Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod nedodal tovar s odôvodnením, že došlo k chybe u ich dodávateľa

    Objednal som si hodinky, ktoré boli dostupné v ponuke eshopu, avšak až po niekoľkých dňoch od zadania objednávky ma informovali, že produkt, ktorý som si objednal, nevedia zabezpečiť.

    Chybu vysvetľovali nesprávnym spárovaním produktov od dodávateľa. Ako zákazník som očakával, že obchod v takejto situácii poskytne nejakú kompenzáciu alebo navrhne iné riešenie, ktoré by zmiernilo nepríjemnosti. Bohužiaľ, nič z toho sa nestalo.

    Táto skúsenosť bola pre mňa veľmi sklamaním, pretože som kvôli ich chybám prišiel aj o možnosť zakúpiť pôvodne objednaný produkt u konkurencie za výhodných podmienok.

    Určite neodporúčam tento obchod, ak očakávate spoľahlivosť, ústretovosť a zodpovednosť voči zákazníkom.

    Reakcia obchodu www.mobilplus.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci. Ano informovali jsem Vás po nějaké době, jelikož až na základě zboží, které nám přišlo z centrálního skladu, jsme zjistili, že se jedná o jiné zboží, bohužel o horší verzi.

    Co se týče kompenzace, tu bychom Vám rádi nabídli, nic méně ty hodinky, které jste objednal, jsme bohužel nebyli schopni objednat, tudíž jsme neměli ani možnost Vám nějakou slevu nabídnout. Pokud by taková možnost byla, slevu bychom Vám rádi nabídli.

    S pozdravom
    Váš tím Mobilplus

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec mi neodpovedal nikto na maily neodporucal by som tento obchod

  • Neodporúča obchod

    Je to už vyše týždňa, žiadna odozva, žiadna informácia. Objednávky, ktoré som objednávala v iných eshopoch neskôr, mi už dávno dorazili. Tuto ani chýru, ani slychu ... Takisto som im písala a nedostala odpoveď.
    Stále čakám, snáď sa niečo pohne.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Najnižšia cena
    • Falošná dostupnosť

    Dostupnosť produktu je uvedená skladom . Objednaný bol 5.1.2022. Potvrdzovací email prišiel až 6.1.2022 a za ním ďalší kde bol oznámený termín expedície 12.1.2022. som obdržal email o odovzdaní zásielky prepravcovi s obvyklou dobou dodania 1-3 pracovné dni. Považujem to za zavádzanie o dostupnosti produktu. Tiež som zaškrtol možnosť nezasielať dotazník z Heuréky aj tak mi prišiel. Toto platilo zatiaľ vždy aj u iných obchodov, proste tá voľba je len na okrasu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doručenie tovaru o 4 dni neskôr napriek sľubom že dorazí včas.
    • Operátorka sľubovala spätnú väzbu k nedodania tovaru, neozvala sa.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Píšu že tovar majú na skladeani po týždno ho vôbec nemali.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Velmi ochotna slecna/pani na obchodnom oddeleni. Mala trpezlivost odpovedat na vsetky moje, obcas aj zbytocne otazky ked som reklamoval tovar a dopytoval som sa na stav reklamacie (ktory sa neda nikde na webe odsledovat).
    • Tovar prisiel rychlo, o 2 alebo 3 dni
    • Web, ktory sluzi len na pozeranie tovaru a objednavku. Co sa tyka reklamacie, mate na webe smolu. Ak chcete nieco reklamovat, musite dufat, ze sa dostanete do kontaktu s osobou z obchodneho oddelenia.

    Zakupeny mobil som vratil, pretoze nemal funkciu, ktory bu mal mat podla specifikacie na stranke vyrobcu aj podla opisu na stranke online obchodu - toto nebola chyba eshopu, nemohli to bez otvorenia krabicky a zapnutia mobilu vediet, preto to uvadzam len ako skusenost a nie ako negativum.

    Tovar som odoslal naspat, prijali ho a vratili mi peniaze bez problemov. Jedine co je na tom zle je to, ze to vsetko trvalo vyse 3 tyzdnov. Nejednalo sa o servis alebo opravu, len vratenie penazi. Ano je na to 30 dni a to splnili no clovek by povedal, ze sa to da aj rychlejsie - opat raz, je to skusenost a nie negativum.

    Koniec koncov je to moja chyba, ulakomil som sa na mobil, ktory bol o 10 eur lacnejsi aj ked bol z akehosi, na prvy pohlad pochybneho webu. Pochybneho preto, lebo ked som sa to snazil reklamovat pomocou postupu na ich webe tak ani email pre reklamacie ([email protected]) ani formular (http://www.mobilplus.sk/showReclamation) nefungovali. Sledovanie stavu reklamacie nie je mozne. SMS ani email s cislom reklamacie mi nikto neposlal, musel som si ho vypytat od obchodneho oddelenia emailom.

    Pravdupovediac, ked som balicek vracal a odosielal, nemal som velke nadeje, ze este svoje peniaze naspat uvidim. Ale nastastie sa tak stalo no nabuduce radsej dam o 10 eur viac a kupim to z niecoho overeneho, co ma kamennu predajnu, kde sa to da osobne vratit ako napr. Alza alebo Datart.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    toto je česká firma.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som zelené,prišli ružové,pravdepodobne to balil niekto farboslepý....
    • Tovar prišiel
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Hodinky prišli s anglickou nabijackou
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávka bola 3x oneskorená. Na telefónne číslo uvedené v e-mailoch sa nedázavolať, lebo neexistuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si sluchadla za 0EUR ako bolo uvedene na ich stranke. No zial dodnes cakam ci mi ich dorucia. Pisal som im aj email, ze aky je stav objednavky a kedy mozu poslat vyrobok a z ich strany som sa nedockal odpovede.
    Neviem si predstavit ako by to vyzeralo ak by som potreboval u nich vybavit napriklad taku reklamaciu, pripadne nieco ine.
    Za mna velky fail - radsej sa obratim inde.
    Odporucam im, ak nahodou uvidia tuto recenziu - popracovat na komunikacii, este nieje neskoro...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom reálne nebol, aj keď uvádzali ze bol
    • Komunikácia 0 bodov napísali až o X dní od vytvorenia objednávky.
    • Nestretla som sa ešte s takýmto prístupom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednala pred tyzdom, mal byt skladom. Doteraz tovar neprisiel a ked som volala na cislo v potvrdzovacom maili stale mi dava, ze volane cislo neexistuje. Idem zrusit objednavku.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jeden z najhorších obchodov za poslednú dobu.
    • Neschopný zamestnanci a manažment nedodržujúci zákon - a je im to jedno.
    • Absolútne žiadna komunikácia so zákazníkom.
    • POZOR ! Riziko, že nákupom tu, prídete o peniaze.

    Objednaný tovar mi nevyhovoval, tak som ho musel vrátiť. Aj keď som splnil všetky podmienky, pre vrátenie tovaru stanovené v obchodných podmienkach, tak ani po 14 dňoch mi neboli vrátené peniaze. Moje telefonáty a maily o vrátenie peňazí - ignorovali. Peniaze mi vrátili, až po vyše troch týždňoch, až keď som im už pohrozil udaním na obchodnú inšpekciu. Navyše mi nevrátili celú platbu, ale len cenu za tovar. Podľa zákona samozrejme musia vrátiť celú platbu (poštovné, atď...), ale ľudia čo to vybavujú zrejme zákon ani len nečítali, alebo ho jednoducho flagrantne porušujú. Zamestnanci sú neschopný, manažment ešte neschopnejší, keďže takýto šlendrián dopustí. Prosím zvážte nákup v tomto obchode, pretože je tu reálne riziko, že prídete o peniaze. Ja som tie svoje dostal len tak, tak...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar skladom neboli schopni expedovat v priebehu niekolkych dni, bez akejkolvek komunikacie. Dovolat sa tiez nedalo…

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • obchod mi tovar nedodal, po vyse dvoch tyzdnoch nemam informaciu o stave objednavky, nereaguju na telefonaty, ani na emaily
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dňa 02.01.2021 som urobil objednávku a doteraz 14.01.2021 táto objednávka nebola vybavená a zrealizovaná ani ma nikto z obchodu nekontaktoval

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolutne nereaguje na otazky. Najprv bol akoze tovar na sklade, ale nakoniec vobec nie je skladom. Zla komunikacia (nulova) na stranke zavadzaju ze je tovar skladom, ale nie je.