Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Otras, zo zákazníka robia totálneho hlupáka ... vymýšľanie si dátumy doručenia a tovar stále nikde...
Reakcia obchodu MadeInGermany
Dobrý deň pani Melková ,
z našej strany sme robili čo sme najlepšie vedeli , komunikovali sme s vami niekoľkokrát , vždy keď sme dostali novú informáciu od výrobcu sme vás informovali o termíne dodania a keď tovar prišiel tak ste objednávku stornovala .
Mrzí nás táto situácia ,
pekný deň,
Juraj Gago -
Neodporúča obchod
- Tovar ani za 2tyzdne nedorazil
- 3krat kontaktovanie predávajúceho odpoveď v pondelok to pride
- Prišla notifikácia o spokojnosti na produkt ktorý som neobjednala
- Poprosím predávajúceho nech už ani nekontaktuje na základe zlej recenzie
Jedna veľká katastrofa. Všetko sa dá odkomunikovať ak je záujem.ale naháňať predávajúceho je cez čiaru.Tovar bol objednávaní 28.1 je 21.2 ani obraz ani zvuk. Jednalo sa o mrazničku tu mám už doma od iného dodávateľa prišla v sobotu a to som ju v piatok objednala.
Reakcia obchodu MadeInGermany
Dobrý deň pani Hrabovská ,
samozrejme nás táto situácia mrzí , no niekedy ju nevieme ovplyvniť .
Vašu objednávku sme niekoľkokrát urgovali u výrobcu , kedy nám dával informácie o dodaní a stále termín posúval.
Nakoniec objednávku odstránili z objednávkového systému , bez toho aby nás informovali a až po ďalších urgenciách sme sa dozvedeli , že daný model mrazničky sa už prestal vyrábať a nedodajú nám ho .
Ešte raz sa ospravedlňujeme ,
pekný deň,
Juraj Gago -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Dlha čakacia doba
Reakcia obchodu MadeInGermany
Dobrý deň pani Baranová ,
na stránke máme pri tomto produkte uvedené info v obchode ,práve kvôli situácii na trhu pri dodávaní spotrebičov od výrobcov .
Po zistení termínu dodania od výrobcu sme Vás informovali , poslali sme Vám náhradné produkty ktoré boli skladom no na tie ste nám už nereagovala ,
Mrzí nás že sme Vám nevedeli vyhovieť ,
pekný deň, -
Neodporúča obchod
Objednala som práčku so sušičkou,týždeň sa mi nik neozval,neodpovedali mi na mail a keď som volala presúvali si mobil medzi sebou,aby mi povedali,že tovar bude o 3 mesiace. Možno za dodanie kvôli výpadku nemôžu,ale informovať mohli hneď po zadaní objednávky,keďže práčku si človek zrejme neobjednáva,aby mohol 3 mesiace čakať...
Reakcia obchodu MadeInGermany
Pozdravujem Vás pani Kožárová ,
mrzí nás situácia ktorá vznikla a ospravedlňujeme sa.
Na stránke sme mali informáciu " dodanie do dvoch týždňov " no v tejto hektickej dobe nám ani dodávateľ pri tomto produkte nevedel dať relevantnú informáciu, kedy nám tovar pre Vás dodá i keď sme ho niekoľkokrát urgovali . Keď sme dostali predbežnú dostupnosť tak sme Vás informovali no a tam vznikol ten časový posun.
ešte raz sa ospravedlňujeme ,
pekný deň, -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
tovar ktorý som si objednal mi mali dodať o 2 mesiace tak som to stornoval
Reakcia obchodu MadeInGermany
Dobrý deň,
mrzí nás táto situácia , tak ako sme Vás informovali je to dlhá doba dodania no výrobu nevieme ovplyvniť .
My sa snažíme o férovú komunikáciu s presnými informáciami ,
pekný deň -
Neodporúča obchod
na stránke majú info, že doručia do 5 dní, .... nedoručili, najprv, že za 2 týždne, ani za 2 týždne to nebolo... tak sme skúsili iný typ výrobku, ten vraj majú, bude do týždňa, nebol.... celú dobu mali našu platbu, čiže mesiac mohli otáčať naše peniaze .... pán bol síce slušný a chápavý, ale na tom sa nedá prať :D .... peniaze nám boli vrátené (aj s úrokmi) ... v inom internetovom obchode sme v piatok objednali výrobok a v pondelok som prala.... na obchod som čítala samé chvály, mažete nepríjemné komentáre? :)
Reakcia obchodu MadeInGermany
Vážená pani Lehotová ,
áno tovar sme nevedeli dodať v termíne , no snažili sme sa situáciu riešiť a nájsť Vám podobný produkt .
Nevieme ovplyvniť dodávateľa ktorý nám deklaruje že tovar príde v určitom termíne a potom nám dodávku posunie . Ale áno je to naša chyba .
Čo sa týka peniazov - platila ste službou card pay - my sme platbu nevyžadovali a nie sme závislí na tom že by sme potrebovali ako píšete " otáčať " vašich 339 EUR a vrátili sme Vám ich aj s úrokmi , ktoré sme posielať nemuseli .
Náš e-shop je nastavený na Heuréka ako " Overený zákazníkmi " čo znamená že tam recenziu môže zadať iba zákazník čo u nás nakupoval , dostane z Heuréky dotazník , ten vypíše a pošle ako vy a my nemáme dosah na úpravu ani mazanie a ani to nerobíme , ako vidíte Vaša recenzia je uverejnená .
prajem Vám pekný deň,
Juraj Gago -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Majiteľ sa mi ozval na druhý deň, že mi tovar doručí 29.6.2020, doposiaľ sa tak nestalo. Idem zrušiť objednávku.
Reakcia obchodu MadeInGermany
Ďakujem za Vaše vyjadrenie .
Nie vždy dopadne všetko tak ako by sme chceli. V tomto prípade sa jednalo o to , že nám potvrdený termín pre zákazníka posunuli vo výrobe o čom sme zákazníka informovali no neuspokojili a následne nás takto ohodnotil....
Ešte raz sa Vám ospravedlňujem
Juraj Gago
RETRY, s.r.o.
tel: 0903 200 607
www.madeingermany.sk -
Neodporúča obchod
- Kupoval som produkt v dobrej viere ze obchod mi garantuje 5 rocnu zaruku po zaregistrovani susicky na AEG.sk no do dnes co je mesiac od kupy som sa nedockal ziadnej potvrdzujucej spravy.
- Preto obchod neodporucam...
Reakcia obchodu MadeInGermany
Ak by si pán Peter prečítal, tak ako sme mu vysvetľovali, presne postup ako si zaregistruje záruku na stránke AEG , mohol mať všetko vyriešené .
Zistil by že záruku si musí po dodaní tovaru zaregistrovať sám, že to nemôžeme spraviť za neho ako predajca.
Ak s tým mal pán Peter problém stačilo zavolať a boli by sme mu to opäť vysvetlili .
Len nás mrzí, že i keď sme spravili pre nášho zákazníka službu ako sme najlepšie vedeli ohodnotil nás takýmto spôsobom a táto negatívna recenzia ovplyvní celkové naše hodnotenie .
pekný deň, -
Neodporúča obchod
Na zaciatku super komunikacia,dali vediet,ze to bude 7-10 dni... odvtedy sa nam nikto neozval, tovar nikde ani po 10 dnoch
Reakcia obchodu MadeInGermany
Dobrý deň pani Kozelova,
áno uznávame že sme nevedeli dodať tovar v dohovorenom termíne , no bolo to z dôvodu nedodania od dodávateľa , čo nevieme ovplyvniť ,
ešte raz sa ospravedlňujeme a mrzí nás to -
Neodporúča obchod
Čakal som 3 týždne a potom som sa dozvedel, že môj sporák nevedia zohnať, aj keď ho avizovali, že je na sklade.
Reakcia obchodu MadeInGermany
Mrzí nás situácia ktorá sa udiala .
Dodávateľ ukončil výrobu daného produktu ku koncu roka , nami navrhovaná alternatíva nevyhovovala a v spojení s voľnom medzi sviatkami sme nevedeli skôr reagovať - ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme
pekný deň, -
Neodporúča obchod
- Sľubovali dodať v termíne a nedodržali to
Reakcia obchodu MadeInGermany
Je nám nesmierne ľúto, že sme Vám nevedeli vyhovieť .
Výnimočne sa stávajú aj také situácie , napr. že nám tovar pre nášho zákazníka nedodajú v dohovorenom termíne, vtedy sa snažíme vždy nájsť adekvátnu náhradu alebo rozumnú kompenzáciu za spôsobené nedorozumenie pokiaľ je to v našich možnostiach.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň, -
Neodporúča obchod
- Tovar bol,nebol na stave.
Reakcia obchodu MadeInGermany
Je nám nesmierne ľúto že sme Vám nevedeli vyhovieť .
Pokiaľ vznikne takáto situácia , že sa nám "nepreklopia" údaje o stave skladu na vyhľadávače, tak sa snažíme vždy nájsť adekvátnu náhradu a rozumnú kompenzáciu za spôsobené nedorozumenie pokiaľ je to v našich možnostiach.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň,