Reklama
Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Najneserioznejsi obchod s nábytkom v celej SR a v Európe! Žiadna ochota a ústretovosť voči zákazníkovi, ktorý riadne zaplatil za zakúpený tovar a bohužiaľ po 3 mesiacoch sporadickeho používania zakúpeného tovaru, musel tovar skrz výrobné vady, ktoré si zákazník doma všimol až časom pri pouzivani výrobku. Z cca. 8 bodov v ich obchodných podmienkach pri reklamácii, akceptujú len 1! Vôbec ich nezaujíma, čo chce a potrebuje zákazník!!! Tým bodom, je, že Vám zoberú výrobok na firmu do Poľska, kde sa ho budú pokúšať polepit!!! Napr. sedaciu súpravu do L.Cize nemáte doma ani sedačku, ani peniaze, ktoré sa už pani majiteľke späť nechce dávať! Veľká hanba tejto firme, už by som si tam nezakupil ani poličku za 30 eur,nieto ešte sedaciu súpravu! A garantujem, že po tejto recenzii ani moji známy a ani ľudia, ktorí nemajú chuť sa dotahovat s tak neserioznou firmou.

    • Ďakujeme pekne za Váš názor. Pokúsime sa to uviesť na pravú mieru. Po dlhšej vzájomnej komunikácii, kde ste odmietli odoslanie materiálov potvrdzujúcich avizované vady, sme k Vám poslali nášho pracovníka, aby to urobil sám a to niepreto, že sme Vám neverili, alebo neakceptujeme všetkých 8 bodov našich OP, alebo že nerozumieme potreby Zákazníkov, ale jednoducho preto, že je to bežný reklamačný proces, čo sme sa Vám snažili vysvetliť. Po návšteve nášho pracovníka bola reklamácia uznaná a sedačka bola vzatá do Poľska za účelom nápravy, odstránenia vád - nie polepenia - také niečo je nelogické. Vaše recenzie, komentáre na sociálnych sieťach sú vecou názoru a interpretácie. Nemožete nás označovať ako neserióznu firmu, keď ste od samého začiatku nechceli spolupracovať. V každom prípade onedlho Vám dodáme plnohodnotný tovar a budete spokojní.

  • Veľká nespokojnosť - tovar bol síce dodaný po dlhšom čase ale aj to by sa dalo zvládnuť ale že mi dodajú jednu skrinku bez dvoch skiel to už je moc a keď som to dala na reklamáciu - vraj sa nedalo, aby tovar prešiel počítačom bez skiel. Maximálne neodporúčam ....

  • Veľmi neseriózny eshop, objednávka spravená 17. 1. 2018 do dnešného dňa nedorazila, každý týždeň sa opakuje ten istý scenár, tovar mal byť doručený od 3-5 týždňov (po novom ako je vedené na stránke 2-5 týždňov), doteraz nám nebol doručený tovar a to ide len o jednu obyčajné LED svetielka, zákazníkov pravdepodobne manipulujú na mazanie hodnotení, ako sme sa aj dočítali nižšie, keby sme si skôr všimli tieto skutočnosti, v danom e-shope by sme nikdy neobjednávali. Pohár trpezlivosti má posledný týždeň,, už len dúfať že nám daný tovar alebo peniaze budú vrátené, nakoľko bude prípad postupný vyššie.... Prvý a posledný krát v tomto e-shope.

    • Dobrý deň prajeme,

      ďakujeme za Váš názor pán Fogarasi. Je nám to veľmi ľúto, že sme nedokázali dodať LED osvetlenie v avizovanej lehote. V žiadnom prípade nemanipulujeme zákazníkov tak ako uvádzate, no pokiaľ zákazník nie je spokojný a dá nám negatívne hodnotenie, tak situáciu riešime vždy tak, aby bol zákazník nakoniec spokojný a keď nájdeme spoločnú cestu, tak sú nespokojní zákazníci nakoniec spokojní. Uvedomujeme si Vašu nespokojnosť, máte na to plné právo a absolútne Vám to nezazlievame, rozumieme, že sme v tomto prípade zlyhali a berieme si z toho ponaučenie. Ďakujeme Vám za Vašu trpezlivosť a napriek vzniknutej situácii za milé a vľúdne slová. Tak ako Vám dnes po Vašom zrušení objednávky bolo oznámené, peniaze budú na Vašom účte najneskôr vo štvrtok.

      Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnú skúsenosť a prajeme Vám všetko dobré.


      S pozdravom Nábytok Bogart

  • Ďakujeme za Váš názor a ešte raz sa ospravedlňujeme ze dlhú dodaciu dobu.

  • S prístupom predaja som bola veľmi spokojná, predajca vždy promptne reagoval na kazdu moju otázku, keďže na produkt (konferenčný stolík) sa dlhšie čakalo (skoro tri mesiace od výrobcu.).Tak isto spokojnost so zakúpeným produktom a jeho kvalitou prevedenia.