie zasielky (tracking) na stranke eshopu obsahuje iba 3 zakladne informacie (vytvorenie obj., uhrada obj. a tovar bol expedovany) ziadne info, cez kt. kuriersku sluzbu bol tovar odoslany ani info o pribliznej dobe dorucenia (ja som cakal 5 prac. dni, kym sa mi telefonicky ozval kurier, ze za 1/2 hod je u mna :-)
    pred vianocami nepovazujem dlhsie doby dorucenia za nic neobvykle, ale informaciu o odhadovanom case dorucenia ocakavam aj v tomto obdobi, aby som sa dokazal zariadit.

    Reakcia obchodu naga.sk

    Dobry den,
    nie je to tak ako pisete, objednali ste si puzdro na ipad za 9€ v nedelu vecer 16.12.2018 , tovar bol dany na expediciu v pondelok, kvoli naporu balikov po poslednom predvianocnom vikende, odisiel az v stredu. Na rozvozove depo, dorazil vo stvrtok 20.12 a mal ist na rozvoz, avsak depo Bratislava GEIS cely tyzden kolabovalo, preto bola zasielka omeskana a na rozvoz isla v piatok, ktoru ste odmietli, ze dorucit neskor (to je tak, ked si ludia posielaju baliky na adresu domov a pritom su v praci, kurier rozvaza tiez v pracovne hodiny a nie po veceroch). Balik Vam bol napokon doruceny v najblizsi den a to 27.12 po sviatkoch. Takze dorucenie 5 pracovnych dni je zavadzajuce, kedze 1 den, ste balik odmietli, dalsi den balik stal na depe a dalsie 2 dni na expedicnom sklade, ale to je december, napr. v july dodanie 1 max 2 dni pri tovare skladom.

    Co sa tyka informacii o doruceni, nie je este automatizovane generovanie tracking cisla a zaslanie na mail, pracuje sa na tom, nic vsak nebrati napisat mail alebo zavolat a tracking cislo sa doposle manualne. Doby dodania su popisane vo VOP, urcite neodporucame riesit darcek na poslednu chvilu, nie sme kamenna predajna ale eshop, kde rozhoduje viacero faktorov o dobe dorucenia, obzvlast v predvianocnom obdobi.

    Screen sledovania zasielky nizsie v linku:

    http://www.naga.sk/screeny/3429.png


    S pozdravom
    NAGA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    prišiel mi iný tovar ako som si objednal