Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
uz 3 tyzdne obj. a tovar nedorazil
-
Neodporúča obchod
- Dlhá doba dodania 4.12 objednané 20.12 dodané
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
Ďakujeme za nákup a veľmi sa ospravedlňujeme, že sme Vám objednávku doručili 2 pracovne dni po nami uvedenom termíne doručenia.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
- Zrušenie objednávky z dôvodu, že tovar nebol na sklade.
Objednala som s termínom dodania 7.-8.12.2021. Keď som 8.12. ráno memala informáciu od kuriérskej spoločnosti o doručení, zaslala som dotazujúci e-mail. Neskôr mi volal pán, že vraj je skladník, a že na mňa sa tovaru "neušlo". Tak či si chcem objednať niečo iné, alebo objednávku stornovať. Tvrdil, že nereaguje na môj dotazujúci email, keďže som ho oslovila - aha, Vy voláte na môj e-mail. Na stránke by malo byť uvedené, keď je tovar skutočne k dispozícii (8.12. na tovar, ktorý sa pre mňa "neušiel" svietil dátum doručenia 9.12.). A ak už je chyba na stránke, tak by sa mal tovar skontrolovať a zablokovať pre objednávajúceho po prevzatí objednávky. Stratila som čas a nestihla si zabezpečiť potrebné, mohla som objednať inde. Nedá sa objednať inak (pošta/post box alebo zásielkovňa) ako kuriérom, človek nemôže "stále sedieť doma" a čakať, keďže termín doručenia zo stránky je nerelevantný. Na e-mail mi dodnes (17.12.2021) nikto neodpovedal. Peniaze boli vrátené myslím 10.12. alebo 13.12.2021.
Radšej objednám inde, kde majú aj komfortnejší spôsob doručenia aj správne informácie. V lubica.sk budem objednávať už len v prípade, ak tovar nebude inde, keďže viem, že sa nedá na objednávku spoľahnúť.
Čo sa týka vrátenia peňazí - OK.Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
Veľmi nás to mrzí, ale pri Vašej objednávke vznikol ojedinelý prípad, kedy sme obdržali v rovnaký moment viacero objednávok na Vami vybraný produkt. Z tohto dôvodu sme sa dostali pri danom produkte do záporného stavu na sklade a nakoľko bola ukončená výroba u dodávateľa, nevedeli sme produkt objednať. Z tohto dôvodu Vás kontaktoval kolega s ponukou náhrady resp. s možnosťou storna objednávky. Ospravedlňujeme sa, že sme Vás neinformovali o stave Vašej objednávky promptnejšie.
V prípade záujmu u nás môžete využiť okrem doručenia kuriérom službu doručenia do Vami zvoleného odberného miesta DPD pick up, kde si môžete zásielku prevziať osobne v čase otváracích hodín vybraného odberného miesta.
Ďakujeme za Vašu recenziu, ktorá nás určite posunie k zlepšovaniu procesov smerujúcich k spokojnosti našich zákazníkov.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
Nemôžem hodnotiť ešte stále neprišiel tovar a už čakám vyše týždňa
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
ospravedlňujeme sa, že Vám dotazník prišiel skôr ako tovar. Pracujeme na úprave, aby bol dotazník odoslaný až po nami uvedenom termíne doručenia na produktoch.
Ďakujeme za nákup a dúfame, že budete s vybranými produktmi spokojná.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Čakám týždeň a nič neprišlo....
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
termín doručenia kuriérom na Vašej objednávke bol 15.12.2021. Objednávku sme expedovali 10.12.2021 a tovar Vám bol doručený 13.12.2021.
Ďakujeme veľmi pekne za nákup.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
A čo mám hodnotiť. Keď tovar ešte nedorazil !
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
ospravedlňujeme sa, že Vám dotazník prišiel skôr ako tovar. Pracujeme na úprave, aby bol dotazník odoslaný až po nami uvedenom termíne doručenia na produktoch.
Dúfam, že ste spokojný so zakúpenými čižmami.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
Je deviaty deň od objednávky tovaru a stále nedošiel. Váš dotazník k spokojnosti predbehol tovar. Nabudúce ho skúste poslať po doručení tovaru, možno by hodnotenie bolo lepšie.
-
Neodporúča obchod
Neviem sa vyjadriť dúfam,že do konca roku tovar dorazí.
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
pri tovare z Vašej objednávky sme deklarovali doručenie kuriérom do 26.11.2021. Tovar sme expedovali 24.11,2021 a objednávka bola doručená 25.11.2021, čiže sme dodržali nami uvedený termín doručenia.
Ďakujeme za nákup a dúfame, že budete s kombinézou spokojný.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
5 dní po termíne doručenia objednávky som tam volal lebo som o objednávke nemal žiadne info tak mi povedali ze sa budu informovať u dodávateľa co by som zase čakal niekoľko dní navyše tak som som objednávku zrušil kým mi prišli peniaze na účet zase trvalo viac ako týždeň tak v tom obchode evidentne majú na všetko veľmi veľa času
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
mrzí nás, že sme neboli schopní dodať obuv z Vašej objednávky v nami deklarovanom termíne, bolo to z dôvodu, že Vami vybraná obuv nebola dostupná u nášho dodávateľa. Platby pri zrušených objednávkach sa samozrejme snažíme zákazníkom vrátiť v čo najkratšom čase.
Verím, že nám dáte do budúcna ešte šancu.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
- Dlhá čakacia doba...po vyše týždni stale nedodany tovar.
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň prajem,
ak potrebujete tovar ihneď, odporúčame objednať tovar u nás skladom. Takýto tovar expedujeme najneskôr na druhý pracovný deň.
Na Vami objednanej bunde uvádzame termín dodania 3 – 7 pracovných dni + 2 dni pri doručení kuriérom. Zásielku sme expedovali na šiesty pracovný deň od objednávky, čiže sme dodržali nami uvedený termín doručenia.
Dúfam, že ďalší nákup prebehne podľa Vašich predstáv.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš. -
Neodporúča obchod
- Povodne ma nadchla cena produktov
- Informovali ma, ze nevedia dodat vcas
- Nevedia dodrzat termin dodania, vyhovaraju sa na dodavatela, ale mna ako zakaznika to nazaujima, ze dodavagel ma dodvolenku, alebo co....
- Ak potrebujete nieco rychle, tak si overte,termin dodania
-
Neodporúča obchod
Velmi dlha dodacia lehota a mozno ani nepride.
Reakcia obchodu lubica.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že nákup neprebehol podľa Vašich predstáv a že sme Vám zásielku nemohli zaslať skôr, avšak na zvolený tovar máme termín doručenia kuriérom 3 - 7 pracovných dni. Zásielku sme dnes expedovali, číže sme dodržali nami uvedený termín doručenia.
Naše služby sa snažíme neustále zlepšovať a tak verím, že ďalší nákup prebehne podľa Vašich predstáv.
S pozdravom za tým LUBICA,
Lukáš.