Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Elixír struny - dneska som posledný raz nakupoval v Muzikeri
    Boli to Elixír struny, okrem toho že sú o 5 eur drahšie ako Thomann, tak tam aj chýbalo tenké E čko.

    Nuž sila.
    Treba si skontrolovať kompletnosť tovaru aj ked ke zabalený.

  • Objednal som si plášť LONGUS a prišla mi úplne iná značka plášťa. Nejaký čínsky šmejd...Vôbec nie som spokojný s týmto internetovým obchodom.

    • Podal som reklamáciu a na druhý deň prišiel mail že posielajú druhý tovar. Bol som prekvapený takou rýchlou reakciou spoločnosťou Muzikeru. ĎAKUJEM

  • Zdravím Vás všetkých, chcel by som sa podeliť o moju skúsenosť s obchodom MUZIKER.sk.
    8.7.2020 som objednal Internetové rádio, ktoré mi bolo doručené 9.7.2020, teda na druhý deň.
    Po jeho zapnutí všetko fungovalo ako má, začal som s nalaďovaním rádio staníc do pamäte z ničoho nič mi prestalo fungovať diaľkové ovládanie, myslel som si že baterky, ale aj po ich výmene nefungovalo.
    Podotýkam, určite to nie je vina predajcu, ale jednoznačne výrobcu.
    Zavolal som na reklamácie kde mi veľmi seriózny pán riešil situáciu s tým, že mi maximálne vyšiel v ústrety a zariadenie som nemusel posielať späť, ale na druhý deň mi poslali nové diaľkové ovládanie.
    Ide fakt veľmi serióznu spoločnosť.
    Za všetko Vám pekne ďakujem.

  • Komuníkacia ani email ani telefon nič.
    Je koronatime bolo by fajn keby napisali na svojich strankach a tak kedy a kde maju otvorené, keďže na strankach písalo že majú otvorené ale iba v pac. dni, išiel som 80km do predajne reklamovať produkt keďže na telefon a email nereaguju no obchod bol zavrety, škoda času a peňazí.
    Už nič asi nebudem riešiť cez tento obchod.
    Sklamalo.

  • Dobrý deň,

    takúto komunikáciu so zákazníckym servisom/podporou som nikde nikdy nezažil, som veľmi sklamaný.
    Za prvé, na e-mail bolo odpísané po 3 dňoch ( pre internetovú objednávku je toto nepriateľné, neposielal som dotaz poštou aby som čakal 3 dni na vyjadrenie) ale to by som ešte prekusol... ale kvalita odpovede ? napísal som slušný e-mail s otázkami, na ktoré som dostal odpoveď " ...asi <podpis> " . Naozaj je táto jednoslovná odpoveď hodná podpory v muzikeri? Naozaj som čakal tri dni na to aby mi človek odpísal 5 znakov ?

    Je mi to ľúto, ale horší zákaznícky servis/podporu som ešte nikdy nezažil, a veľmi ma odrádza od nákupu čohokoľvek iného či už zo stránky, alebo z kamenného obchodu.
    Čistá neochota a nezáujem o zákazníka. Človek ktorý mi odpisoval si nedal ani námahu napísať " Dobrý deň " alebo " Dovidenia " .

    Naozaj som prekvapený že sa mi dostala takáto odpoveď, a som veľmi pohoršený kvalitou pracovníka.

    Jan.

    • Tak pre info, išlo o chybu v komunikácii, tá odpoveď nemala byť pre mňa. Platí však to, že na môj dotaz sa ozvala spoločnosť až 3 dni po napísaní e-mailu.

  • Už nikdy viac v tomto obchode nebudeme nakupovať, kúpili sme darčeky pre detí, kde nám sľúbili, že do Vianoc určite dostaneme tovar, ale darčeky neprišli ani 23.12.2019, tak sme museli skočiť posledný deň do Zvolena do totalmusic.sk a tam sme nakúpili to isté, ale zbytočne sme museli stresovať kvôli muziker.sk a zbytočne sme precestovali cca. 120 km. Muziker.sk už nikdy viac!!!!

  • Vážený Muziker mne je jedno a ani ma nezaujíma Váš problém a Vaša strata , logicky uvažujúci človek keď vidí že je niečo o 100eur drahšie
    ako inde a že je tam zrazu výpredaj 98% pretože ten model končí , tak je mu jedno či sa jedná o chybu či nieči omyl , kúpi to a zodpovedný za stratu vo firme to už je Váš problém , Vy ste mi mali tovar vyexpedovať tak ako bol objednaný inú možnosť Vám obchodný zákonník nedáva , lenže my žijeme na Slovensku a podľa toho si robíte z ľudí srandu a dobrý deň . Týmto Vás upozorňujem že Vaše ospravedlnenie neprijímam nestačí mi a budem Vás žalovať za podvod a nekalé obchodné praktiky .
    s pozdravom Sakala Jaroslav

  • Asi pred mesiacom som uvažoval nad kúpou piana Korg. V Muzikeri bola cena 799,-EUR, čo bola cena takmer všade rovnaká v porovnaní s ostatnými predajcami. Po pár dňoch rozhodovania som si ho išiel objednať a z jedného dňa na druhý vybehla cena na 949,- EUR. Keď som sa dotazoval, prečo sa táto cena takto výrazne zmenila, dostal som odpoveď, že vraj ide o prispôsobenie sa trhu... Čo sa mi akosi nezdalo, nakoľko konkurencia ešte stále predávala tieto klávesy za 799,- Nšťastie sa mi však podarilo dohodnúť so zamestnancom Muzikeru na "dorovnaní" ceny na 799,- v rámci uplatnenia cenovej garancie. Nakoľko som členom MUZIKER KLUBU, rátal som aj s bodmi za moju kúpu. Avšak márne... po mesiaci som sa dotazoval na body, kde mi bolo povedané, že ich nedostanem, nakoľko som dostal zľavu na tovar... Nechápal som o akú zľavu išlo, nakoľko mi produkt predali za takú istú cenu, za akú by mi boli predali dva dni pred mojou objednávkou, kým bola cena ešte pôvodná. A nešlo o žiadnu zľavu na produkt, ale cenové dorovnanie s konkurenčnými cenami. Najkrajšie na tomto celom je to, že po dodaní tovaru sa cena vrátila z 949,- EUR na 799,- EUR, čo ma už vážne nahnevalo. Takže Muziker? Ďakujem, nie... Celý ich prístup vyzerá ako manipulácia s trhom.

  • Už nikdy viac tam nenakúpim, po tom ako "riešia" reklamovanie tovaru. Tovar som im priniesol osobne na predajňu, personál bol neochotný, nechceli mi vrátiť peniaze v hotovosti z odôvodnením, že pokiaľ bol tovar objednaný cez internet, tak ich vrátia jedine prevodom na účet, čo som akceptoval napriek tomu, že bankový účet momentálne nemám takže to bolo zo strany predajcu zbytočne komplikované a pre mňa nepohodlné riešenie. Vrcholom bolo, že si tovar pri preberaní ani len neskontrolovali, iba ho pohodili bokom a to bolo všetko. O viac ako týždeň mi prišiel e-mail, v ktorom bolo uvedené, že reklamáciu mi zamietajú z toho dôvodu, že slúchadlá sú silne znečistené čo nie je pravda, slúchadlá som iba rozbalil a nepoužil, mám k dispozícii fotodôkaz. Z tohto dôvodu Muziker neodporúčam, a nikdy viac už u nich nenakúpim.

  • Reakcia na odpoveď obchodu Muziker k môjmu negatívnemu hodnoteniu.

    Dobrý deň, keďže nie je možné priamo zareagovať na Váš príspevok pod mojou negatívnou recenziou na obchod Muziker, dovoľte, aby som sa vyjadril na tomto mieste.

    Vaša pôvodná reakcia z 10. 10. 2017:

    -------------------
    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    MUZIKER.sk
    Dobrý deň pán Horák,

    je nám ľúto, že nie ste spokojný. Rozprávali sme sa s každým jedným predajcom, s ktorým ste v predajni prišli do styku. Všetci sa zhodli, že ste reklamovali funkčný a bezproblémový nástroj, demonštrované Vám to bolo na viacerých kusoch, profesionálnym bubeníkom. Celú komunikáciu ste viedli v hlasitosti nevhodnej pre uzavreté priestory. Po tom, ako sa Váš hnev kolegovia pokúšali zmierniť ste odišli bez toho, aby ste im dovolili problém doriešiť. Na predajnu sa kľudne vráťte. Pokúsime sa danú situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Tím Muziker
    -------------------

    Moja reakcia z 10. 10. 2017

    Obávam sa, že máte nesprávne informácie, alebo Vás niekto cielene uviedol do omylu.

    Neviem, s koľkými predajcami ste sa rozprávali Vy, ale ja som komunikoval iba s jedným, ktorý sa volal Lukáš a ten bol vrcholne neochotný. So žiadnym ďalším Vaším zamestnancom som o reklamácii nehovoril a už vôbec nikto nástroj neskúšal, pravda, ak zaň nerátam demonštratívne jednorazové poklopkanie na bočnej stene cajónu a ledabolé prezretie.

    Ak bol dotyčný profesionálny bubeník a takýmto spôsobom skúšal zvuk, prosím, je to možné, priznávam, že v tomto som začiatočník, ale aj napriek tomu sa mi zdá, že technika hry na cajóne je predsa len trochu odlišná.

    Takisto mi nie je jasné, o akom mojom hneve hovoríte a akí Vaši kolegovia sa ho pokúšali zmierniť, pretože nič také sa nestalo.

    Celý problém, podľa môjho názoru spočíva v tom, že niektorí Vaši zamestnanci, o ktorých pripúšťam, že sa možno vyznajú v hudbe a hudobných nástrojoch, nemajú adekvátny komunikačný tréning a nevedia, ako pristupovať k požiadavkám zákazníkov.

    Keby mi dotyčný predajca naozaj bol ochotný ukázať iné podobné nástroje, predviesť ich a priznať aspoň kúsok pravdy zákazníkovi (že nie je úplne bežné, ak na jednom mieste steny nástroja odstávajú a na iných úplne natesno doliehajú), skrátka venovať aspoň kúsok svojho času, možno by sa celý problém riešil inak.

    Samozrejme, nerád zovšeobecňujem, určite máte aj profesionálov po každej stránke. Žiaľ moje doterajšie skúsenosti sa nedajú hodnotiť ako pozitívne, aj zhruba pred rokom som si u Vás kúpil cez e-shop akustické kombo na gitaru a na predajňu prišlo úplne iné a znovu bol predajca neochotný.

    Bohužiaľ, z dôvodu vyššie popísaného k Vám na predajňu už nepôjdem, nástroj som odoslal späť a požadujem vrátenie peňazí v plnej výške.

    S pozdravom

    Alexander Horák

  • Objednal som si tovar 24.4. a vcelku som bol so všetkým spokojný. Zistil som ale, že predzosilňovač akustickej gitary Cherub GT-5 je vadný, tak som ho riadne zaslal späť na výmenu, ale to sa žiaľ už nedeje tak pružne ako prvá zásielka. Chcem sa opýtať aký je ďaľší postup. Garantuje MUZIKER promptné vybavenie reklamácie? Verím, že sa aj v budúcnosti budem môcť spoľahnúť na tento spôsob nákupov

  • super skvele ceny a rychle dodanie tovaru podrobne a radi vam pomozu

  • Ja som dostal tovar ihned... ale mal som snim problemy tak som im pisal email nikto sa neunuval ani len odpovedat. A reklamacia? nemozna pretoze v baliku nebola ani len faktura. Takze som kurierovy zaplatil ten mi dal potvrdenie ale faktura ziadna cize zaruka minimalna. Este ze to bol produkt len za 40€... Viac si rozmyslim o nakupe v Muzikeri.

  • Tomas D: Dobrý deň,
    opäť zopakujeme, že každý zákazník je o priebehu objednávky informovaný viacerými emailami. Prvý email je vygenerovaný automaticky a informuje o úspešnej realizácii objednávky. Tento Vám bol zaslaný 3.3. o 23:23 h. Druhý email je zasielaný po akceptovaní objednávky našich pracovníkom, Vám bol tento email zaslaný 4.3. o 9:45 h, kde ste mali aj uvedené predbežné termíny dodania jednotlivých produktov.
    Objednávku expedujeme v celku po zkompletizovaní všetkých produktov. Termín odoslania zásielky ste mali uvedený 12.3., ale keďže tovar, ktorý ste si objednali, nebol dostupný na našom sklade už v čase objednávky a odpoveď od externého dodávateľa bola v zmysle, že tento tovar ani nevedia dodať, sme Vám zásielku zaslali 11.3.. O expedovaní zásielky ste boli informovaný tretím emailom. V tento deň zásielku prevzala aj kuriérska služba, ktorá Vám zásielku doručovala. Doručenie tovaru má byť hneď nasledujúci pracovný deň. Prečo Vám kuriér zásielku doručil až na ďalší deň preverujeme u kuriérskej služby.
    O úspešnej realizácii platby prostredníctvom platobnej karty je zákazník informovaný priamo po zrealizovaní platby v platobnej bráne.
    Veríme, že objednaný tovar budete užívať k plnej spokojnosti.

  • Tomas D: MUZIKER - HUDOBNÉ NÁSTROJE:

    Ako sa hovorí - CELE ZLE

    Takže nakoniec objednávka dorazila, 13.3.2015, našťastie v poriadku. Ako som sľúbil, pripájam email od zamestnanca/pracovnika Muzikeru z 11.3.2015:

    "Dobry den,
    Dakujeme, ze ste prejavili zaujem o nas Eshop.
    Neviem na zaklade coho ste museli napisat recenziu na nas obchod v zmysle, ze s Vami nikto nekomunikuje ako keby ste poslali sto mailov a nikto Vam neodpovedal. Toto je vlastne prvy, ktory od Vas evidujeme. Hned ako ste si vytvorili objednavku, tak ste dostali potvrdzovaciu spravu o tom, ze predpokladany datum expedicie bude 10.3., Vasu platbu evidujeme - to si tiez mozte preverit sam, plus dostupnost tovaru sa zobrazuje a zobrazovala na nasej stranke uz v case ked ste si robili objednavku. Tiez mame bezplatnu linku, na ktoru kedykolvek pocas pracovnej doby mozte zavolat.
    Ak s nasimi sluzbami nie ste spokojny, tak Vam peniaze mozme este dnes poslat naspat na kartu.
    ...
    S pozdravom
    Oskar Dóra
    Muziker E-Shop
    0800 140 055
    Trnavská cesta 74/A
    83104 Bratislava, Slovakia"



    Aj priemerne pozorný čitateľ si všimne nezrovnalosti ich tvrdeniach (vid aj nižšie). Taktiež, po napísaní príspevku tu na Heureke, som na druhy deň hovoril s ich zamestnancom, ktorý mi telefonoval (nie je pravda, ze sa mi nemohli dovolať), ktorý sa ma po 8 dňoch opýtal, či mi to vôbec majú posielať, pretože časť objednávky nevedia vybaviť, pretože objednanú kobylku k husliam nemajú ani oni na sklade a dokonca ani výrobca (zdržím sa ďalšieho komentára, bolo by to na dlho). Požiadal som ho, aby konečne niečo riešili a poslali aspoň to, čo majú a že k ostatnému sa vyjadrím písomne.

    Takže zhrniem celú moju skúsenosť s MUZIKERom:
    1. - Objednávka vytvorená 3.3.2015, prijaté automaticky vygenerované POTVRDENIE O VYTVORENÍ OBJEDNÁVKY (nie o vybavovaní), v priebehu pár minút zaplatená celá objednávka kreditnou kartou. Žiadne potvrdenie o prijatej platbe som dodnes nedostal. "Pán" z Muzikeru mi emailom poradil, že si to mám overiť sám. Ja neviem ako. On asi pozná moje možnosti lepšie ako ja sám.
    2. - V Potvrdení o VYTVORENÍ objednávky boli uvedené dátumy DORUČENIA TOVARU (nie odoslania) takto: 1. časť - 5.3.2015 (nedoručené v termíne), 2. časť - 10.3.2015 (rovnako nedoručené v termíne), 3. časť - 12.3.2015 (rovnako nedoručené v termíne, dodatočne oznámené, že to vôbec nedoručia).
    3. - 10.3.2015 dopoludnia, po siedmych dňoch od objednávky, som ich vyzval, aby mi potvrdili stav objednávky - oficiálnym emailom na adresu, ktorú uvádzajú na svojich stránkach a vyzývajú zákazníkov, aby ju využívali. Nikto neodpovedal.
    4. - 10.3.2015 v noci som popísal moju skúsenosť tu, na Heuréke a poslal som druhý email do Muzikeru.
    5. - 11.3.2015 hneď ráno mi volal ich zamestnanec (viď vyššie). Následne som si prečítal aj uvedený email od Muzikeru. Nenapadlo ma, že im treba poslať aspoň 100 emailov a nedočkať sa odpovede, aby to Muziker konečne a urodzene považoval za nekomunikáciu z ich strany.
    6. - 11.3.2015 som dostal sms, že 12.3. mám očakávať zásielku. 12.3. som čakal na zásielku - nič neprišlo.
    7. - 13.3.2015 - v popoludňajších hodinách som dostal zásielku.

    Takže, vážený čitateľ, takto nejak vyzerá nákup a komunikácia v Muzikeri a je dobré byť na to pripravený a asi aj odhodlaný. Taktiež je dobré byť pripravený aj na možnosť, že ak sa budete dožadovať informácií, tak v Muzikeri sú schopní Vám aj vynadať a verejne klamať. V každom prípade, recenzia aj na Heuréke pomáha a hýbe vecami. Som rád, že som hneď v prvej objednávke neobjednal všetko, čo som plánoval, a tesne pred odoslaním objednávky som košík preriedil. Z celej tejto ceremónie si beriem poučenie sám pre seba a pre vlastné podnikanie - ako to určite nerobiť. Za to jediné môžem Muzikeru poďakovať. A ako som už povedal, u nich už nekúpim ani detskú píšťalku a už viac na nich nebudem plytvať ani minútou svojho života.

    PS: Už len dodám, že nie som chronický sťažovateľ či provokatér, ako to možno vyzerá. Recenziu som schopný napísať len v dvoch prípadoch - keď ma niekto extrémne naštve, alebo ma niekto extrémne pozitívne prekvapí (viď napr. moju poslednú recenziu na hotel Elizabeth v Trenčíne, myslím že je to na TripAdvisor, niekedy minulého roku (aj s profesionálnou odpoveďou hotela).


    Have a nice night.

  • MUZIKER - HUDOBNÉ NÁSTROJE: SMS sprava: z tel.c. +421948694777, datum:11.3.2015, cas: 18:11, obsah:" Vazeny zakaznik, Vasa objednavka ES156480112 bola odoslana, dorucenie ocakavajte 12.3.2015". Ako som napisal, nic mi dorucene nebolo a nepredpokladam, ze to dnes este niekto doruci, kedze je 20:17.

  • MUZIKER - HUDOBNÉ NÁSTROJE: Vcera ste mi zaslali sms, ze dnes mam ocakavat zasielku. Nic som samozrejme nedostal. Ostatne lzi Vam vyvratim neskor, som zvedavy na obsah zasielky. Rovnako na tomto mieste zverejnim obsah emailovej spravy od Vasho pracovnika a taktiez obsah Vasho telefonatu z 11.3.2015 o 10:13 hod. (az po napisani mojho prispevku). Namiesto jednoducheho ospravedlnenia uvadzate same lzi a zavadzate nie len mna, ale aj verejnost. Pred dalsim prispevkom si poriadne overte fakty, nehovorite s idiotom.

  • Tomas D:
    Dobrý deň,
    po obdržaní Vašej objednávky Vám bol zaslaný potvrdzovací email s predpokladaným termínom odoslania objednaného tovaru k 12.3.2015, nakoľko jeden z objednaných produktov nemáme skladom, na čo ste pri zrealizovaní objednávky bol upozornený.
    Potvrdenie o zrealizovanej platbe ste obdržali priamo po úhrade.
    K ďalšej komunikácii. Prvý email ste zaslali včera a na ten sme Vám dnes odpovedali. Taktiež sme Vás viackrát kontaktovali telefonicky, ale neodpovedali ste.

    Keď bude objednaný tovar naskladnený na náš centrálny sklad a následne bude Vaša objednávka expedovaná, budete o tejto skutočnosti znovu informovaný emailom.

  • Mam uplne inu skusenost, ako vacsina nadsenych zakaznikov. Dna 3.3.2015 som si v Muzikeri cez net objednal tovar za cca 50 Eur (objednavka c. ES156480112). Zaplatil som hned, kartou, a cakam. Vlastne cakam dodnes. Z muzikeru nikto nekomunikuje, nepotvrdili mi prijatie platby, nereagovali na moj email... Budem to musiet riesit cez SOI-ku. Nech uz to dopadne akokolvek, tam by som si viac nekupil ani detsku pistalku. Len aby ste vedeli, co sa moze stat aj Vam...

  • 3.2.2015 som zakúpil cez internetový obchod Muzikeru Tc Helicon Play Electric. Návod v slovenčine chýba.Nemusí byť tlačený ale aspoň mailom by ho mali poslať, o čo som žiadal no možno na nesprávnej adrese.
    Je to predsa zariadenie troška zložitejšie a nie každý vie perfektne anglicky.