Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Objednávka sa "spracovava" už týždeň, nedá sa tam dovolať neodpovedajú na výzvy, e-mail = katastrofa
-
Neodporúča obchod
- Komunikacia so slovenským partnerom bola velmi dobrá,snažili sa.
- Treba čítať podrobne obchodné podmienky. Dodávateľ je v podstate v Poľsku ,kam sa musí tovar aj posielať na vlastne náklady nazad. Tovar bol chybný ,nepoužiteľný ,no reklamáciu uznali len na toľko ,že ponúkli 4,90€ ! Zlavu zo 38€. Musela som za vlastně peniaze tovar poslat do Polska .
-
Neodporúča obchod
- nemožnosť platiť prevodom
Reakcia obchodu Majowo.sk
Dobrý deň prajem,
ďakujeme za Vašu reakciu. Máte prosím printscreen? Nikto nám nehlásil problém s platbou bankovým prevodom.
Vopred ďakujeme za odpoveď.
S pozdravom
Majowo.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar som neobdrzala
Reakcia obchodu Majowo.sk
Dobrý deň prajem,
ďakujeme za Vašu reakciu. Z dostupných zdrojov vieme, že Vám bola zásielka doručená 21.6.2022. Ospravedlňujeme sa za oneskorenie, sezóna bola v plnom prúde, z našej strany sme sa starali výrobky expedovať tak rýchlo, ako sme to zaručovali. Veríme, že produkt pasuje do Vašej záhradky a užívate si ho.
S pozdravom
Majowo.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Hojdačka mi prišla obora poškriabaná na desiatich miestach až do kovu. Vo výrobe si nedávajú vôbec pozor.
Neodporúčam tento poľský výrobok.
Reakcia obchodu Majowo.sk
Dobrý deň prajem,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Naše reklamačné oddelenie pracuje na vyriešení situácie k Vašej maximálnej spokojnosti.
S pozdravom
Majowo.sk