Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Všetky produkty tesne pred dátumom spotreby (hoci spotreba je 24 mesiacov), na čo si myslím že mal obchod upozorniť.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Vianočný stromček, ktorý ste mi doručili sa ani nepodobá tomu, ktorý máte na stránke.Veľká nespokojnosť

  • Neodporúča obchod

    Žiaľ nemám dobrú skúsenosť. Vianočný stromček ROY absolútne nezodpovedá obrázku vr. realita... čiže sa jedná o zavádzanie klienta, pretože tam malo byť napísané. že obrázok je ilustračný...! A nebolo!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • zavadzajú v popise o výrobku.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    TOVAR MI BOL DORUĆENY VĆAS,ALE NAMESTO ČERVENEJ FARBY ŠTIEPKY BOLA TEHLOVA .

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel v poriadku, len používajú zvláštnu prepravnú spoločnosť (SDS).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi ochotny pristup a mily pristup pri vybere z ponuky, ktory ale vystriedal nepochopitelny amaterizmus, ked z troch objednanych produktov mi poslali 2 uplne ina ako som si objednal a zaplatil.. Ponuknuta vymena nebola mozna, kedze majstri uz boli na dohodnuti a taktiez zaplateni. Kazda aspon trochu normalna firma by pruser ktory sposobila nejak kompenzovala, kedze chybu nastala len na ich strane a sposobila nemale problemy. Tato firma ocividne medzi normalne nepatri, kedze sa jej zda ponuknutie vymeny za objednany tovar za dostatocnu kompenzaciu. Verim ze sa vam to vrati aj s urokmi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar iný,poškodený,kuriér rýchlo odišiel bez podpisu o prevzatí.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Polica prišla na oboch koncoch poškodená, ale obal poškodený nebol. Takže musela byť poškodená už pred zabalením.

    Reakcia obchodu modomlm.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, samozrejme máte právo tovar reklamovať.
    Neváhajte sa na nás obrátiť, veríme, že situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.

    Prajeme pekný deň

    Tím Modomlm.sk