Reklama

Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som pred týždňom a žiadna komunikácia zo strany obchodu, ani stránka im nefunguje…
    Pokial si budete chcieť niečo objednať, tak určite neplatte dopredu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Minimálna informovanosť

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň,

    Vaša nespokojnosť nás veľmi mrzí.

    Ohľadom nedostupnosti Vami objednaného tovaru sme Vám posielali na druhý deň mail, taktiež sme sa Vám niekoľko krát snažili dovolať (17 a 20.12) žiaľ bez úspechu. Ozvali ste sa nám až 21.12.2021 a telefonicky sme objednávku stornovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po piatich dňoch čakania na objednaný tovar, mi odpísali nasledovné: Vašu objednávku pod číslom XXXXX budeme stornovať za čo sa
    ospravedlňujeme, ale daný tovar máme momentálne vypredaný a nevieme kedy
    bude znova na sklade.
    ,,To musia mať ale veľký bordel v tom sklade, keď im trvalo 5 dní zistiť, že daný tovar nemajú!"
    Prijali sme vašu objednávku... dajú ti čakať 5 dní jak debilovi a potom ti oznámia, že to nemajú na sklade a ani nevedia kedy to budú mať!
    Absolútny nezáujem k zákazníkovi?!
    Alebo nemáte vôbec nič v tom sklade a len zbierate osobné údaje zákazníkov?
    Lebo ako vidím z recenzií, sa toto stáva opakovane a dosť často!

  • Neodporúča obchod

    na stránke mobil ponúkajú reálne som ho aj objednala ale fyzicky naozaj mobil nemali a z toho dôvodu mi aj objednávku zrušili ....

    všeobecne nepríjemná situácia ak sa niekomu rozbije mobil potrebuje ho čím skôr objedná čaká a čaká a nakoniec objednávku zrušia lebo ho nemajú ....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kryt ponúkaju v čiernej farbe ale v skutocnosti majú k dispozícii len striebornù. Kryt je znehodnoteny a nepoužitelný. Na vnutornej strane okienka na display je obrovska ryha .NEODPORUCAM !!! Asi preto ho ponukaju za 2€ .Ide ale o to že treba platit aj postovne, boli to vyhodene peniaze.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nula bodov. Objednal som telefón, a čakal som na mail s faktúrou, aby som mohol zaplatiť. Po takmer týždni niekto volal, že čo s tou mojou objednávkou, lebo tam majú nejaký problém. Úprimne povedané, už ani neviem, že čo to bol za problém (asi nemali tovar skladom, lebo nebol u distribútora, alebo len platbu nemali, už fakt neviem). Pointa je taká, že keď som ani po víkende a sviatku nedostal zálohovú faktúru na zaplatenie, tak som sa na to vykašlal a objednal ten istý tovar inde.
    Ak chcú predávať, tak nestačí mať iba dobrú cenu, ale treba objednávky aj rýchlo riešiť, hneď prvý pracovný deň, a hlavne, zálohové faktúry treba zaslať okamžite po objednávke, automatizovane. Nechápem ako chcú predávať a zarábať, keď nepošlú zákazníkom číslo účtu kam by som mohol zaplatiť. A len tak mimochodom, čo tak možnosť platby kartou. Keď už tu máme to 21. storočie...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • bez komunikacie a tovar nemam ani po 10tich dnoch!!!

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, telefón sa nachádzal na externom sklade kde sa náhle vypredal. Po vytvorení Vašej objednávky ste boli informovaný že telefón nemáme dostupný a naskladnený by mohol byť budúci týždeň.

    V Štvrtok sme žiaľ od Vás neobdržali email o stornovaní Vašej objednávky, pravdepodobne ste odpovedali na mail o potvrdení vašej objednávky ktorý sa nám nezobrazuje.

    S pozdravom
    mobilon.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dobre ceny
    • obchod vobec nekomunikuje, neda sa nikam dovolat
    • ani po viac ako dvoch tyzdnoch neposlali tovar ani sa neda zistit ci vobec poslu (nedvihaju telefon, neodpisuju na email)

    velmi zla skusenost, obchod vobec nekomunikuje. nastastie som za tovar nezaplatil dopredu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nic

    Tovar objednany a zaplateny, ale nic mi neprislo, nezdvihaju, neodpisuju.

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň,

    stav objednávky sme preverili a bola Vám poslaná ešte v daný deň vytvorenia objednávky na Vami zvolenú dodaciu adresu.

    S pozdravom
    Kaytak s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka nebola vybavená, nikto neodpisuje, nikto neodpovedá

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň,

    objednávku by sme Vám radi vybavili, avšak odo dňa vytvorenia Vašej objednávky k dnešnému dňu nám nebola pripísaná platba na náš bankový účet.

    S pozdravom
    Kaytak s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2 krát mi poslali zlý produkt
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na emaily neodpovedajú, nový reklamovaný telefon trochu upravia a pokazený vám vrátia spať.......takže, len platíte poštovné a drahý telefoooon nepoužívate!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie
    • Doba čakania

    Totálne neschopný eshop. V utorok volám do eshopu, že pokiaľ si objednám telefón či mi príde do dvoch dní(tak ako to v 90% prípadoch pri eshopoch je) teda vo štvrtok. Piatok bol sviatok. Pani na telefóne vraví, že je to možné ale nechce sľubovať tak že telefón bude u mňa najneskôr v pondelok nasledujúceho týždňa. No nestalo sa tak, už bol utorok a telefón nikde. V stredu volám do eshopu a pani mi oznámi že telefón tento týždeň ani nepríde. Čiže čakanie na tovar viac ako týždeň je absolútne neprijateľné... Keby chcem toľko čakať tak objednám telefón z Číny.. To by mi ale až tak ani nevadilo keby mi to povedali minulý týždeň že to bude toľko trvať alebo aspoň ze by v pondelok zavolali že to proste nevydá. Nie oni majú zákazníka na háku a nepošlú tovar ani sa neozvú... Nikdy viac mobilON

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Cena
    • Po dvoch týždňoch žiadna komunikácia. Síce v čase vrcholiacej korona krízi. To však nezabraňuje poslať mail informujúci, o stave objednávky, prípadných zdržaniach a očakávanom termíne dodania.
    • Nevýhodné zmluvné podmienky, navyše okopírované z iného web shopu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar je úplný fake z číny

    Objednal som si slúchatká Samsung ktoré hrajú úplne zle zvuk je strašne nečistý a mikrofón na slúchatkách tak isto je nekvalitný. A logo Samsung je prekryté nálepkou MADE IN CHINA

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň, milý zákazník,
    ak nastal nejaký problém so slúchadlami mali ste nás kontaktovať ohľadom reklamácie.

    S pozdravom
    Kaytak s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • za 12 dni neprisiel ani tovar ani odpoved na mail

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň, milý zákazník,
    Vaša objednávka sa nachádza už od 24.03.2020 v preprave, pre bližšie informácie nás kontaktujte na mail [email protected]

    S pozdravom
    Kaytak s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    • Pri objednavke bola uvedena cena s DPH a pri dodani na fakture bola ta ista cena bez DPH. Odpocet DPH nebol mozny. Faktura bola vystavena na ine meno ako bola uvedene v objednavke a marne sa dozadujeme opravy.

    Reakcia obchodu MobilON

    Dobrý deň,milý zákazník,
    naša firma nie je platcom DPH, takže faktúra Vám bola vystavená správne. Ak chcete zmeniť Vaše fakturačné údaje, prosím, napíšte nám na mail [email protected], mohlo sa stať, že mail sa k nám nedostal ak ste odpísali na automaticky vygenerovaný mail.

    S pozdravom
    Kaytak s.r.o.