Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Chlapci, prosim o lepsiu komunikaciu. Mam na vas velmi dobre hodnotenie a nemyslim tym internetove ale od priatelov ktori vyuzili vas obchod a su s dverami spokojni. O co vas prosim je komunikovat so zakaznikmi ako s ludmi. Je nepripustne aby ste zakaznika v case kedy uz ma mat tovar doma neinformovali o tom co je s jeho dodavkou. Vybrali sme si cez vas dva tipy dveri od dodavatelov ktorych si vyberate na spolupracu sami. Nielenze neviete odpovedat na otazku o kolko sa doba dodania predlzi *7 tyzdnov uz davno preslo ale vy neviete odpovedat ani v akom stadiu vyroby/dodania su nase dvere lebo vam vas dodavatel nedviha telefon? Za to mam ja ako konecny zakaznik niest zodpovednost? Dalej ked uz sa aj podari s vami spojit a poviete ze sa mi ozvete naspat a neozvete sa, co sa uz stalo niekolkokrat vyvolava to v cloveku dost neprijemny pocit z toho ze nieco sa vazne pokaslalo a vy neviete co s tym. Zaplatila som zalohu a nie malu. Objednala som si vase dvere v predstihu aby som stihla dalsie projetky na byte ktore mi stoja a vy odmietate slusne a ludsky komunikovat. Neviem co si mam mysliet a dufam ze moju pochybnost vyvratite a vsetko napokon dopadne k obojstrannej spokojnosti.

  • kobra: Nám doviezli dvere za presne 5 týždňov

  • dobry den
    zaujimalo by ma ze za aku dobu vam doviezly dvere viem ze dodacia doba je 4 az 7 tyzdnou ale aspon cca...