Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý deň. Vyriešili sme to telefonicky, no aby aj ostatní zákazníci vedeli, naozaj sa snažím o všetkom informovať a určite nezavádzať. Tovar bol na eshope ako skladom asi 10 kusov, no kombinácie a farby sú dokopy asi 20 kusov, takže samozrejme niektoré chýbajú. O čom by ste však boli informovaná mailom, že tovar nie je na sklade v konkrétnej farbe, no stala sa chyba za ktorú sa ospravedlňujem , že Vám bol omylom odoslaný mail, že : TOVAR JE SKLADOM. No keď som to zistila som volala som s Vašim priateľom (uvideli ste jeho tel. č. omylom ako ste teraz potvrdili do telefónu) a jeho som informovala, že bude tovar neskôr, keby som volala s Vami tak sa dohodnem na dodaní inej farby, aby ste to mali skôr). Tovar mal byť v pondelok, no prišiel až v stredu, za čo sa opäť ospravedlňujem (bohužiaľ dodávateľov neovplyvním), nechcela som to už zamotávať, tak som nevolala ,lebo ako sama vidíte, cez niekoho druhého to vybavovať je ťažko, keďže ste mi do telefónu uviedli, že ani neviete o tom, že som s ním volala). Vidíte recenzie, že sa naozaj snažím, komunikácia je vždy skoro plný počet bodovo a dodanie je väčšinou tiež dobré(bohužiaľ niekedy dajú zlé hotnodenie pri dodaní aj týždeň). Bohužiaľ niekedy sa nedarí dodať ani jeden kus a niekedy je 5 kusová objednávka bez problémov. V každom prípade ďakujeme za nákup. Nikoho nezavádzam, tričká sú naozaj skladom, dokonca väčší počet ako na eshope, no tých kombinácií na výber farieb a veľkostí je dokopy veľa a v podstate boli všetky okrem šedého, ktoré ste zvolili. Škoda, že som nevolala s Vami, mohli ste mať tovar do 3 dní ( i ked by ste možno vybrali inú farbu). Dúfam, že Vám aspoň spokojnosť s tovarom, vynahradí nepríjemnosti.. Prajem pekný deň a menej takýchto nevydarených nákupov. Trojáková

  • Vazena pani, precitajte si prosim znova moju recenziu, ta sa tyka vylucne toho, ze zavadzate zakaznikov tym, ze na stranke prezentujete tovar ako naskladneny hoci to nie je pravda. To, ze mi tovar do dnesneho dna neprisiel a ani ziadny e-mail od Vas ohladom jeho odoslania, som Vam zaslala vylucne e-mailom, nerozmazavala som to tu verejne na rozdiel od Vas. Jediny e-mail, ktory som od Vas dostala, bol ten s faktúrou. No uz ked to mam riesit tuto, tak naozaj dokaze nahnevat, ked mi asi den od odoslania objednavky oznámite (piatok 21.2.), ze tovar nemate na sklade, no ked pride, hned mi ho poslete 1.triedou. Nasledne v pondelok 24.2.ste mi napisali, ze tovar uz je na sklade, tak som automaticky predpokladala, ze ked ma prist 1.tr.,tak najneskôr do stredy 26.2. mi ho dorucia. A Vy sa tu teraz na mna oborite s tym, ze od 7.3. ho uz mam na poste a ze si ho mam ist laskavo vyzdvihnut? Prepacte, ale toto Vase jednanie si vyprosujem. Nechapem, preco tovar, ktory mate na sklade uz od 24.2. mi poslete az po takmer dvoch tyzdnoch. Mozem to takisto povazovat za zavadzanie, pretoze tovar ani v deklarovany termin ste skladom nemali. Po tejto skusenosti si u Vas naozaj uz nic neobjednam a prave preto som Vam dala recenziu taku aku som dala, nemozem Vas odporucat ani svojim znamym.