Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Objednavka bola dorucena v dohodnuty cas.

    Zial manzelovi matrac nesadol,mal vysunutu platnicku,zrejme preto.Ja si na matrac este stale zvykam.Pre ludi s bolestami chrbtice a problemami s platnickami matrac M 4 neodporucam.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dodacia lehota 14 dni ubehne o 2 dni a stale ani info o doruceni, oneskoreni... nic

    Reakcia obchodu Matrace Vegas

    Vážený zákazník,

    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť. Preveríme, kde sa stala chyba a postaráme sa o nápravu a urýchlené doriešenie objednávky k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dotazník spokojnosti je jediné, čo mi po zaplatení objednávky prišlo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cestovala som 150 km zbytočne aby som prevzala zásielku a obchod nebol schopný oznámiť, že zásielka nebude doručená
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • komunikacia s obchodom
    • stav objednavky
    • rychlost vybavenia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    totalny amaterizmus a nie prijemny nakup ako uvadza reklama. objednal som na dobierku a obchod sa ozval naspat emailom ze vyzaduju zaplatit sumu kartou vopred.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodržanie termínu dodania, žiadna komunikácia

    Tovar som objednala 10.10.2018 s dodacou dobou 3 - 5 dní. Do dnešného dňa ( 21.10.2018) tovar nedodali a nikto zo spoločnosti nekomunikuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • silno rozmyslam, ale naozaj nemozem prist na ziadnu vyhodu
    • zla logistika a dlha dodacia doba
    • nefunkcne vnutrofiremne procesy
    • nedostatocna komunikacia
    • bez moznosti platby pri dodani, zaplatit treba vopred

    Zhrnutie:
    Doba dodania tovaru je podla podmienok obvykle 3-5 dni, no moze byt aj viac, napr. v mojom pripade 45 dni. Komunikacia bola efektivna, len ked bolo treba zaplatit fakturu vopred, nasledne dodanie katastrofa, 3 dni som cakal doma na sofera, ziadna komunikacia. Cast nedodali, musel som sam viackrat opakovane urgovat, lebo by to neprislo nikdy. Tato firma vyzaduje velmi silne nervy zakaznikov. Dodavany tovar sa vyraba v Bielorusku. Subjektivne povazujem obdrzany material s pamatovou penou za malo "pamatovy". Celkovo hodnotim zazitok z nakupu negativne a nabuduce si vyberiem radsej inu firmu.

    Detailna historia:
    12.8. nedela: Online objednavka - 1 matracovy korektor, 2 vankuse Junior (Spôsob platby Dobierka. Spôsob doručenia Kuriér.)
    13.8. pondelok: Telefonat z 0902/428992, ze nie je mozna platba na dobierku podla online objednavky, ale treba uhradit zalohovu FA poslanu emailom; OK teda, FA som obratom uhradil.
    20.8. pondelok: Telefonat, ze zasielka pride v stredu 22., alebo mozno aj stvrtok 23. (doobeda). Kuriersku sluzbu ze ale nechcu pouzit kvoli zlym skusenostiam, takze to poslu vlastnou dopravou. OK teda, v praci si to zariadim, aby som mohol pracovat z domu..
    22.8. streda: Vybavil som si pracu z domu a cakam doma, nikto sa neozval.
    23.8. stvrtok: Vybavil som si pracu z domu a cakam doma, nikto sa neozval.
    28.8. utorok: Telefonat z 0902/428992, ze zasielka pride v piatok 31.8. doobeda. Vravim ze cakal som uz minuly tyzden, tak vraj mali nejake problemy. OK teda, co uz narobim, v praci si to zase nejak zariadim..
    31.8. piatok: Cakam doma. Sofer 8:15 zavolal z 0908/645767, ze pride 9:45. Prisiel 10:20, doniesol 1 matracovy korektor a 1 vankus. Vravim ze chyba 1 vankus, on ze sa ospravedlnuje, ze to sa niekedy stava, ze im zle napisu kusy na papier. Vraj to zariadi.
    03.9. pondelok: cakam, ze sa niekto ozve a dohodneme dorucenie chybajuceho vankusa - nic.
    04.9. utorok: cakam, ze sa niekto ozve, stale nic.
    05.9. streda: radsej volam sam, zistujem ze sami by na to neprisli. Dohodneme sa, ze v piatok mi zavolaju, ci v pondelok pojde rozvoz do BA.
    07.9. piatok: nikto sa neozval.
    10.-14.9. nikto sa neozyva.
    17.9. pondelok: volam, zistujem ze nikto nic neurobil. Dohodneme sa, ze mi to posielaju obratom slovenskou postou.
    18.9.-23.9. nic neprislo.
    24.9. pondelok: volam, zistujem ze minuly tyzden to neposlali pre chorobu pracovnicky, ale dnes to vraj odislo. Ospravedlnili sa sice, ale ziadnu kompenzaciu neponukli.
    26.9. streda: chybajuci vankus prisiel postou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhe dodacie lehoty o ktorych vas nikto neinformuje vopred
    • Aj ked je tovar skladom neozvu sa vam
    • Mizerna komunikacia
    • Musite sa iniciativne informovat telefonicky inac sa tovaru nedockate
    • Objednane a zaplatene obratom - dnes 10dni a tovar stake nedorazil
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • boli mi fakturované náklady 20 € na doručenie a dohoda bola, že dovoz je zdarma