Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    moj prvy nakup v tomto obchode.neviem ale tu by som nakupil znovu asi len keby nebola ina moznost. balenie (krabica) prisla v packeta boxe poskodena. fotky odoslane okamzite. namiesto toho aby poslali nove balenie po mne chceli ist si vyzdvihnut do packet boxu obal a poslat im poskodeny tovar(cena 20e) znovu na ich adresu aby to mohli reklamovat. co beriem dlhe roky z inych obchodov kavu stalo sa 2x a boli to vyssie sumy ked prisla zasielka poskodena. poslali namiesto toho obratom znovu tovar. ziadna sikana a dodatocne usilie na strane zakaznika. urobte si sami nazor.

    Odpoveď obchodu nie je celkom pravdivá žiadali vrátiť poškodenú kávu takže zásielku O ktorej tvrdia že to bola nová náhradná káva som považoval za obal do ktorého mám vložiť poškodenú zásielku a to ako sorry...

    Reakcia obchodu Manucafe

    Dobrý den,

    hodnocení nás velmi mrzí. Chyba nastala na straně kurýrní společnosti, která balíček při přepravě poškodila. I přesto, že zboží bylo v pořádku, nabídli jsme zákazníkovi výměnu zboží za nové. Zákazník si bohužel nepřevzal novou zásilku. Jsme velmi zklamaní, že zákazník nebyl s naším postupem při řešení reklamace spokojen. Věříme, že se celá situace vyřeší k zákazníkově spokojenosti, která je pro nás prioritou.

    Hezký den,
    Kristina

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    • nemôžem nákup hodnotiť pretože mi objednaný tovar nebol dodaný objednaný 5.12.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Caje maju super kavu nabuduce objednam inde
    • Dobre balenie
    • Zrno sice dobre vakuovo zabalene, aroma nikde
    • Objednali sme 2 rozne zrna - obe napriek kompetetivnej cene napr voci Doubleshot dost humus
  • Neodporúča obchod

    Viem že boli sviatky ale tak dlho čakať. Už viem že si od nich nič neobiednam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Instantna kava nie je chutna, hoc je ochutena akoukolvek chutou, je to nechutny napoj


    Vladimir

    Reakcia obchodu Manucafe

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že zákazník nebyl spokojený s kávou. Se zákazníkem jsme se spojili a zjistili jsme, že pán se spletl a namísto zrnkových káv si objednal rozpustné kávy. Zákazníkovi jsme samozřejmě nabídli možnost vrácení káv.


    Krásný den,
    Kristina

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodanie tovaru kurierom KATASTROFA

    Reakcia obchodu Manucafe

    Dobrý deň,

    existujúca situácia nás naozaj mrzí, ale chyba bohužiaľ nastala na strane kuriérskej spoločnosti, kedy kuríerky nemala pri sebe terminal a zákazník tak nemohol zaplatiť kartou. Zákazníkovi sme sa ospravedlnili za vzniknuté komplikácie, ale bohužiaľ takú situáciu ovplyvniť nevieme. Ďakujeme za pochopenie.

    Kiki

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tivar neprisiel....

    Reakcia obchodu Manucafe

    Zákazníčku sme volali a vyjasnili si nedorozumenia ohľadom platby. Balíček sme pani odoslali. Zákazníčka si omylom vybrala platbu vopred a čakala dobierku.

    ManuCafe

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychla doprava
    • Kava nie je original ako v popise vyrobku

    Manucafe predava pod klamlivym menom Geisha kavy - v skutocnosti geishe ktore predava su nejaky lacny blend a nie kava ktora je uvedena v ponuke. Ja si bezne kupujem original geishe v usa a viem povedat rozdiel so zatvorenymi ocami. Toto je proste nejaka lacna podpriemerna kava. No hrozne .

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Velmi dlha dodacia doba.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Do celkovej ceny nákupu nebol zarátaný darčekový poukaz v hodnote 20 €, čo malo za následok, že napriek skutočnej celkovej cene objednávky cca. 42 € som musel zaplatiť aj za dopravu. Pritom v podmienkach je uvedené, že pri nákupe nad 40 € sa za dopravu neplatí. Ďalším problémom je, že ešte stále mi tovar nebol doručený, aj keď objednávka bola vytvorená 12. 3. 2020 a dnes je 23. 3. 2020.

    Reakcia obchodu Manucafe

    Táto situácia nás veľmi mrzí, o to viac, keď sme si negatívne hodnotenie možno ani nezaslúžili.

    Čo sa týka darčekového poukazu: u všetkých objednávok máme nastavené, že sa automaticky pri objednávke pod 40 € pripočíta poštovné. Tým, že si zákazník uplatnil darčekový poukaz v hodnote 20 €, tak mu klesla hodnota objednávky pod 40 € a automaticky sa poštovné bolo pripočítané. Bohužiaľ sme si toho u objednávky nevšimli a zákazník nám nedal vedieť, že má v objednávke poštovné, aj keď v prehľade objednávky to videl. So zákazníkom sme sa spojili a ponúkli mu, že mu poštovné odčítame v rámci zľavy u ďalšie objednávky.

    Ďalej zákazník píše, že mu balíček ešte neprišiel, verte, že robíme pre doručenie všetko, čo je v našich silách, ale v dnešnej kritickej situácii, kedy je veľa Zasielkoveň na Slovensku uzavreté, je doručenie ťažšie a pomalšie. Balíček od nás odišiel včas, ale bohužiaľ sa oneskoril prepravou. Všetko už riešime so Slovenskou Zasielkovňou.

    ManuCafe

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som kávu 8. 8. 2019 a doteraz neprišla a ani sa nikto neozval.

    Reakcia obchodu Manucafe

    Pani Mária si objednala kávu a ako spôsob úhrady zvolila platbu vopred kartou online. V tomto prípade čakáme, až nám zákazník platbu uhradí, aby sme mohli kávu nabaliť a expedovať.

    Kávu sme bohužiaľ zákazníkovi neposlali, pretože sme do dnešného dňa nedostali peniaze. Zákazníčku sme volali a bohužiaľ došlo k nedorozumeniu, pretože si myslela, že platba kartou online znamená, že bude platiť pri prevzatí u kuriéra. Nakoniec sme sa dohodli, že kávu hneď odošleme na dobierku.

    Petra
    ManuCafe

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • nedodali tovar do dátumu, ktorý garantovali (vyhovárali sa na doručovatela - i napriek tomu, že tovar bol vyplatený vopred)
    • neúplna etiketa (kávy nemali uvedený dátum praženia); aj ked za toto sa ospravedlnili
    • konfrontácia s nimi nie je možná - stále si hovoria svoje a ked sa im už niečo nepáči, jednoducho vám zložia telefón

    Reakcia obchodu Manucafe

    Zákazník si urobil objednávku v predvianočnom čase s doručením po Vianociach. Objednávku sme odoslali načas, kuriérske spoločnosti však v období Vianoc kapacitne nestíhali doručovať balíčky v termíne. Bohužiaľ toto sme nedokázali ovplyvniť. Klientovi sme sa telefonicky niekoľkokrát ospravedlnili, ale jeho správanie bolo dosť "problematické".

    Pokiaľ ide o dátum praženia na etikete, tento údaj chýbal na etikete pri jednej kávy a po upozornení sme obratom dojednali nápravu.

    ManuCafe

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pisali že ho dodaju do vianoc a nic ani neviem v akom stadiu to je som sklamany

    Reakcia obchodu Manucafe

    Mrzí nás, že aj tento zákazník očakával dodanie do Vianoc. V dobe objednávania sme mali u položiek uvedené dodanie až po Vianociach. Tovar sme podľa plánu 27.12 odoslali.

    Petra

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar mi stále nedorazil, napriek tomu, že som objednal viac ako týždeň pred Vianocami, sklamanie z dlhej dodacej doby...

    Reakcia obchodu Manucafe

    Situácia nás naozaj mrzí. Zákazník si objednával tovar v termíne, kde sme mali u každej položky uvedené dodanie až po Vianociach a negarantovali sme dodanie do Vianoc. Tovar sme podľa plánu 27.12 odoslali. So zákazníkom sme hovorili a všetko sa vyjasnilo.

    Petra

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Chcel som skúsiť novú kávu preto som si ho vybral

    Káva Kostarika ktorá mala mat karamelovu príchuť bola kyslá akoby bola stará,vyhodil som ju.posledny nákup v tomto obchode

  • Neodporúča obchod

    • kupujem mačku vo vreci
    • nebolo napísané čo kupujem, káva neodpovedá popisu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si tovar,nevedela som im poslat peniaze do zahraničnej banky ,tak som im pisala mail nech mi pomozu alebo poradia,alebo poslu na dobierku a do dnešného dňa mi vôbec neodpisali. . Takze nulova komunikácia