-
Moja skúsenosť z apríla 2016.
Objednávka v poriadku.
Čakal som na potvrdenie cez mail, žiadne, tak som im zavolal.
Dáma sa ospravedlnila a poslala konfirmačný mail...
Ďalšie čakanie, tovar došiel poštou, no ďalší zádrhel - exspiračná doba tovaru pol roka.
Znova som tam zavolal, ich odpoveď- dnes sme dostali ! novú várku-exspiračná doba-jeden rok.
Vraj im to mám poslať naspäť poštou - môj čas, náklady navyše..
A oni mi pošlú ten nový tovar...
Takže záver - neodporúčam a ak, dobre si preverte, čo nakupujete a aká je exspiračná doba objednávaného tovaru.
A úsudok, nech si urobí každý sám.
Zbavíme sa tovaru skôr, než sa už nebude dať predať.... -
Upozorňujem, že doba dodania je zrazu po objednaní 10 dni a mne neprišlo vôbec nič lebo ten tovar fyzicky ani nemajú a predpredaju ho. Teda po nekonečnom čakaní som sa dočkal mailu že tovar je nedostupný...ako fakt kto toto nepovažuje za vrchol tuposti a podporí ich obchod po prečítaní môjho príspevku je idiot.
-
je to najhorsi e-shop co moze existovat,nereaguju na nic ,objedny tovar neprisiel ani po dvoch tyzdnoch,su tam len asi sami nezodpovedni ludia
-
dobrý večer prosím vás chcela by som sa opýtať na Microlife FH 310 vyhrievacia poduška na kríže a pás....akej je veľkosti?? je vhodný aj pre mužov s väčším (veľkým) bruchom?
vopred dakujem -
Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Pre vytvorenie si vlastnej mienky o tomto internetovom obchode prikladám korešpondenciu medzi mnou (zákazníkom, ktorý si niečo objednal) i týmito babrákmi (ktorý mali niečo "predať"). Nech sa páči tu je to:
14. decembra som si objednal tovar (meteostanicu). Objednávka bola prijatá.
21. decembra mi poslali tento mail:
Dobrý deň,
s potešením Vám oznamujeme že Vaša objednávka, ktorú ste uskutočnili v našom obchode www.mixxer.sk sa akurát teraz spracovala.
Váš tovar, ktorý ste si objednali nemáme momentálne umiestnený na sklade. Dobrá správa ale je, že tento tovar máme v externom sklade a práve v tejto chvíli je na ceste do nášho hlavného skladu. Náš externý sklad je v zahraničí a doprava môže trvať 2 až 10 pracovných dní.
My sa ale budeme snažiť aby ste tovar mali čo najskôr doručený, preto budeme robiť maximum pre čo najrýchlejšie doručenie.
Akonáhle tovar bude doručený do nášho hlavného skladu, bude Vám poslaný podľa Vami zvolenom spôsobe dopravy na Vašu doručovaciu adresu. O vyexpedovaní z nášho hlavného skladu Vás budeme informovať emailom.
Ešte v ten istý deň mi poslali ďalší mail:
Dobrý deň,
ďakujeme za objednávku. Meteorologickú stanicu - HYUNDAI WS 2005 nám na sklad dodajú až v januári. Preto som sa Vás chcela opýtať, či počkáte na jej dodanie.
Prajem pekný deň a príjemné prežitie vianočných sviatkov.
S pozdravom / Best regards
RNDr. Kata K.
Asistent predaja
Moja reakcia na túto šokujúcu správu (!!!sedem dní od prijatia objednávky!!!), bola nasledovná:
To snáď nemyslíte vážne!!! Táto meteostanica mala byť vianočný darček. Ako je to možné, že od objednania tovaru, čo bolo 14. decembra, ma nikto nekontaktoval, že s tým budú problémy. Keby som to vedal skôr tak sa inak zariadim. Veď sme pred Vianočnými sviatkami, Vy prosím Vás kde žijete!!!
Ako je to možné, že ste mi neboli schopný doručiť objednaný tovar do niekoľkých dní ako každý iný internetový obchod. Váš prístup je nehorázny, toto je ignorácia zákazníka najvyššieho kalibru. Žiadam o vysvetlenie vzniknutej situácie!!! Toto je prípad pre Slovenskú obchodnú inšpekciu. Len tak ľahko sa z tejto mojej objednávky nevyvlečiete a očakávam doručenie tovaru do pondelka!!!
27. december. Bohužiaľ až po šiestich dňoch!!! prišiel tento e-mail:
Dobrý deň,
chcela by so sa Vám ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Je nám to nesmierne ľúto. Pri Vašej objednávke sme čakali na dodanie tovaru na sklad. Skôr sme Vás nekontaktovali, pretože sme čakali, že Vaša meteostanica bude v zásielke, ktorú nám dodali na sklad ešte minulý týždeň. Žiaľ, meteostanica Hyundai WS 2005 sa v doručenom tovare nenachádzala, a preto sme Vás kontaktovali, že ju na sklade budeme mať až v januári.
Za vzniknutú situáciu sa ešte raz ospravedlňujeme.
Prajem pekný deň.
To je neschopnosť, však?! Od 27. decembra až do 14. januára som čakal v nádeji, že sa dočkám svojem meteostanice no nič sa neudialo, a keby som to nezrušil tak čakám ďalej do neviem kedy.
14. januára som im teda poslal tento mail:
Dobrý deň,
ako dlho ešte budem čakať na svoju objednávku, prosím Vás!!! Patrilo by sa zo zákazníkmi aj komunikovať a informovať ich o situácii keď už došlo k problému. Koľko ešte potrebujete na to, aby ste mi dodali tovar ktorý som si u vás objednal? To vám mesiac nestačí?! S takýmto trápnym internetovým obchodom som sa ešte v živote nestretol, skutočne nie! Rozhodol som sa, že zruším svoju objednávku pretože ste totálne neschopní a už nemienim dlhšie čakať.
Na tento email odpovedali touto suchou, chladnou správou, bez akéhokoľvek ospravedlnenia sa a vysvetlenia:
Dobrý deň,
oznamujeme Vám, že objednávka, ktorú ste uskutočnili v našom obchode www.mixxer.sk bola zrušená.
No jednoducho hrôza!!! Už nikdy viac www.mixxer.sk a každému odporúčam "ruky preč" od tohto net obchodu!!!
-
Nie su schopný dodržať termín...Keď som sa vypytoval,bolo mi oznámene,že mali inventúru( 3 pracovné dni) a vraj mi balík na ďalši deň pošlu...Čakal som ďalšie 3 pracovné dni...Keď som si kontroloval objednávku,zistil som,že ani len objednavka nebola spracovaná....a to vraj od začiatku,tovar mali na sklade a uvedené,že ho posielajú okamžiťe!!!Zavadzajú a klamu!!!Samozrejme ma to nahnevalo a písal som im,že objednavku ruším,nech mi nič neposielajú,že neprevezmem balík...Za pol hodinu mi volali,vraj balík je pripravený a hneď ho posielajú,pýtali sa,či chcem stále zrušiť objednavku... Samozrejme,zrušil som.Pretože si myslím,že znova klamali a po ďalšich 3 prac.dni by som zistil......Recenziu nemožem napísať,pretože nedošlo k obchodu,čo je skoda pretože ak ma viac ludi podobné skúsenosti a rušilo objednávku z dôvodu nespokojnosti,ostatný sa o tom nedozvedia...