Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Eshop super, ale servis a zakaznicka podpora absolutna katastrofa.

    Kvoli mojej skusenosti si nikdy od nich nekupim bicykel a nemam chut od nich ani nic uz kupovat.

    Som rad ze som aj brata odhovoril si od nich kupit bicykel, kedze odkazany na taky servis a pristup by bola katastrofa.

    • Po zaslani staznosti mi priratali 20€ kredit.

  • Pri navsteve obchodu - trencin som cakal odborny personal
    Clovek za pokladnou nevie co predava nech da vypoved

  • Obchod opakovanie nie je schopný dodržiavať dodacie lehoty. V mailovej komunikácií klame o termínoch dodania.

    mail 30.4.2021: Máme dobré správy: Tvoja objednávka bola odoslaná a môžeš ju očakávať na ďalší pracovný deň.
    stav 3.5.2021: zásielkovňa stále nemá od mtbiker sk balík na prepravu... Obchod opakovane klame v dodacích termínoch!!!

  • Prečo neodpovedáte na moju emailovú žiadosť o reklamáciu tovaru?

  • MTBIKER shop mi stále neposkytol odpoveď na jednoduchú otázku: Prečo mi bolo natrvalo vo veľkom rozsahu zablokované používanie webu mtbiker.sk ? Dôkaz o ignorancií a blokovaní tu: https://drive.google.com/drive/folders/1JhxjqOFCMQB7bd5JygCK5TFhabkjZaKW?usp=sharing

    Popis problému: Spoločnosť MTBIKER s. r. o. praktizuje nekalé obchodné praktiky. Detailnejšie: V tomto obchode som nakúpil už za viac ako 4000€. V ich vernostnom systéme som nazbieral 3849 bodov čím som získal VIP konto. Často kupujem výživové doplnky a často mi ich predajú bez SK/CZ etikety. Už v minulosti som obchod opakovane viac krát upozorňoval na tento nedostatok, aby riadne dodržiavali práva spotrebiteľa § 10a až §12 zákona č. 250/2007Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Minulý týždeň som v tomto obchode zakúpil mimo týchto hodnotených nohavíc aj ďalší SiS Go sacharidový elektrolytický nápoj pre podporu výkonu ktorý mi ale znova prišiel bez SK etikety. Na tento nedostatok som v eshope upozornil pridaním svojho negatívneho hodnotenia pod zakúpený tovar popisujúce stav tohoto nápoja v akom mi prišiel.. Nasledovala ale reakcia obchodu ktorú som od obchodu ,,takého mena,, nečakal: moje hodnotenie zmazali. Zablokovali mi natrvalo možnosť hodnotiť tovar, klásť otázky o produktoch, pridávať inzeráty , prispievať do fóra a iné rozsiahle blokovania. Následne mi konateľ spoločnosti mtbiker sro a zároveň aj programátor webu mtbiker sk pán "meno editované" zablokoval moju IP adresu, čím mi úmyselne sťažil prístupu zákazníka na web! Neviem sa bežným spôsobom ani len dostať do svojho zákazníckeho konta do zoznamu mojich daňových dokladov. Následne som komunikáciou s obchodom zisťoval, aké pravidlo som porušil že ma takto zablokovali. Odpoveď na túto otázku som zisťoval cez facebook, odpoveď obchodu: .. žiadna, zablokovali mi posielanie správ cez FB. Odpoveď som zisťoval emailom priamo od konateľa spoločnosti MTBIKER s.r.o "meno editované" no žiadna odpoveď. Verím, že sa odpovede dočkám pod týmto žiaľ negatívnym hodnotením.

    Pýtam sa teda znovu na jednoduchú otázku a zároveň poukazujem na vaše nekalé jednanie : Aké pravidlo som porušil že ste ma takto zablokovali? (alebo je toto u Vás bežný postup keď narazíte na zákazníka ktorý Vás upozorní na dodržiavanie práv spotrebiteľa? )

  • v 07/2018 som tu kúpil GHOST KATO 7,9 s príslušenstvom (pridal a doplatil som aj značkový nastaviteľný predstavec - originálny predstavec k bajku som napr. nedostal... ) za 1.166 EUR v hotovom stave - teda aj poskladaný a nastavený; osobný odber (pre info: cesta TT-Hrádok je 56 km jeden smer - teda 100 km na jednu otočku)
    - aktuálne mám za sebou zbytočných cca 600 km najazdených na servis a problém bez riešenia + problém navyše..
    - prvý problém bol ihneď na prvej jazde (na bajk sa tešíte, viete si predstaviť to sklamanie...) - keď som zabral pedálmi hýbal sa stred. Prvá návšteva a mechanik pritiahol pedál (a dostal som info že pedále sú iba základné a asi je tam vôla) prvých zbytočných 100 km nikto si na to ani len nesadol a neodskúšal či je to OK (vtedy ma nenapadlo na tom trvať)
    - po príchode domov sa stred opäť hýbal - tentokrát som u technika chcel vidieť ako to rieši a mladý chalan (nanešťastie som ho tam odvtedy nestretol) ochotne dal dolu pedále a pred našimi očami ešte celých 2x otočil klúčom aj so stredom (ja taký kľúč ani nemám - kúpil som si pripravený bajk) a dotiahol ho - odvtedy sa stred nehýbe a je ok, len ja mám dve zbytočné cesty do servisu... kúpený poskladaný bajk nebol proste dotiahnutý a okrem pokazeného zážitku +200 km...
    - niekedy v tom období začal pukať predstavec a búchať predná brzda, tak som sa vybral na 3 cestu a s popisom vady som nechal bajk v servise s tým, že zavolajú keď to bude...
    - asi po týždni som prevzal bajk s tým, že všetko je OK + som nechal ďalších cca 45 EUR za lepšie pedále shimano, veď originálne boli veľmi "základné" (celkovo 3a4 cesta do servisu) - úplne zbytočná (teda namontovali mi nové pedále)
    - hneď po príchode som natešený išiel skúsiť vyladený chod stroja - a na prekvapenie predstavec praskal a brzda búchala - úplne bez zmeny (takže ďalšie 2 zbytočné návštevy servisu...), po tomto som to nechal odležať cez zimu a tým, že na jar snáď samo prejde :)
    - neprešlo takže ďalšia cesta do servisu a popis toho istého problému - puká predstavec a búcha predná brzda a že som ochotný zaplatiť výmenu predstavca - len nech to už nepuká... popis problému si chalan poznačil na si najmenší možný žltý lepiaci papierik a to 4 slovami - puká predstavec + búcha brzda... (výslovne som vysvetlil, že bez úspechu sa to už riešilo na jeseň a som ochotný aj vymeniť a zaplatiť novú súčiastku... len nech to už preboha nepuká - ten pukot sa nesie cez celé riadenie a mám z neho pri každej jazde zlý pocit), ale toto sa na žltý papierik už nezmestilo...
    - po týždni som si prišiel pre bajk (to že som si ja musel zavolať, či to už je hotové neriešim, asi je to štandard..)
    - skúšam bajk pred centrom na ulici a zisťujem ihneď novú závadu - vidlica začala mať citeľnú vôlu aj pri minimálnom pohybe - pri rozbiehaní doslova cítim, že sa hýbe... Takúto vec som dodnes nepozoroval a predpokladám, že pri testovaní predstavca prišlo k ujme na vidlici. Aj keď predstavec pukal už pri bežnej žulovej dlažbe v meste a brzda búchala ešte skôr.. Vôbec na tom nebolo treba robiť agresívne testy - len si zobrať čas a normále sa previezť, pukanie aj brzda by sa ozvali veľmi skoro..
    - dnes som si doviezol bajk domov po minimálne 600 zbytočných kilometroch a previezol som sa po meste aj po bežnej dlažbe v meste - predstavec puká, brzda búcha a navyše mám vôľu v prednej vidlici..
    Teda dal som za bajk s príslušenstvom asi 1200 EUR a výsledok je, že sa na novom bajku preveziem iba s pukajúcim predstavcom, búchajúcou brzdou a po novom aj s pravdepodobne poškodenou vidlicou..., vrcholom všetkého bola info, že pri týchto lacnejších modeloch sú isté nedostatky normálne... Toto mi seriózne a s plnou vážnosťou povedal technik keď som očakával návrh riešenia. Teda teraz zháňam niekoho, kto mi s tým mojím lacným bajkom pomôže...

    Ak si laický bajker, a potrebuješ aj služby - nie len predaj tak si kúp bajk niekde kde Ťa budú brať vážne (nie žltá lepka...), a aj pri neschopnom servise neprejazdíš stovky kilometrov :)

    • tak som dal bajk v záruke sem:
      http://cyklocentrum.info/
      - chalani vymenili ježka (že bol pretlačený) a predstavec - už nič nepuká
      - dofúkali vydlicu nejakou pumpou - už nie je vôla
      - dotiahli brzdový strmeň - ešte to búcha, ale už iba pri poriadnych jamách, bežné mesto je už OK
      Celé to stálo 9,30 EUR + 23 predstavec, mal som to za menej ako 24 hodín.
      Dá sa povedať, že vyriešili problém za 1 deň a 1 návštevu. To čo som v MT bikery neúspešne riešil 6x :(
      Takže záver? Nie je zlato všetko čo sa blyští :D A dobré služby nájdete aj v menej namachrovaných obchodoch...
      Páčilo sa mi aj to, že si požiadavku zapísali na poriadny formulár a dostal som aj potvrdenie, že mám u nich bajk :)
      Takže vždy je čo zlepšovať :)